MP Assault

Konusu 'Performans Arttırıcılar' forumundadır ve Vorenus tarafından 11 Kasım 2011 başlatılmıştır.

MP Assault

  1. Başarılı

    61,1%
  2. Orta

    27,7%
  3. Başarısız

    11,2%
Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 342 üye.
  1. burak190706
    Offline

    burak190706 Üye

    Katılım:
    21 Temmuz 2014
    Mesajlar:
    89
    Beğenileri:
    28
    Ödül Puanları:
    8
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Programcı
    Yer:
    Ankara
    kendime ait bu yorum yanlış başlık altında yazılmıştır. bu yorum başka bir konudaki soru-kişi içindi. nasıl burada yayınlandı inanın anlamadım.

    ayrıca kimseyi teşvik edici birşey yazdığımı düşünmüyorum, kaldiki sitede steroidler tartışılıyor.bir iki ay son kullanma tarihi geçmiş whey in kimseye zararı olmaz. olacağını düşünende kullanmasın
     
  2. omerce
    Offline

    omerce Üye

    Katılım:
    24 Nisan 2012
    Mesajlar:
    65
    Beğenileri:
    34
    Ödül Puanları:
    28
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    yazılım geliştirme
    Yer:
    istanbul
    Zararından ziyade eğer alınan besinler ego tatmin etmek veya sırf içmiş olmak için alınıyorsa ben 1.5 ay geçmiş besinleri aldığımı hatırlıyorum ve hiç bir zararı da olmamıştı. Eğer fayda sağlasın diye alınıyorsa kullandığınız ek besinlerin son kullanma tarihi yaklaştıkça etkileri ve değerleri azalmaktadır. Özellikle creatine de bu konuyu denemişliğim ve gözlemlemişliğim vardır. Bu yüzden fayda sağlamayacak bir besini almanın mantığı da yoktur. Tarihi geçmiş besinlerin en güzel yeri çöp tenekesidir.
     
    cang87 bunu beğendi.
  3. burak190706
    Offline

    burak190706 Üye

    Katılım:
    21 Temmuz 2014
    Mesajlar:
    89
    Beğenileri:
    28
    Ödül Puanları:
    8
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Programcı
    Yer:
    Ankara
    çok uzatmaya gerek yok. zaten bu konuda yanlışlıkla yazılmış bir mesajdı. ilk mesajdan beri bahsettiğim şey whey dir, herkes farklı örnekler veriyor.
    dediğim gibi isteyen whey ini kullanır istemeyen atar.
    konu başlığı xtend onun üzerine yorumlara isteyen devam etsin.
     
  4. cang87
    Offline

    cang87 Üye

    Katılım:
    28 Haziran 2012
    Mesajlar:
    17
    Beğenileri:
    9
    Ödül Puanları:
    13
    Konu ne olursa olsun SKT'si geçmiş ürünlerin kullanımının 'kimseye zararı olmaz' diyerek savunmak bile yeteri kadar teşvik edici ve cahilce birşey.. Her insanın vücudu herşeye farklı tepki verir.. Sizin etkilenmemiş olmanız kimsenin etkilenmeyeceği anlamına gelmez.. Burda sizin msg.inizi okuduktan sonra SKT'si geçmiş bir ürünü içip miğde kanaması geçiren veya herhangi başka bir şekilde zarar gören 1 kişi bile olursa böyle bir şeyin altından kalkamazsınız.. Bu yüzden laf yetiştirmek yerine bence de konunun açıldığı Xtend degil de Assault'a dönmesi daha iyi olur.. ;)
     
    aqualinebursa bunu beğendi.
  5. burak190706
    Offline

    burak190706 Üye

    Katılım:
    21 Temmuz 2014
    Mesajlar:
    89
    Beğenileri:
    28
    Ödül Puanları:
    8
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Programcı
    Yer:
    Ankara
    sen rahat ol kimseye birşey olmaz. kendin kullanmazsın olu biter. mesaj buranın değil diye elli kere yazdık. ama cahilliğinden pek anlamıyorsun herhalde, bunu herkes anladı. şimdi istediğin kadar çocuk gibi laf atıp uzata bilirsin konuyu. zaten yaşına veriyorum bu tarz yorumlarını
     
  6. diez
    Offline

    diez ADMIN Yönetici Admin

    Katılım:
    18 Ocak 2006
    Mesajlar:
    13.047
    Beğenileri:
    14.995
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    Çorum
    Aşağılamalar 5er puanlık uyarı aldılar..tekrarı süreli bandır..lütfen kuralları okuyunuz..
     
