Bu benim tavsiye verip eksiklerimi söylermisiniz 16 yaş yeni vgciyim :) (FOTOGRAFLI)

Yaşıma göre sizce


  • Total voters
    31
zQJ9PB)
Merhaba abilerim ablalarım

Herkese iyi günler benden çok daha bilgili kişilerden bilgi almak istedim

Boyum 1.98 kilom 87 omuzlarım 121 cm kolum 36-37 cm belim 81 cm bunları biliyorum en yeni olarak güncel olarak yani :)

16 yaşındayım bu arada konu adında görüldügü gibi basketbol oynuyorum (bacak programımda deadlift squat var merak etmeyin başka tavsiyelere açıgım :D )

Hiç çekinmeyin eleştirin supplement önerisi olabilir optimum whey gold kullanıyorum protein tozu sadece ama amino asit bcaa almayı düşünüyorum evet ailem izin veriyor sorun yok para derdimde pek yok paramı saçma şeylere harcamayıp biriktiriyorum beslenme öneriside çok iyi olur
ve gögüs ver karın göründügü gibi aslında orda biraz iyi çıkmış yani 1 seviye daha düşük diyelim ama ona aynı sayılır ışık biraz daha iyi göstermiş
bulk definasyon çok kararsızım ne yapmam gerekiyor şuan sadece düzgün beslenip annemin (yagsız zeytinyagı hariç ) tüm saglıklı şeyleri yemeye çalışıyorum
her türlü tavsiyeniz emin olun kötü eleştiriniz bile benim için yararlı olur herkese ve foruma şimdiden teşekkürler
https://i.hizliresim.com/zQJ9PB.jpg
https://i.hizliresim.com/72y59W.jpg
https://i.hizliresim.com/gj9ENR.jpg
https://i.hizliresim.com/gj9azR.jpg
https://i.hizliresim.com/q9JLq5.jpg
https://i.hizliresim.com/gj9aL5.jpg

Resim direk koymayı çözemedim konu açtıktan sonra fark ettim :D link olarak koydum umarım sorun olmaz :p:p
zQJ9PB

a>

zQJ9PB.jpg
 
öncelikle beslenmene daha özen göstermelisin...annem ne yaptıysa saglıklı yicem cümlesi bu spor için boşa kürek çekmek demektir....en az kilon çarpı 1.5 kadar protein yemen lazım...bunun çoğunluğunu tavuk,yumurta,lor tarzı hayvansal proteinler olmalı....ne kadardır yapıyorsun bu sporu bilmiorum ama daha uzun yolun var kat etmen gereken..bulk mu definasyon mu demişsin..tabi ki bulk...önce kas kütlesi oluşturman lazım ki onu define edebilesin...bu arada yaşından dolayı testo üst seviyede olucak ve çabuk gelişim göstereceksindir yeterki iyi beslen..
 
öncelikle beslenmene daha özen göstermelisin...annem ne yaptıysa saglıklı yicem cümlesi bu spor için boşa kürek çekmek demektir....en az kilon çarpı 1.5 kadar protein yemen lazım...bunun çoğunluğunu tavuk,yumurta,lor tarzı hayvansal proteinler olmalı....ne kadardır yapıyorsun bu sporu bilmiorum ama daha uzun yolun var kat etmen gereken..bulk mu definasyon mu demişsin..tabi ki bulk...önce kas kütlesi oluşturman lazım ki onu define edebilesin...bu arada yaşından dolayı testo üst seviyede olucak ve çabuk gelişim göstereceksindir yeterki iyi beslen..
3 ay falan desek yeridir ama spor geçmişim var çok fazla kondisyon idmanı yaptım çocuklugumdan beri aslında bi gün hesaplama yaptım 220 gram falan protein aldım normal bi günümde
hep tavuk yumurta whey lor badem fıstık ezmesi tüketerek karbonhidratda aldım ama onu hesaplamadım 220 gram çok mu fazla ama yani bi ögünde sanırım 50 den fazla almadım antreman programım haftada 4 gün her zaman sonrasında whey alıp yiyebildigim kadar tavuk + esmer pirinç eger olursada brokoli yiyorum genelde
 
bence gayet iyi olmuş boyun çok iyi baya avantaj oluyordur erkek vg den pek anlamam ama bence beslenme konusunda özellikle bir erkeğin çok sıkı olması gerektiğini düşünmüyorum amacı fitness model olmak değilse eğer sıkı olmamaktan kastım hazır gıdalardan uzak durup protein karb yağ ve özellikle şeker ve lif gibi makrolara dikkat etmesi yetecektir diye düşünüyorm :D şeker tüketimi max 50g lif tüketimi 35 - 40g olmalı :) egzersiz içinse men's health faydalı bir site ben bazen women's health hafif geldiğinde buradaki hareketleri yaparım zorlayıcı ve etkili olduğunu düşünüyorum ayrıca güzel beslenme önerileri de bulunuyor http://www.******/kaslarinizi-daha-hizli-buyutun/#.U-z27ON_u5g başarrılar dilerim :D
 
