Vücut geliştirme yapan bayanlar hakkında ne düşünüyorsunuz?

Evet soru gayet açık, gerek spor salonunuzda gerekse sosyal medyada gördüğünüz ağır ağırlıklar kullanarak çalışan bayanlar hakkında ne düşünüyorsunuz? Ben 17 yaşındayım mesela, ne diyorsunuz?
 
bence problem yok, hanım dediğin sporunu yapacak, kendine bakacak. sağlığına, vücuduna dikkat edecek. öyle 200 kilo olup da "ay tansiyonum var, ay şekerim var, ay başım dönüyor.." laflarıyla kocasının kafasını ütülemeyecek. ama abartmadan... yani hanımlara özgü o zerafetini kaybetmeden...
 
Herkesin görüşü farklıdır ama benim sevgilim o kadar erkeğin arasında spor yapsa ben açıkcası göndermem . Bunu söylediğim için eleştirebilirsiniz spor salonuna gitmesi normal bir sürü bayan var ama body vs salonlarda %80 erkeklerden oluşuyor öyle bir ortamda sevgilimin/eşimin spor yapmasını istemem .

Spor yapan bayan herzaman bir adım öndedir tabiki helede güzel giyiniyorsa yakıştırıyorsa bir çok erkeği etkiler .
 
Bence fit olsun yeter çok çalışmış kadında kötü duruyor benim görüşüm.tamam kendine bakmalıda kadın narin olmalı ağırlık çalışmak kadını biraz daha yabanileştirir.ben bile biecesp çalışırken kendimi bazen hulk gibi hissediyorum (yaş 17) ki kadınlarda bu duyguyu hissederse çok iç açıcı olmaz gibi.bu benim görüşüm
 
Herkesin görüşü farklıdır ama benim sevgilim o kadar erkeğin arasında spor yapsa ben açıkcası göndermem . Bunu söylediğim için eleştirebilirsiniz spor salonuna gitmesi normal bir sürü bayan var ama body vs salonlarda %80 erkeklerden oluşuyor öyle bir ortamda sevgilimin/eşimin spor yapmasını istemem .

Spor yapan bayan herzaman bir adım öndedir tabiki helede güzel giyiniyorsa yakıştırıyorsa bir çok erkeği etkiler .
Bu konuda sana katılıyorum sevgilimi karımı kızkardesimi vs. o kadar adamın icine atmazdım..

Konu sahibinin konusuna gelecek olursak, bodyci sevmiyorum şahsen, çok erkeksi, fitness daha iyi ancak onlarda yağ oranlarını çok aşagıya cekmeye calıştıklarında hic cekici olmuyorlar şahsen, ha zevkler ve renkler tartışılmaz.. Bunu böyle sordun ama 30 kişi cevap verecekse 30 unun dediği farklı olacaktır.. En iyisi sen başkalarının dediklerini umursama, elalem ne der diye düşünme hedefin neyse onu gercekleştir.. :)
 
ağırlık çalışmak kadınlarda genel görüşün aksine ne kaba görüntü oluşturur,ne kötü gösterir.sanıyor ki hanımlar vücut geliştirme yapınca kendilerini zorlayacak ağırlıkların altına girince olympia bayanlarda bodybuilding kategorisindekiler gibi gözükecek..tabiki öyle bir şey yok.aslında bir çok bayanın keşke benim vücudum böyle olsun dediği vücutlar gayet de zorlanacak ağırlıkların altına girilerek yapılır.bayanlarda kas kazanımı hem zor hem de bir yerden sonra zaten aşırı yavaşlıyor.doğal yollarla hakkını vererek anca bikini-figure kategorisindeki vücutlar yapılabilir ki bunlar da hem bayan gözünden hem de erkek gözünden gayet çekici ve hoştur.bayanların ağırlıktan korkmaması gerekli :)
 
Ben çok saygı duyuyorum, çünkü her bayanın harcı değil. Sadece testosteron hormonu alıp ses tonu kalınlaşıp yüzü erkekleşen kadınlar çok kötü geliyo. Ama onun haricinde ben beğeniyorum. Özellikle bikini fitness modeller çok seksi oluyor.
 
