GuaRDexTeR
Üye
öncelikle merhaba spora yeni bbasladım su an cardio ve agırlık calısıyorum boyum 1.69-1.71 kilom ise 75-76 acaba bu programı uygulayasam kilo vermede fayda edermi yada önerebilceginiz bi program varsa gercekten cok svinirim arkadaslar
Dostum Merhaba bu beslenmeyi kilo almak icinmi yapıyorsun ?Merhaba arkadaşlar, 1,76 boy ve 70 kgyum. yağ oranım normal, hacim için antrenmanlara başladım. beslenme programım aşağıdaki gibi olacak. Antrenman sonrası whey alıyorum. onun dışında protein doğal olacak.
amacım kilo almak ama kalorisi düşük çıktı diyetin. Yorumlarınız için şimdiden teşekkürler.
Besin kal karb pro yağ
Kahvaltı (7,30-8, 00)
2 tüm yumurta 154 0,8 13 11,2
peynir 71 0 5,1 5,6
zeytin 30 0 0,5 3
yoğurt 7 0,5 0,35 0,4
1 dilim tam buğday ekmeği 85 16,5 3,1 0,6
siyah çay şekersiz
10,00:
1 şeftali 56 12,3 1,1 0,1
Öğle (13-14)
150 gram haşlanmış tavuk göğsü 150 0 46 1
1 porsiyon haşlanmış bulgur pilavı 62 14 2,6 0,2
yarım domates 10 2,9 1 0,2
1 biber 8 1,1 0,4 0,1
Üsttekiler zeytinyağı+karabiber ile karıştırılmış 35 0 0 2
15,00:
fındık içi-10 adet 70 1 1 7
(17,00-17,30)
150 gram haşlanmış tavuk göğsü 150 0 46 1
1 porsiyon haşlanmış bulgur pilavı 62 14 2,6 0,2
yarım domates 10 2,9 1 0,2
1 biber 8 1,1 0,4 0,1
Üsttekiler zeytinyağı+karabiber ile karıştırılmış 35 0 0 2
20,00:
üzüm küçük salkım 43 9,4 0,4 0,2
2 erik 10 2 0,2 0
1 şeftali 56 12,3 1,1 0,1
21,30:
Yoğurt 37 2,9 1,8 2
Toplam 1112 90,8 125,85 35,2
kal karb pro yağ
Vitamin kullanabilirsin veya belki karboidrat az geliyor olabilir tansiyon veya sekerinde dusuk olabilir.Arkadaşlar 2 tabak bulgur yiyorum düzgün beslenme programım var ancak enerjisiz hissediyorum . Şeker sıfır çünkü programımda sadece meyvelerden geliyor . Light helva , badem ezmesi alayım mı bulgurdan sonra ne dersiniz ? Whey ve creatine kullanıyorum