Vorenus

Konusu 'Antrenman Günlüğü' forumundadır ve Vorenus tarafından 29 Ağustos 2011 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 7 üye.
  1. draft
    Offline

    draft Üye

    Katılım:
    4 Eylül 2008
    Mesajlar:
    1.580
    Beğenileri:
    1.690
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Mimar
    Yer:
    İstanbul
    Vorenus seni tebrik etmek istiyorum. Güzel idman çıkartıyorsun. Ayrıca benden başka dtp kullanan birini görmek gerçekten güzel:) Umarım istediğin sonuçları en kısa zamanda elde edersin. Bunlardan başka sana tavsiyem, dtp de kuvvet kazanabilmek içinde 10 tekrarlık setten sonra bir set araya ekleyerek 5 tekrarı denemen. Tükenen kası sonuna kadar zorlamak için:)
     
    Vorenus bunu beğendi.
  2. Danny Boy
    Offline

    Danny Boy Yeni Üye

    Katılım:
    1 Temmuz 2010
    Mesajlar:
    3.251
    Beğenileri:
    8.715
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Medical Laboratory Technician-Public Relations Spe
    Yer:
    İstanbul-Скопје-Београ&#1076
    gercektende ıyı gıden bır gelısım bence :)

    ozellıkle sogukken foto eklmen ve olculerı soguk alman cok ıyı cunku herkes sıcak pump yapıp olcu alıyor en mantıklısı sogukken olcu almak

    bugun bende defınasyon dıyetıme ve antrenmanlarıma basladım :)

    dtp yı bugun ılk kez denedım trıceps ıcın oldum desem yerıdır resmen antrenmanda ınım ınım ınledım ama cok ıyı oldu hala trıcepsımde aacı var ve bu cok hosuma gıdıyor :)

    kullandıgın kılolarda bence kılona gore cok ıyı kı dedıgın gıbı onemlı olan gereken gerılımı kaslara verebılmek :)


    bu arada ozellıkle de kolların olcusunun ustunde bır gorunum sergılıyor :)

    basarılarının devamını dılerım ... ıstedıgın vucuda kavusman dılegıyle :)
     
    Vorenus bunu beğendi.
  3. Vorenus
    Offline

    Vorenus Üye

    Katılım:
    31 Ekim 2010
    Mesajlar:
    345
    Beğenileri:
    303
    Ödül Puanları:
    0
    Yer:
    Vancouver
    Yazdığım Kol ölçüsü kolu sıkmadan soğuk zamanda aldığım ölçüdür . Ama kesinlikle yetersiz uzun vadede 3 cm daha koymak hedefimdir . Tek tekrar maksimumlarımı yazdım sete o kilolarla girmiyorum :)

    Teşekkürler tavsiyeni deneyeceğim . Bende senin günlüğünü takip ediyorum .

    Teşekkür ederim . Fotoları soğuk zamanda ekledim çünkü bu bir günlük ve bir gelişim süreci sergiliyoruz . Göğüs kol basıp foto eklemek benim için bir şey ifade etmiyor . Buradaki insanları kandırırım ama kendimi kandırmam saçma olur .

    Pre-workout ürünü almadan DTP yi pek tavsiye etmiyorum :)
     
    Danny Boy bunu beğendi.
  4. boot_sector
    Offline

    boot_sector Üye

    Katılım:
    16 Kasım 2011
    Mesajlar:
    37
    Beğenileri:
    10
    Ödül Puanları:
    18
    Arkadaşlar herkes inatla DTP deyip durmuş. Cehaletimi mazur görün ama DTP nedir acaba :D
    Bu arada dostum gerçekten mükemmel ilerliyorsun. Kanatlar haricinde benim yapmak istediğim vücuda doğru adım adım ilerliyorsun. Benim şahsi görüşüme göre kanat haricinde hiçbir eksiğin yok. Ama belki de beach body düşündüğün için böyle yapıyorsundur ki o da senin takdirin tabiki de. Bir de sadece kollara biraz daha hacim katarsan kusursuzluk yolunda çok sağlam bir adım daha atmış olacaksın... :)
     
    Vorenus bunu beğendi.
  5. ZeusS_
    Offline

    ZeusS_ Yeni Üye

    Katılım:
    10 Ekim 2011
    Mesajlar:
    1.122
    Beğenileri:
    1.892
    Ödül Puanları:
    0
    Güzel günlük, güzel başlık takipçisiyim ;)
    Vücudunuz iyi, çıkardığınız antreman programından zaten tecrübeli olduğunuz belli oluyor, vücudu isteklerinize göre daha üst düzey yapacağınıza eminim...

    Boyunuz ve resimleriniz vücudunuzun ekto-meso yada ekto olduğunu gösteriyor; sizin vücut yapınıza göre kolunuzun ince olduğunu düşünmüyorum, tabiki 36 daha iyi olur ama okadar uzun bir bicepsi şekillendirmek kolay değildir :)

    Başarılar İyi antremanlar :)
     
    Vorenus bunu beğendi.

Sayfayı Paylaş