Yeni Başlayıp Kilo Almak İsteyenler

Konusu 'Yeni Başlayanlar Bölümü' forumundadır ve [Zafer] tarafından 6 Mayıs 2007 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 276 üye.
  1. Burak Sertman
    Offline

    Burak Sertman Üye

    Katılım:
    21 Şubat 2018
    Mesajlar:
    426
    Beğenileri:
    50
    Ödül Puanları:
    28
    Cinsiyet:
    Bay
    İdmandan 2 saat önce su ile enerji ve carb versin diye ve aksam yemeğinden sonra süt ile kullanmamı önermişlerdi banada şöyle bişi var kilo alımı için sabah ve akşam cicibebe yulafta ekleyerek tüketmiştim 5-6 kilo kadar katkısı oldu bana ama düzgün beslenemediğim zamanda idman öncesi kullanıyordum etki olarak iyi perf gösteriyordu
     
  2. Erim Sönük
    Offline

    Erim Sönük Üye

    Katılım:
    21 Şubat 2018
    Mesajlar:
    345
    Beğenileri:
    21
    Ödül Puanları:
    18
    kafalar karışık galiiba :D hocam hedefini söyle yardımcı olalım
     
  3. Burak Sertman
    Offline

    Burak Sertman Üye

    Katılım:
    21 Şubat 2018
    Mesajlar:
    426
    Beğenileri:
    50
    Ödül Puanları:
    28
    Cinsiyet:
    Bay
    aynen ?
     
  4. Üstad
    Offline

    Üstad Üye

    Katılım:
    23 Haziran 2018
    Mesajlar:
    1
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Cinsiyet:
    Bay
    Herkese selamlar gücünüz azminiz daim olsun.Foruma yeni üyeyim.1 hafta önce spora başladım hem biraz hacimlenmek için hem masabaşı iş yapmaya başladıgımdan beri göbeklenemeye başladığımı farkettiğimden. Spor salonumda bi program verdiler uygulamaya başladım.3. Antremanım da hoca geldi hizli gelismek istiyosan bunlardan al istiyosan dedi tozlari protein barları gösterdi.Bende 'duruma göre bakariz' dedim bu konu hakkinda tecrübesi olanlardan yorumlari bekliyorum.Beslenmem nasil olmali? toz gainer kullanmalimiyim ? Yaş 26 kilo 65 boy 176
     

    Ekli Dosyalar:

  5. murat006
    Offline

    murat006 Üye

    Katılım:
    23 Şubat 2019
    Mesajlar:
    2
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Cinsiyet:
    Bay
    Arkadaslar merhaba 1.74 boy 53 kiloyum bir turlu kilo alamadım hastaneye felan gittim birsey çıkmadı bir ara baslayım dedim salona filan yazildim işten dolayı yetişemedim gold whey diye bir urunde var elimde ama kullanmadım duruyor evde 2 tane 10 kg luk 1 tane 5 Kg dambıl var sizce evde çalıssam kilo alma şansım varmı yardımlarınızı bekliyorum
     

Sayfayı Paylaş