Herkesin görüşü farklıdır ama benim sevgilim o kadar erkeğin arasında spor yapsa ben açıkcası göndermem . Bunu söylediğim için eleştirebilirsiniz spor salonuna gitmesi normal bir sürü bayan var ama body vs salonlarda %80 erkeklerden oluşuyor öyle bir ortamda sevgilimin/eşimin spor yapmasını istemem .

Spor yapan bayan herzaman bir adım öndedir tabiki helede güzel giyiniyorsa yakıştırıyorsa bir çok erkeği etkiler .
türkiyede dediklerinde haklısın maalesef cinsiyet ayrımı çok yüksek şekilde var. o yüzdende çok saçma fikirler ortaya çıkıyor ama yapacak bişey yok bize böyle öğretenlerin hatası umarım biz çocuklarımıza cinsiyet ayrımının olmadığı güzel bir ülke bırakabiliriz
 
ben zaten sporcu bikini model bayanlardan hoşlanıyorum dövüşçü kızları'da severim tabiki jamie eason gina carano ronda rousey andrea pasutti gibi ideal vücutlu bayanlar düzenli beslenen ve spor yapan bayanlardır son olarak artık klışeleşmiş cümlemle yorumumu bitiriyorum bodyci adamın fitnessçı kız arkadaşı olur
 
spor yapan hanım, aynı zamanda yemek yapmayı da öğrensin bi zahmet... ütü yapmayı, halı koltuk yıkamayı, yer duvar silmeyi, örgü örmeyi, düğme dikmeyi, bahçede ateş yakmayı da bilmeli. insanlık hali tüp biter doğalgaz kesilir elektirik gider, bahçede ateş yakıp kazan kaynatmayı bilmeli. sporunu da yapsın, tahsilini de yapsın, ama eli de hamarat olsun.
sırf bu sebepten evlenemiyoruz yahu... hatunu eve çağırıyorum, acaba yemek yapmayı biliyor mu diye, bi makarna yapıyor, eşşeğin önüne koysan yemez. bu toplumsal yara kapanmalı.
 
Erkekte ne kadar kas o kadar testosterone anlamına gelirken, kadında da ne kadar yağ, o kadar östrojen demek. Bir kadın ölçüyü kaçırmadan ağırlık çalışmalı, zerafetini bozmayacak düzeyde kütleye sahip olmalı, aynı zamanda da belirli düzeyde vücut yağıyla barışık olmalı. Bilhassa kuvvetli kalça, bacak kaslarının üzerine % 25 - 30 yağ oranı iyidir diye düşünüyorum.
 
Erkekte ne kadar kas o kadar testosterone anlamına gelirken, kadında da ne kadar yağ, o kadar östrojen demek. Bir kadın ölçüyü kaçırmadan ağırlık çalışmalı, zerafetini bozmayacak düzeyde kütleye sahip olmalı, aynı zamanda da belirli düzeyde vücut yağıyla barışık olmalı. Bilhassa kuvvetli kalça, bacak kaslarının üzerine % 25 - 30 yağ oranı iyidir diye düşünüyorum.
Hocam yine çok doğru tespitle son noktayı koydunuz :)
 
Abartmadan yapsın tabi de ben çok sıcak değilim. Yaver abinin dediği gibi o yüzde 25 lik hatun diğer koyduğunuz hatunların hepsinden güzel görünüyor bana da. Çok düz fizik güzel durmuyor açıkçası bayan da. Biraz balık etli iyidir. Yani elimi kız arkadaşımın beline atınca elime adonislerin gelmesini istemem açıkçası. Tabi zevk meselesi bu da.
 
Back
Yukarı