bence gayet iyi olmuş boyun çok iyi baya avantaj oluyordur erkek vg den pek anlamam ama bence beslenme konusunda özellikle bir erkeğin çok sıkı olması gerektiğini düşünmüyorum amacı fitness model olmak değilse eğer sıkı olmamaktan kastım hazır gıdalardan uzak durup protein karb yağ ve özellikle şeker ve lif gibi makrolara dikkat etmesi yetecektir diye düşünüyorm :D şeker tüketimi max 50g lif tüketimi 35 - 40g olmalı :) egzersiz içinse men's health faydalı bir site ben bazen women's health hafif geldiğinde buradaki hareketleri yaparım zorlayıcı ve etkili olduğunu düşünüyorum ayrıca güzel beslenme önerileri de bulunuyor http://www.******/kaslarinizi-daha-hizli-buyutun/#.U-z27ON_u5g başarrılar dilerim :D
Teşekkür ederim siteyi incelicem aslında model olmak istiyorum bi yandan sırf onun için de araştırma yapıyorum ailem bulmaya çalışıyor yani :D hep mens health dergilerini görürdüm artık alsam ve internetten takip etsem fena olmaz bu kadar iyi bilgiler varsa tekrar teşekkürler :)
 
Teşekkür ederim siteyi incelicem aslında model olmak istiyorum bi yandan sırf onun için de araştırma yapıyorum ailem bulmaya çalışıyor yani :D hep mens health dergilerini görürdüm artık alsam ve internetten takip etsem fena olmaz bu kadar iyi bilgiler varsa tekrar teşekkürler :)
:D ben çok yararlı olduğunu düşünüyorum :) dergisini almaktansa internet sitesinden bakmak daha kolay geliyor bana :P :D dergide pek farklı bir şey yazmıyor zaten :D
 
Ha tamam o zaman daha önce hiç almadığımdan bilmiyorum içeriğini bende internetten takip ediyim hem o parayla supplement alırım biriktirir. :D
 
Benim ilk tavsiyem kesinlikle amino asit alma, hatta protein tozun varsa da bitince onuda artık alma. Günlük alman gereken kaloriyi hesapla, antrenman da temek hareketlere yönel, kaliteli besinler tüket ve gerisi gelecektir, başarılar.
 
Temel hareketler, bench press, squat veya leg press, barbell row, barfix , shoulder press gibi hareketler.
Ayrıca mesela göğüs+triceps çalışacaksın 4 hareket göğüs + 2 hareket triceps idealdir senin programında kol hareketleri çok fazla ve küçük kas grupları için gereksiz yükleme.
 
Temel hareketler, bench press, squat veya leg press, barbell row, barfix , shoulder press gibi hareketler.
Ayrıca mesela göğüs+triceps çalışacaksın 4 hareket göğüs + 2 hareket triceps idealdir senin programında kol hareketleri çok fazla ve küçük kas grupları için gereksiz yükleme.

sadece biceps 3 harekete çektim bu hafta göğüse incline ekledim biceps de curl ü çıkardım curl and twisti ckardm yani zbar curl hammer curl preacher curl oldu son hali :D
 
arkadaşlar gereknleri söylemiş fakat dergi konusuna gelirsek men's health işin daha çok fitness boyutunda....önce ona karar vermen lazım fit olmak mı amacın sadece vücut geliştirmek mi...
 
arkadaşlar gereknleri söylemiş fakat dergi konusuna gelirsek men's health işin daha çok fitness boyutunda....önce ona karar vermen lazım fit olmak mı amacın sadece vücut geliştirmek mi...
Normal bi manken vücudu gibi nasıl desem atlet olmak ama yag oranımın düşük ama belli bi kas kütleminde olması gibi dışardan bakınca aa bu çocuk atlet ama vücudu da iyi güçlü görüntüsü olsun diye bi nevi onun için çabalıyorum ama basketbolun yanında aklımda model Yada mankenlik oldugu için böyle düşünüyorum
 
Temel hareketler, bench press, squat veya leg press, barbell row, barfix , shoulder press gibi hareketler.
Ayrıca mesela göğüs+triceps çalışacaksın 4 hareket göğüs + 2 hareket triceps idealdir senin programında kol hareketleri çok fazla ve küçük kas grupları için gereksiz yükleme.[/quo
Aynen katılıyorum. Temel hareketler üzerinde dur ve onları gerçekten ağır girmeye çalışmalısın. Bulk yapıp beslenmeni ona göre ayarlamalısın. Antrenmanlarını ağır tut 6 - 8 tekrar arasında
 
Sırtındaki sivilceler spordan önce varmıydı sonra mı çıkmaya başladı ?[DOUBLEPOST=1408049755][/DOUBLEPOST]Bende sana benzer vücudum var bel ölçümüzde aynı yağda nerdeyse aynı. Şu an yağ yakımına odaklanıyorum yağ oranımı tek haneli rakamlara indirdikten sonra temiz bir şekilde bulka başlıcam . Tavsiyem bu yönde
 
Sırtındaki sivilceler spordan önce varmıydı sonra mı çıkmaya başladı ?[DOUBLEPOST=1408049755][/DOUBLEPOST]Bende sana benzer vücudum var bel ölçümüzde aynı yağda nerdeyse aynı. Şu an yağ yakımına odaklanıyorum yağ oranımı tek haneli rakamlara indirdikten sonra temiz bir şekilde bulka başlıcam . Tavsiyem bu yönde
Ya benim ergenlikte yüzde çıkmadı sırt da çıktı nedense ama sanırım protein tozu da arttırdı biraz :)
 
Back
Yukarı