Polis Olmak Ama...

Konusu 'Dertleşme' forumundadır ve bodytaha tarafından 12 Nisan 2011 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 12 üye.
  1. bodytaha
    Offline

    bodytaha Üye

    Katılım:
    13 Ocak 2010
    Mesajlar:
    103
    Beğenileri:
    12
    Ödül Puanları:
    0
    Arkadaşlar herkese merhaba. Beni çok rahatsız eden bir konu hakkında sizin fikirlerinizi almak istiyorum. Ben polis olmak istiyorum ve seneye inşallah sınavlarına gireceğim. Boyum 1.69. Polisliğe tutuyor fakat polislerin ortalamasına göre kısa kalıyorum. Bu benim iiçn sorun oluşturacağını düşünüyorum. Ne bilim takmazlarsa beni diye kafama takılıyor. Boyum kısa olmasına rağmen kendimce güçlüyümdür. Zayıfım bir de o ayrı konu. Ama polisliğe boyum da kilomda tutuyor. Arkadaşlar siz bu konuda ne düşünüyorsunuz? Bu boyda polisler var gördüm fakat insanların ne düşündüğünü açıkçası merak ediyorum..
     
  2. ricardo
    Offline

    ricardo Üye

    Katılım:
    19 Aralık 2009
    Mesajlar:
    68
    Beğenileri:
    11
    Ödül Puanları:
    18
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    Ankara
    valla abim mülakatta adamın boyunu ölçerken kafasına bastırıyolar diyodu...bence olumsuz düşünme ama kesin alacakları gibi bi kanıya da takılma inşallah alırlar :)
     
  3. hakan_1993
    Offline

    hakan_1993 Üye

    Katılım:
    13 Şubat 2011
    Mesajlar:
    4
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    valla bende bu sene ygsde polıslıgı tuttursam sınavlara gırcem inş alırlar kardeş.
     
  4. bodytaha
    Offline

    bodytaha Üye

    Katılım:
    13 Ocak 2010
    Mesajlar:
    103
    Beğenileri:
    12
    Ödül Puanları:
    0
    İnşallah girersin kardeşim bu sene ama benim dert ettiğim konu aslında bu değil.. Daha ilerisi :)
     
  5. BeachBoy
    Offline

    BeachBoy Üye

    Katılım:
    13 Ekim 2005
    Mesajlar:
    1.652
    Beğenileri:
    4.408
    Ödül Puanları:
    123
    Bu yıl 4 yıllık üniversite kontenjanından arkadaşım polis oldu 170 boyunda. Herhangi bi sorun teşkil etmemiş. Fakat Polis Mes. Yük. Okullarında alım ortamı nasıl tam bilmiyorum.
     
  6. bodytaha
    Offline

    bodytaha Üye

    Katılım:
    13 Ocak 2010
    Mesajlar:
    103
    Beğenileri:
    12
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek hayatında sorun teşkil eder mi acaba onu merak ediyorum..
     
  7. emre1334
    Offline

    emre1334 Üye

    Katılım:
    13 Şubat 2010
    Mesajlar:
    77
    Beğenileri:
    23
    Ödül Puanları:
    0
    valla bende bu sene baş vurcam polisliğe. Boy 1,78 kilo 82.
    umarım ikimizde polis oluruz :D
     
  8. gakkos
    Offline

    gakkos Üye

    Katılım:
    9 Aralık 2006
    Mesajlar:
    445
    Beğenileri:
    636
    Ödül Puanları:
    103
    Meslek:
    tekstil
    Yer:
    istanbul
    bende 1,68 boyundaydım sınavına girdim kazandım daha sonra mülakat felan derken kendimi kazanmış saydım ama sağlık tan kaldım :( yoksa 6-7 yıllık memurdum şimdi ama hayırlısı... inşallah olursunuz (ama boydan önemlisi vucudunuzda jilet ve kesik izleri varsa önce onları sildirin benim hayatıma mal oldu) saygılar.
     
    bodytaha bunu beğendi.
  9. göktuğra
    Offline

    göktuğra Üye

    Katılım:
    5 Şubat 2011
    Mesajlar:
    34
    Beğenileri:
    7
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    memur
    kardeşim rahat ol hiçbir sorun olmaz ben polisim kısa boylu değilim ama kısa boylu arkadaşlarada bu teşkilatta ihtiyaç var sen boyuna değil yüreğine bak ve rabbimden hayırlısını iste mesleği önerirmiyim benim sekizinci yılım iki yılda polis okulu on yıl oldu hiçbirzaman pişman olmadım tavsiyede ederim bahtın açık olsun
     
    Green Day ve bodytaha bunu beğendi.
  10. bodytaha
    Offline

    bodytaha Üye

    Katılım:
    13 Ocak 2010
    Mesajlar:
    103
    Beğenileri:
    12
    Ödül Puanları:
    0
    Abi Allah razı olsun içimi rahatlattın valla.. Bu arada teşkilatta kısa boylu abilerimiz çok var mı peki?

    Mesajınız otomatık olarak birleştirilmiştir---------- mesajın eklendiği saat 11:48 ---------- ilk mesajın gönderildiği saat 11:44 ----------

    İnşallah kardeşim. Hayırlısı..
     