  7. cang87
    Offline

    cang87 Üye

    Katılım:
    28 Haziran 2012
    Mesajlar:
    17
    Beğenileri:
    9
    Ödül Puanları:
    13
    Yarasi olan gocunur sen bu cevabinla hic suphe birakmadin cahilligin ve bana laf ettigin zeka yasin konusunda.. terbiyesizligin de cabasi.. sen skt si gecen urun iciyosan ic ne halin varsa gor burda kimseye birsey olmaz deme su konuyu uzatmandan tut attigiin her cevap cahilligin en dibinde oldugunun gostergesi zaten.. bundan sonra seni ve basit yorumlarini kimse dikkate almaz zaten bosuna zaman harcama burada.. benim de son cevabim senin gibi biriyle zaman kaybedemem.. insanlarin da bunlari okuyarak zaman kaybetmesini istemem.. bundan sonra dogru bolumlere yazarsin cevabini da!
     
  8. burak190706
    Offline

    burak190706 Üye

    Katılım:
    21 Temmuz 2014
    Mesajlar:
    89
    Beğenileri:
    28
    Ödül Puanları:
    8
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Programcı
    Yer:
    Ankara
  9. uzk
    Offline

    uzk Üye

    Katılım:
    1 Haziran 2014
    Mesajlar:
    77
    Beğenileri:
    12
    Ödül Puanları:
    18
    Cinsiyet:
    Bay
    Ürünü dün aldım ve kullandım yemekten 3saat sonra aç karnına bi ölçek içtim aroma limon yazıodu ama kırmızı oldu suyla nr alaka anlamadm :D etkilerine gelince ilk kez nox kullanan biri olarak 30dk önce içtim antremandan önce baya beklenti içindeydim ama 5-10sn kollarım karıncalandı başka bişey yok performans aynı gibiydi yarın 2 ölçek denicem ama boşa gitti paramız gibi duruyo tavsiye etmem ilk kez nox kullanan sporculara ;)
     
  10. Sportler
    Offline

    Sportler Üye

    Katılım:
    13 Eylül 2014
    Mesajlar:
    11
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    3
    Cinsiyet:
    Bay
    Ben 1 kutu bitirdim kutusunda 23 gr ile alin yaziodu ben direk 30 ile basladim zmn gectikce 35 e ciktim hic bir etkisini görmedim.
     
  11. omerce
    Offline

    omerce Üye

    Katılım:
    24 Nisan 2012
    Mesajlar:
    65
    Beğenileri:
    34
    Ödül Puanları:
    28
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    yazılım geliştirme
    Yer:
    istanbul
    1 ay uzun bir süre zaten. Vücut belli bir zamandan sonra -ki bu süre 1 haftayı geçmez, içtiğinde tepki vermeyi düşürür. Önerim creatine kullanmadığın dönemlerde kullanman, içerisinde kafein ve türevlerini barındıran tüm pre-workout içecekler aynı şekilde etki ediyor (Bende öyle oldu). Bir süredir nano vapor kullanıyorum önerebilirim
     
  12. uzk
    Offline

    uzk Üye

    Katılım:
    1 Haziran 2014
    Mesajlar:
    77
    Beğenileri:
    12
    Ödül Puanları:
    18
    Cinsiyet:
    Bay
    1.5 ölçeğe çıktım bugün yine bi halt olmadı yarın 2 denicem gene olmazsa vitrinde durcak artık :D
     
  13. Metafor
    Offline

    Metafor Üye

    Katılım:
    12 Aralık 2013
    Mesajlar:
    15
    Beğenileri:
    4
    Ödül Puanları:
    13
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    İstanbul
    Yahu bende de aynı arkadaş .. açıkçası Assaulttan hakkaten ümidim vardı... antrenmandan 20 dk önce aç karnına alıyorum hiç bi etki yok 2 kez kullandım hatta 2.cisi 1.5 ölçek aldım (435 gr yeni formülden) ..

    ne karıncalanma ne konsantrasyon v.s. hiç bi fark yok..
     
