byprotein & arda [antrenman günlüğüm] sürekli güncel

Konusu 'Antrenman Günlüğü' forumundadır ve ByProTein tarafından 22 Kasım 2014 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. ByProTein
    Offline

    ByProTein Üye

    Katılım:
    22 Kasım 2014
    Mesajlar:
    16
    Beğenileri:
    7
    Ödül Puanları:
    13
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    öğrenci
    Yer:
    Trabzon
    Herkese merhaba öncelikle.. ( konuda görüşlerinizi belirtirseniz çok sevinirim )
    Yaşım 19
    boyum 1,79
    Kilo : 73-74-75 kafasına göre takılıyor bu aralar :)
    7 aydır fitness yapıyorum, ve Allah izin verirse ömrümün sonuna kadar devam etmeyi düşünüyorum.

    İlk halim (63 kg):
    [​IMG]

    Şimdiki halim(73 kg):
    [​IMG]
    [​IMG]

    Aktif bi futbol hayatım vardı, Fitness a başlayınca ve geliştiğimi görünce futbolu bırakmaya başladım, hala oynuyorum ama fitness gerçekten çok farklı bir dal , varım yoğum oldu desem yeridir, sürekli herşeyi araştırarak öğrenerek ilerliyorum, her fitness hocasından bir şey öğreniyorum, ilerdede fitness salonu açma planım var.. her neyse artık :)

    İlk 2 ay : İlk ayım tamamen bilgisizce ve cahilce geçti, pek iyi bir hocam yoktu ve ilgilenmiyordu, pek fazla geliştiğim söylenemez , antrenmanları karışık ve biliçsizce yapıyordum.

    Sonraki 5 ay : 1 ay definasyon yaptım ve çok iyi beslendim, daha sonra bulka döndüm, bölgesel çalışıyorum ve en geç 1.5 ayda bir sürekli programımı değiştiriyorum.
    Fitness günleri: Pazartesi,çarşamba,cuma,cumartesi veya Pazartesi,salı,perşembe,cumartesi.
    Pazartesi:Gögüs
    Çarşamba: Omuz
    Cuma: Kol
    Cumartesi: Karın bel ve bacak

    Güne nasıl başlarım: Her sabah çiğ yumurta kesinlikle yerim,sayısı kafama göre(sarılarını atarım) ve sınav çeker vucudumu esnetirim, cips kola sıgara gibi alışkanlıklarım kesinlikle yoktur, ama biraz miğdeme düşkünüm et,tavuk,iskender hiç acımadan tüketirim,vucudumun yağ oranı azdır bunu resimlerdende anlayabilirsiniz,o yüzden pek beslenmeme dikkat etmem , bi çok tanıştığım 5 6 yıl fitnessla uğraşan insanlar.. bana 85 kilo olduktan sonra falan beslenmene dikkat et diyor.
    Gün içersinde kesinlikle yulaf ezmesi tüketirim, miktar: 100,200 gram arası.
    Kullandığım ürünler: Multipower whey protein, Universal Amino 2700
    Protein tozunu sadece antrenman sonrası kullanırım
    Amino asidi idmandan önce ve sonra
    --- Mesaj birleştirildi, 22 Kasım 2014 ---
    Günlerden Cumartesi: bel karın ve bacak günüm, pek sevmesemde bacak bel çalışmayı bence çok önemli antrenman günü.
    Sırası ile, ilk bel daha sonra karın ve daha sonra bacak çalışıyorum.
    Bel : 4 adet hareket : Mideye çekme hareketimi tamamladıktan sonra bel harektime bu şekilde devam ediyorum
    [​IMG]

    Halteri 20 kilo taktıktan sonra belimi gerdiririm (bunun erkek için olanını bulamadım)
    [​IMG]
    ve son olarak mekik aletinde ters bir şekilde bel çalışıyorum...

    Karın: sayısı pek belli değil karın kaslarımın tamamını iyice gelişririm , bildiğim tüm karın kası hareketlerini üstten aşşa olmak üzere yaparım, en son yan karını ve adonis bölgesini gelişririm
    Yan karınıda unutmamak lazım dambıl ile çalışmak epey faydalı olabiliyor
    [​IMG]
    Bacak: bacak hareketlerine squat ile başlarım
    [​IMG]

    üst bacak 'dan başlayarak arka bacağa kadar antrenman yaparım,
     
    Son düzenleme: 22 Kasım 2014
    Lorethlorien ve egemennn bunu beğendi.
  2. egemennn
    Offline

    egemennn Üye

    Katılım:
    25 Temmuz 2013
    Mesajlar:
    1.908
    Beğenileri:
    1.727
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    Edirne --- Çanakkale
    Gunluk hayirli olsun takipteyim cok Iyi yol almissin gercekten ilk fotodan sonra sirt calismiyo musun? Ve cig yumurta tavsiye etmem forumda da dönmüştü muhabbeti zaten bakteri vs acisindan pek uygun gorulmuyo :)
     
    ByProTein bunu beğendi.
  3. ByProTein
    Offline

    ByProTein Üye

    Katılım:
    22 Kasım 2014
    Mesajlar:
    16
    Beğenileri:
    7
    Ödül Puanları:
    13
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    öğrenci
    Yer:
    Trabzon
    teşekkürler öncelikle sırt çalışıyorum, yazmayı unuttum omuz çalıştığım gün sırtta çalışıyorum ama konuyu düzenleyemediğimden eklemeyi unuttum, maddi olarak pek rahat değilim yanı protein tozumu sabah aç karnına içeceğim , ama buda tozumun çabuk bitmesine sebeb oluyor, bakteri olduğunu biliyorum haşlamakta zaman alıyor protein olarak daha ucuz olan bir şey bilmiyorum, tadına bakmadan faydalı ne varsa yiyorum eğer yumurtadan daha değerli bir şey varsa onuda yerım :):)
     
    egemennn bunu beğendi.

Sayfayı Paylaş