  11. göktuğra
    Offline

    göktuğra Üye

    Katılım:
    5 Şubat 2011
    Mesajlar:
    34
    Beğenileri:
    7
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    memur
    teşkilatta kısa boylu arkadaşlar tabiki var biliyosun boy sınırı erkeklerde 1.67 kısa boyunda uzun boyunda kendine göre avantajları dezavantajları var o yüzden çokta önemli değil inşallah mülakatta ve sınavda başarılı olursun gerisi zaten kendiliğinden gelir pişman olacağını düşünmüyorum için rahat olsun
     
    bodytaha bunu beğendi.
  12. TEURG
    Offline

    TEURG Üye

    Katılım:
    3 Ocak 2011
    Mesajlar:
    432
    Beğenileri:
    318
    Ödül Puanları:
    0
    Yer:
    Ankara/Batıkent
    İnsanların nasıl baktığı önemli değil.Kısa bir boy değil.Polislik mülakatlarında kafaya falan bastırmıyorlar.hastanede nasıl ölçülüyorsa aynı alet kullanılıyor.


    Ben çok kısa boylu polis gördüm.Kısa boylu diyorum ama tabi polisler içinde.



    Ülkemizde boya bakmıyorlar :) Kimliğini çıkardığın an bitiyor... :)
     
    bodytaha bunu beğendi.
  13. bodytaha
    Offline

    bodytaha Üye

    Katılım:
    13 Ocak 2010
    Mesajlar:
    103
    Beğenileri:
    12
    Ödül Puanları:
    0
    Abi eyvallah verdiğin cevaplar için.. Benim gıcık olduğum şey dışardaki insanlar mesela bazı arkadaşlar, bu boyla nasıl polis olacaksın gibisinden şeyler söylüyor. Bu da beni rahatsız ediyor. Bir de boyu kısa insanların güçsüz olduğu kanısı var. Bu da yanlış. Mesela abi, forum sitelerine bir gir boy konusunun tartışılmış olduğu konular var orda hep polis dediğin kısa boylu olmaz, hatta boy sınırı erkeklerde 1.75 olmalı diyorlar :mad:
     
  14. göktuğra
    Offline

    göktuğra Üye

    Katılım:
    5 Şubat 2011
    Mesajlar:
    34
    Beğenileri:
    7
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    memur
    kardeşim sen nşallah mesleğe girersin o zaman anlarsın boy konusunun önemsiz olduğunu şöyle söyleyim boyu uzun olan kişiler güçlüdür diye bişey yok ayrıca meslekte herşeyde güç değil boyun kısa olabilir ama silah atışın çok iyidir olaylar karşısında serinkanlı ve mantıklı düşünebilirsin ayrıca özel harekat biriminde çalışan kısa boylu ama zehir gibi efsane arkadaşlarımızda var o yüzden kimseye kulak asma ve rahat ol
     
    bodytaha bunu beğendi.
  15. estetik fenomen
    Offline

    estetik fenomen Üye

    Katılım:
    15 Kasım 2007
    Mesajlar:
    1.122
    Beğenileri:
    614
    Ödül Puanları:
    0
    Yer:
    istanbul
    "Yunuslar" dışında manken gibi boy aramıyorlar diye biliyorum. Sınırlar dahilindeysen problem etmene de gerek yok...
     
  16. *BaRMaN*
    Offline

    *BaRMaN* Üye

    Katılım:
    16 Haziran 2010
    Mesajlar:
    20
    Beğenileri:
    11
    Ödül Puanları:
    13
    1.65 kadar esnetebiliyorlar sanırım boyu tabi birazda tanıdığın ismi geçicek. onun dışında arkadaşların dediği gibi elinde kolunda yüzünde çok bariz izler varsa işin zorlaşır.

    yunus larda bende uzun boy istiyorlar sanıyordum ancak geçenlerde bir arkadaşın vasıtasıyla bir polis memuruyla tanıştım yunus du oda. boyu benim kadar 1.73-74, sordum yunusluk için daha uzun boy gerekmiyormu. öyle bir şart yokmuş.

    kısacası için rahat olsun sen gerek polislik gerekse sosyal yaşamda boy mevzusunda canını sıkma heleki bazı kadın arkadaşlar çok can sıkabiliyor boy konusundaki tutuculuğuyla.
     
    bodytaha bunu beğendi.
  17. FreeMan_x
    Offline

    FreeMan_x Üye

    Katılım:
    5 Nisan 2009
    Mesajlar:
    28
    Beğenileri:
    41
    Ödül Puanları:
    0
    polis olmak için öncelikle yapıcak hiç bi işin olmaması lazım
     
  18. stapedius
    Offline

    stapedius Üye

    Katılım:
    24 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    51
    Beğenileri:
    8
    Ödül Puanları:
    18
    Yer:
    mugla
    xxxx bir polis olarak konusuyorum polisin gucu kasında boyunda değil kalemindedir teskilat içerisinde 10 parmak klavyenin olması arnold gibi olmandan çok daha makbuldur
     
    Son düzenleyen: Moderatör: 7 Mayıs 2011

Sayfayı Paylaş