Küçük göstermek

Konusu 'Dertleşme' forumundadır ve hakanozdemir tarafından 22 Eylül 2014 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 6 üye.
  1. hakanozdemir
    Offline

    hakanozdemir Üye

    Katılım:
    17 Şubat 2014
    Mesajlar:
    2
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    13
    Cinsiyet:
    Bay
    öncelikle herkese merhaba,
    19 yaşında olmama rağmen çevremdeki insanların çoğu 16 gibi gösterdiğimi söylüyor tip olarak çirkin olduğumu düşünmüyorum daha çok temiz yüzlüyüm insanlara göre yakışıklılık zaten göreceli ancak üniversiteye başlamam sebebiyle kafama çok takmaya başladım lisede problem olmuyordu.
    Bilmiyorum ben mi çok kafaya takıyorum yüzümde sakal çıkmıyor tüy şeklinde hormanal bir sıkıntı yok testleri geçen sene yaptırmıştım babamın çok gür sakalları olmasına rağmen doktor genetik olduğunu geç çıkabileceğini söyledi.Bu arada boyum 184 kilom 76 yapılı ve çok olmasada geniş omuzluyum sizden yaşımı göstermek için tavsiye isticekdim saç uzatmak yada kestirmek giyim tarzı vesayre.
    merak edenler için http://instagram.com/hakanozdmrr
     
  2. Aykut Can
    Offline

    Aykut Can Üye

    Katılım:
    9 Ağustos 2014
    Mesajlar:
    194
    Beğenileri:
    127
    Ödül Puanları:
    43
    Cinsiyet:
    Bay
    Bro bende normalde 24 yaşıma gircem ama genelde tanıştığım insanalar 20 olduğumu düşünüyor. Bende özellikle karşımdaki bayansa 18 derim yemiyosa 20 yapıyorum gayet güzel :) Ben çok memnununm bende de geç çıkmıştı sakallar sıkıntı yok benim babamında çok gür sakalı var onda da geç çıkmıştı. Bence tip olarakda gayet iyi görünüyorsun güzel kardeşim sakal olayını felan boşver. Eğer kızlar açısından sorruyosan emin ol dikkat çeken erkeke ne kilo, ne boy,ne sakal karizma denen bişe var hani bi insanın duuruşu kendinden eminliği vardır hacı emmi o önemli :) Spor yapıyor musun bilmiyorum spor yap kendini çok daha iyi hissedeceksin. Giyim kuşamına dikkat et zayıfsan çok aşırı dar şeyler giyme bence. Adamsın adam rahat ol ;)
     
    hakanozdemir bunu beğendi.
  3. hakanozdemir
    Offline

    hakanozdemir Üye

    Katılım:
    17 Şubat 2014
    Mesajlar:
    2
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    13
    Cinsiyet:
    Bay
    yorumun ve tavsiyelerin için çok sağol kalıp olarak çok zayıf durmuyorum 3 gün önce spor salonuna tekrardan yazıldım salondaki kadının 19 hiç göstermiyosun demesiyle kafama takıldı öncedende diyen çoktu ama pek takmıyordum kızlar bakımından sıkıntım hiç olmadı bu konuda yanlız şimdi yeni bi ortam üniverste farklı herkes sakal felan bırakmış çok sırıtıyo gibi geldi spor yaparak daha fit ve kalıplı bir vücud yapmayı düşünüyorum sence etkisi olurmu?
     
  4. egemennn
    Offline

    egemennn Üye

    Katılım:
    25 Temmuz 2013
    Mesajlar:
    1.908
    Beğenileri:
    1.727
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    Edirne --- Çanakkale
    Şimdi küçük gösteriyosun cümlesi ileride genç duruyosuna döner birde o yönden bak,belki tam resmi değilde hani biraz daha resmi giyinmek az bişey büyük gösterebilir takım elbiseden falan bAhsetmiyorum :D ayrıca sakal işide uğraşılacak olay değil gerçekten uğraşılmıyo..
     
    columbu, zytnli, Balboa7 ve diğer 2 kişi bunu beğendi.
  5. hakanozdemir
    Offline

    hakanozdemir Üye

    Katılım:
    17 Şubat 2014
    Mesajlar:
    2
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    13
    Cinsiyet:
    Bay
    uğraşılırmı bilmiyorumda yok ya istiyor insan :D
     
    egemennn bunu beğendi.
  6. Aykut Can
    Offline

    Aykut Can Üye

    Katılım:
    9 Ağustos 2014
    Mesajlar:
    194
    Beğenileri:
    127
    Ödül Puanları:
    43
    Cinsiyet:
    Bay
    Bro sence sakallı adamlar mı bunlar mı dikkatli bak istersen :)
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
    Lorethlorien ve hakanozdemir bunu beğendi.
  7. OnurKardas
    Offline

    OnurKardas Üye

    Katılım:
    26 Ocak 2012
    Mesajlar:
    32
    Beğenileri:
    13
    Ödül Puanları:
    18
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    MarmaraPark Jatomi Fitness
    Yer:
    İstanbul
    Yaşını gösteriyorsun hocam büyük gösterenlerle bir tutma kendini hiç dışarıda görsem 18-19 derim kafana takılıcak bi durum yok yani tipinde gayet düzgün küçük göstermiyorsun kısacası :)
     
  8. 36turkey06
    Offline

    36turkey06 Üye

    Katılım:
    8 Haziran 2014
    Mesajlar:
    9
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    3
    Cinsiyet:
    Bay
    Kim ne derse desin.
    Teknoloji insanı bozuyor.
    Hele son 10 yılda inanılmaz değişiklik var.
    Şuan lise 4 lerde en fazla 2 kişi 1.80 boyunda anca var hepsi kısa.
    Ben lise 1 deyken lise 4
    Ler 1.80 altı yoktu.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  9. alvel
    Offline

    alvel Üye

    Katılım:
    11 Mart 2014
    Mesajlar:
    405
    Beğenileri:
    210
    Ödül Puanları:
    53
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Sporcu-Öğrenci
    zaman konusunda doğru diyorsun bende lise1 ken 4 lerin çoğu uzundu şimdiye göre ve daha büyük gösteriyorlardı
    şimdi gelen lise1 ler ise zaten malum :D
     

Sayfayı Paylaş