Bu Vücut Ne Kullanmalı

Konusu 'Supplementler' forumundadır ve r2net99 tarafından 15 Temmuz 2012 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 9 üye.
  1. r2net99
    Offline

    r2net99 Üye

    Katılım:
    26 Haziran 2012
    Mesajlar:
    9
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Yaş 20
    Boy 1.76
    Kilo 65

    Omuz 114
    Göğüs 96
    Kol 31.5
    Hacimleşmek istiyorum. Vucudun resimleri aşağıda. Weight gainer mı yoksa protein tozumu kullanmalıyım.
    3 aydır o.n whey kullanıyorum pek bi yararını göremedim.Sporda 7.ayım.

    [​IMG]


    [​IMG]



    Birde karın kasları ile ilgili şu sorunum var.

    Sıkınca ne güzel belli oluyorlar bırakınca göbek gibi duruyor.

    [​IMG]


    [​IMG]
     
    Son düzenleme: 15 Temmuz 2012
  2. BeachBoy
    Offline

    BeachBoy Üye

    Katılım:
    13 Ekim 2005
    Mesajlar:
    1.652
    Beğenileri:
    4.408
    Ödül Puanları:
    123
  3. r2net99
    Offline

    r2net99 Üye

    Katılım:
    26 Haziran 2012
    Mesajlar:
    9
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Sabah 10 gibi
    Peynir
    Süt
    Kaşar Peyniri

    bazen poğaça.


    Öğle yemeğinde
    Tavuk ve pilav

    Akşam Yemeğinde
    Sebzeli yemek yada köfte
    Makarna yada pilav

    Yatmadan önce
    Makarna
    Süt

    Kaba taslak bu şekilde.
     
  4. blue.bey
    Offline

    blue.bey Üye

    Katılım:
    11 Haziran 2012
    Mesajlar:
    11
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    3 ay on whey kullanmışsınız ve 3 aya göre beklenen etkiyi görememişsiniz ben 2 haftada gördüm etkiyi büyük ihtimal idman programınızda sıkıntı vardır hacimlenmeye yönelik bir program sergileyin haftada 3gün gidip yeteri kadar dinlenin 3x8 tekrar yapın
     
  5. wurtz
    Offline

    wurtz Üye

    Katılım:
    19 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    309
    Beğenileri:
    93
    Ödül Puanları:
    38
    Yer:
    Bergama
    Şu whey'in etkisini gördüm denilecek biçimde bir tek ben göremedim heralde. Nasıl görünüyor bunun etkisi bu kadar rahat? Altı üstü protein...duh
     
    eludem ve Danny Boy bunu beğendi.
  6. DEXONİA
    Offline

    DEXONİA Üye

    Katılım:
    12 Mayıs 2011
    Mesajlar:
    825
    Beğenileri:
    743
    Ödül Puanları:
    103
    Bu protein tozundan etki görenler nasıl etki görüyor çok merak ediyorum.Ya arkadaş bunların güç enerji verme gibi bir özelliği yokki tavuktan aldığın protein neyse buda aynı şey.Tamamen gördükleri etki psikolojik başka açıklaması yok.
     
    selim4141 bunu beğendi.
  7. tero
    Offline

    tero Yeni Üye

    Katılım:
    18 Mayıs 2012
    Mesajlar:
    146
    Beğenileri:
    56
    Ödül Puanları:
    0
    protein tozunun kaliteli yada kötü olduğunu vücudunu tanıyan hisleri güçlü vgciler anlar siz anlayamıyosanız o sizin eksikliniz.
     
