Herkesin yorumlarına ıhtıyacım var lutfen yardım

Konusu 'Beslenme' forumundadır ve izmirtire tarafından 3 Ekim 2012 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. izmirtire
    Offline

    izmirtire Üye

    Katılım:
    5 Ekim 2011
    Mesajlar:
    34
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    Arkadaşlar yaklasık 4 aydır sporu yapıyom 17 yasında 1,75 boyunda 60 kıloyum 57-5 tu basladımda spora 60 oldum ancak bırturlu hacım kazanamıyorum soylemesı ayıptır 2 gunde bır buyuk tuvalete cıkıyom genelde ıshal olarak hangi besinler ishal yapar acaba nelerden kacınmalıyım tecrubelı bırı varmı aranızda ne yapmam gerekıyo spordan sogudum her ay o kadar para verıp bı sey alamıyosun ıstedıgını elde edemıyosun bırakacam nerdeyse lutfen ılgılı arkadaslar yorumlasın herkesın yorumunu beklıyorum

    İlk haftalardan: http://imageshack.us/a/img253/6521/30062012369.jpg

    http://imageshack.us/a/img59/2128/26072012452.jpg

    Suanki durumum: http://imageshack.us/a/img231/4262/65808552.jpg

    http://imageshack.us/a/img201/2245/13092012466.jpg
     
  2. John399
    Offline

    John399 Bölüm MOD Yönetici Bölüm MOD

    Katılım:
    21 Temmuz 2012
    Mesajlar:
    890
    Beğenileri:
    536
    Ödül Puanları:
    103
  3. izmirtire
    Offline

    izmirtire Üye

    Katılım:
    5 Ekim 2011
    Mesajlar:
    34
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    acıkca sölemek gerekırse yok duzensız yardımcı olabılecek bırı varmı program konusunda
     
  4. John399
    Offline

    John399 Bölüm MOD Yönetici Bölüm MOD

    Katılım:
    21 Temmuz 2012
    Mesajlar:
    890
    Beğenileri:
    536
    Ödül Puanları:
    103
  5. izmirtire
    Offline

    izmirtire Üye

    Katılım:
    5 Ekim 2011
    Mesajlar:
    34
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    Başka yorumu olan yokmu arkadaşlar ya koskoca forumda yardım lutfen kardeşlerım abilerim
     
  6. Predatel
    Offline

    Predatel Üye

    Katılım:
    15 Şubat 2009
    Mesajlar:
    486
    Beğenileri:
    741
    Ödül Puanları:
    103
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    oVeR The HiLLs and FaR awaY
    John zaten yeterince yardimci olmus ;) asaga yukari butun yorumlar ayni olacaktir. John un yorumunu dikkate almanizi oneririm
     
  7. izmirtire
    Offline

    izmirtire Üye

    Katılım:
    5 Ekim 2011
    Mesajlar:
    34
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    abi bunların hepsini okudum bılıyorum ben ama olmuyor yokmu benımle aynı durumu yasayn kılo alan bırı
     
  8. Predatel
    Offline

    Predatel Üye

    Katılım:
    15 Şubat 2009
    Mesajlar:
    486
    Beğenileri:
    741
    Ödül Puanları:
    103
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    oVeR The HiLLs and FaR awaY
    Nasil olmuyor. Kac aydir duzgun bir diyet ve calisma programi uyguluyorsunuz ki olmuyor ?
     
  9. brhmcr
    Offline

    brhmcr Guest

    Olmuyorsa önce bir doktora gözük, sonra tekrar oku ve uygula.
     

Sayfayı Paylaş