  14. musclefreak81
    Offline

    musclefreak81 Üye

    Katılım:
    24 Kasım 2013
    Mesajlar:
    50
    Beğenileri:
    7
    Ödül Puanları:
    18
    Cinsiyet:
    Bay
    valla noxplode ve assault arasındaydım... Son yorumları9 okuyunca noxplode a karar verdim. Assaultun eski versiyonundan memnundum amka görünen o ki yeni versyon noxplode a yaklaşamıyor... Jack3d hiç kullanmadım. Onu denerim belki...
     
  15. omerce
    Offline

    omerce Üye

    Katılım:
    24 Nisan 2012
    Mesajlar:
    65
    Beğenileri:
    34
    Ödül Puanları:
    28
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    yazılım geliştirme
    Yer:
    istanbul
    En güzel motivasyon kaynağı yine kendimiziz. Bu yüzden de böyle pre-workout lara bel bağlayacağımıza biraz daha motivasyon kazandıracak müzikler dinlemek en güzeli. İhtiyacımız ise sadece güzel bir kulaklık :) . Daha öncede çok kez yazdım kafein vücutta bağımlılık yapar ve sürekli kullanımı aynı etkiyi yaratmaz. Bundan dolayı ara kullanımlar etki görebilmek için daha doğrudur.
     
  16. uzk
    Offline

    uzk Üye

    Katılım:
    1 Haziran 2014
    Mesajlar:
    77
    Beğenileri:
    12
    Ödül Puanları:
    18
    Cinsiyet:
    Bay
    Dostum iyide bu üründe kafein yokki bağımlılık yapsın:)
     
  17. Fevzi Bilen
    Offline

    Fevzi Bilen Üye

    Katılım:
    2 Ekim 2014
    Mesajlar:
    13
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    3
    Cinsiyet:
    Bay

    ben spora gitmeden 30-45 dk önce yarım ölçek içiyorum ciddi fark gösteriyo . 1-2 ölçek fazla zararlı yarım ölçek yeterde artar bile bide öyle dene istersen.
     
  18. omerce
    Offline

    omerce Üye

    Katılım:
    24 Nisan 2012
    Mesajlar:
    65
    Beğenileri:
    34
    Ödül Puanları:
    28
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    yazılım geliştirme
    Yer:
    istanbul
    kafein etkisi gösteren maddeler var ya ondan dedim doğrusu kafein ve türevleri olmalıydı haklısın :)
     
    uzk bunu beğendi.
  19. uzk
    Offline

    uzk Üye

    Katılım:
    1 Haziran 2014
    Mesajlar:
    77
    Beğenileri:
    12
    Ödül Puanları:
    18
    Cinsiyet:
    Bay
    Vala 2 ölçek şöyle böyle biraz kıpırdatıyo ama yarım hiç bişey olmuyo demekki Bana uygun bi supp değil bu c4 denemek istiyorum bitince inş :)
     
  20. ozan1978
    Offline

    ozan1978 Üye

    Katılım:
    25 Eylül 2014
    Mesajlar:
    56
    Beğenileri:
    53
    Ödül Puanları:
    28
    Cinsiyet:
    Bay
    Assault ve c4 kullandım,c4 etkisini çok daha hissettiren bir ürün.Kilit maddesi synephrine,efedrin tarzı bir alkoloid.NCAA ve bir kaç ligde yasaklı madde diye geçiyor,son yapılan bir araştırmada,synephrine kullanan sporcularda amfetamin testleri pozitif çıkmış.Bilgilerinize.
     

Sayfayı Paylaş