  8. Danny Boy
    Offline

    Danny Boy Yeni Üye

    Katılım:
    1 Temmuz 2010
    Mesajlar:
    3.254
    Beğenileri:
    8.786
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Medical Laboratory Technician-Public Relations Spe
    Yer:
    İstanbul-Скопје-Београ&#1076
    Sevgili Arkadaşlar ;


    tero arkadaşımız haklı bu sizin eksikliğiniz , nasıl anlamazsınız ya protein sentez sürecini aaa ayıp ayıp gerçekten , hisleriniz kuvvetli olsa hemen anlardınız ... mesela benim hislerim çok kuvvetli ben proteinin Biyolojik değerini bile veriyorum o derece yani


    Saygılarımla , Danny Boy
     
    eludem ve DEXONİA bunu beğendi.
  9. tero
    Offline

    tero Yeni Üye

    Katılım:
    18 Mayıs 2012
    Mesajlar:
    146
    Beğenileri:
    56
    Ödül Puanları:
    0
    antremandan sonra kaliteli proteinler alğında sabah kendini bi tartarsın iyi yada kötü etkiyi hissedersin üç ayda hayli hayli anlasın. bi soru sorucam dürüsce cevap verebilisen imzandan anladığım vegansın vegan olduktan sonra hiç whey kullanmadın mı ?
     
  10. Danny Boy
    Offline

    Danny Boy Yeni Üye

    Katılım:
    1 Temmuz 2010
    Mesajlar:
    3.254
    Beğenileri:
    8.786
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Medical Laboratory Technician-Public Relations Spe
    Yer:
    İstanbul-Скопје-Београ&#1076
    Sevgili tero ;

    Aldım tabii ki de daha önceden zaten lakto-ovo vejetaryendim , de ne alakası var ki ?

    Bu arada sabah tartılınca cidden kas yaptığını anlayabileceğini mi düşünüyorsun , çünkü eğer öle ise gerçek bir bilgi eksikliğin var demektir , mesela günde hipertrofik çalışan bir sporcunun günde ne kadar kas protein sentezinde + proteini vücuduna katabileceğini düşünüyorsun ?
     
    DEXONİA bunu beğendi.
  11. tero
    Offline

    tero Yeni Üye

    Katılım:
    18 Mayıs 2012
    Mesajlar:
    146
    Beğenileri:
    56
    Ödül Puanları:
    0
    bu soruyu veganlar whey kullanmıyor ondan etkisini bilmiyosundur diye sordum. olay tartı değil his sadece vücudun doğru yolda ve anabolik süreçte olduğunu anlarsın. ben antremandan sonra whey almazsam bide et yemezsem sabah aynaya baktığımda kaslarımı hissedemem.
     
  12. Danny Boy
    Offline

    Danny Boy Yeni Üye

    Katılım:
    1 Temmuz 2010
    Mesajlar:
    3.254
    Beğenileri:
    8.786
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Medical Laboratory Technician-Public Relations Spe
    Yer:
    İstanbul-Скопје-Београ&#1076
    Sevgili tero ;

    O hissettiğin şey sadece psikoloji yani sen aslında whey değilde mesela soya alsan ve yanında mercimekde yesen aynı olacaktır sabah , hatta bir hafta sonrada aynı olacaktır , çünkü anabolik süreci anlamak mümkün değil o kadar yavaş ki , mesela mike mentzerin çok güzel bir hesabı var bu konuda günde 3-4 gr hapsediyorsanız sşz mükemmel bir sporcusunuz demiştir ki haklıda gunde 16 kcal demek yılda 1400 kusur gr protein ve 5 kg dan fazla kas artışı demektir ...

    Bu konularda bili edinmek için daha fazla okumanı tavsiye ediyorum , zaten sonuçta kolay şeyler öyle biyoloji-kimya bilgisi pek gerektirmiyor ....


    Saygılarımla , Danny Boy ...
     
  13. r2net99
    Offline

    r2net99 Üye

    Katılım:
    26 Haziran 2012
    Mesajlar:
    9
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Arkadaşlar tartışmak yerine bana yardımcı olsanız.
    Hardline progainer ve arginine almayı düşünüyorum. gainer arginine ve creatin kombinesi yapıcam ne diyorsunuz.
     
