Kilo almada protein,karbonhidrat ve kalori dengesi

Konusu 'Yeni Başlayanlar Bölümü' forumundadır ve tolgafb tarafından 18 Temmuz 2011 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. tolgafb
    Offline

    tolgafb Üye

    Katılım:
    30 Ocak 2010
    Mesajlar:
    41
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    0
    Merhaba aklıma takılan bir konu var şimdi.Ben kas olarak kilo almak istiyorum.Bu yüzden kilom x 2 günlük protein alıyorum 250 - 300 çivarı'da karbonhidrat alıyorum.Şimdi benim kas olarak kilo almam günlük protein ihtiyacının karşılanmasıylamı alakalı yoksa günlük kalori ihtiyacının üzerine çıkılmasıyla ilgilimi ? Bir konuda diyor işte karbo ve yağ en aza düşürün diyer konuda diyor yükseltin vücudün temel enerji kaynağı karbo. kafam iyice karıştı biri yardımcı olurca çok mutlu olurum :)
     
    StOpLAZmAnYaX bunu beğendi.
  2. BeachBoy
    Offline

    BeachBoy Üye

    Katılım:
    13 Ekim 2005
    Mesajlar:
    1.652
    Beğenileri:
    4.408
    Ödül Puanları:
    123
    Eğer definasyon yapıyorsan karbonhidrat ve yağ alımını düşürmen gerekir. Bulk bir vucut istiyorsan karbonhidrat alımıda ona göre arttırman lazım. Soru nasıl bir vucut istediğin. Beslenmenide ona göre yapıcaksın.
     
  3. tolgafb
    Offline

    tolgafb Üye

    Katılım:
    30 Ocak 2010
    Mesajlar:
    41
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    0
    Şuanda zaten 67 kiloyum fitness model tarzında atletik bir vücut istiyorum zaten vücudumda karın bölgesinde hafif bir yağlanma harince fazla yağ yok.Şimdi benim fitness model tarzında bir vücudum olması için yane kas olarak kilo almam için önemli olan nokta kaloriyimi aşmak yoksa karbonhidrat ve protein yeterliliğimi yane bu ikisini alsam yeterli olurmu 67*2 protein 67*5 karbo alıyorum
     

Sayfayı Paylaş