  14. tero
    Offline

    tero Yeni Üye

    Katılım:
    18 Mayıs 2012
    Mesajlar:
    146
    Beğenileri:
    56
    Ödül Puanları:
    0
    ne demek istediğimi anlamadın ya neyse konu off topic olmasın :D
     
  15. Danny Boy
    Offline

    Danny Boy Yeni Üye

    Katılım:
    1 Temmuz 2010
    Mesajlar:
    3.254
    Beğenileri:
    8.786
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Medical Laboratory Technician-Public Relations Spe
    Yer:
    İstanbul-Скопје-Београ&#1076
    Sevgili r2net99 ;

    Biraz sabırlı ol sanki kız meselsi tartışıyoruz yararlı bir konuda gidiyordu tartışma ,

    Madem merak ediyorsun cevap verim bir şey almana gerek yok beslenmeni düzenle yeter ....


    Saygılarımla , Danny Boy ...
     
    DEXONİA bunu beğendi.
  16. BeachBoy
    Offline

    BeachBoy Üye

    Katılım:
    13 Ekim 2005
    Mesajlar:
    1.652
    Beğenileri:
    4.408
    Ödül Puanları:
    123
  17. tunerboy
    Offline

    tunerboy Yeni Üye

    Katılım:
    24 Mart 2011
    Mesajlar:
    284
    Beğenileri:
    27
    Ödül Puanları:
    0
    danny boy senin kadar vg de bigim yok ben 8 aydır vg yapıyorum ama sana dikkat ediyorum hemen hemen her konuda kesin cevap yazıyosun brn kilo alamıyodum doktora gittim doktor bana sindirim sistemin hızlı dedi ben body yaptığımı söyledim doktorda bana ek gıda al dedi karbonhidrat tozu aldedi yani gainer 4 ayda 8 kilo aldım gainer ı bıraktım kilo almam durdu beslenmem pek iyi olmaya bilrim çalışıyorum pazarcıyım onun için sadece beslenme yetmiyo ek gıda şart GAİNER AL KARDEŞİM SEN....
     
  18. usener
    Offline

    usener Üye

    Katılım:
    5 Aralık 2011
    Mesajlar:
    22
    Beğenileri:
    6
    Ödül Puanları:
    0
    Bu etki şöyle; biliyorsunuz ne kadar sporcu olsak da hepimizin kendince hayatları var.
    Ve çalışan/belli uğraşları olan insanların her gün tavuk,et,mercimek,yumurta gibi bizim için bu sporda altın değeri taşıyan protein kaynaklarına ulaşamama durumu olabiliyor ve bu gelişimi yavaşlatıyor.
    Ancak protein tozu, çok iyi bir beslenme gününüz olmasa dahi en azından almanız gereken proteini %30/ %40 oranında karşıladığı için pratik bir çözüm.
    Ve %0 olmasından ise %30 %40 alım yapıldığında vücut daha çabuk tepkime vererek gözle görülür farklar yaratıyor.
    Protein tozu tanrısal bir ürün değil, sadece doğru kullanımla ve mantıkla pratiklik sağlayan bir ürün.
     
  19. BeachBoy
    Offline

    BeachBoy Üye

    Katılım:
    13 Ekim 2005
    Mesajlar:
    1.652
    Beğenileri:
    4.408
    Ödül Puanları:
    123
    Turnerboy kendi cevabını kendin vermişsin zaten beslenmene dikkat edersen kilo alabilirsin. Gainerlardaki konsantre şekerlere vericeğiniz para kendinize çok kaliteli besinler satın alabilirsiniz. Burada önemli olan kilo almak değil sağlıklı kilo almaktır.
     
    FedoR, Kaanrlz, Rambo16 ve diğer 1 kişi bunu beğendiniz.
  20. tunerboy
    Offline

    tunerboy Yeni Üye

    Katılım:
    24 Mart 2011
    Mesajlar:
    284
    Beğenileri:
    27
    Ödül Puanları:
    0
    ben iş hayatımdan dolayı beslenmeme dikkat edemiyorum. Ama arkadaş diyoki ne yesem fayda etmiyo diyo denedim diyo. Umudunu supplementa bağlamış bende onun yerinde olsam aynı klşeyi yapardım beslenmem iyi olsa bende gainer yerine pilav makarna yerim 3 saat de bir ama olmuyo... Amacım burda kimseyi kırmak ve rencide etmek deil.... Danny boy benm abimdir saygılar sadece görüşümü söyledim..
     
    Danny Boy bunu beğendi.

Sayfayı Paylaş