Tavuk Göğüsü

Konusu 'Beslenme' forumundadır ve BURAGBA tarafından 16 Eylül 2014 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 5 üye.
  1. BURAGBA
    Offline

    BURAGBA Üye

    Katılım:
    30 Mayıs 2013
    Mesajlar:
    41
    Beğenileri:
    4
    Ödül Puanları:
    18
    Beyler her gün 400-500 gr civarı tavuk yiyorum bazen param kalmayınca buzluktaki barbunyaları yapıyorum yada gidip dürüm tavuk alıyorum dönerciden bizimkiler nefret etmeye başladı tavuğumu kendim haşlayıp kızartıyorum ama çok rahatsızlar başına birşey gelcek diyolar her gün yiye yiye tavuk tavuk yemekten ne zarar gelebilir ki ? göğüs kısmında tat yok bişi yok sap gibi tek kekik katıyorum yanında 1 kase ev yapımı yoğurt yiyorum karbonhidrat olarakta ve kahvaltıdalarda da her gün 5 yumurta bazen lor peyniri ile karıştırıp omlet yapıyorum 1-2 dillim buğday ekmeğimle yiyorum bazen de 1-2 gün yemiyorum hiç zorlamamak için bizimkiler hastanelik olucaksın diyo bir gün sırf her gün tavuk ve yumurta yemekten günde 1.5 lt 2lt civarı suyumu da içiyorum bir sıkntı olur mu ?
     
    FanDzeghi* bunu beğendi.
  2. cuteii31
    Offline

    cuteii31 Üye

    Katılım:
    2 Eylül 2013
    Mesajlar:
    107
    Beğenileri:
    34
    Ödül Puanları:
    28
    Kardeş sizinkilere bakma etten sütten yumurtadan çok uç noktada yemedigin surece zarar gelmez zaten spor yapiyosun vücut o proteinleri onarimda kullaniyo beslenmen güzel boyle devam et.
     
  3. Eresbos
    Offline

    Eresbos Üye

    Katılım:
    24 Ağustos 2013
    Mesajlar:
    882
    Beğenileri:
    546
    Ödül Puanları:
    103
    Yer:
    istanbul
    kardesmiyiz yoksa :D banada bu kadar tavuk yumurta yenmez,basina is asacaksin diyorlar :) wheyi arkadasla ortak aldik,onun evde duruyor. kullandigimi bilseler,uyusturucuyla ayni kefeye koyarlar :D

    GT-I8150 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
     
    BURAGBA bunu beğendi.
  4. excreta
    Offline

    excreta Üye

    Katılım:
    3 Şubat 2012
    Mesajlar:
    92
    Beğenileri:
    5
    Ödül Puanları:
    18
    Tavuk göğsünü dilimleyip zeytin yağlı kavurabilirsin içinede sulandırılmış salça domates ve biber dilimleyip atabilirsin gerçekten lezzetli oluyo
     
  5. BURAGBA
    Offline

    BURAGBA Üye

    Katılım:
    30 Mayıs 2013
    Mesajlar:
    41
    Beğenileri:
    4
    Ödül Puanları:
    18
    valla bizimkiler yumurtlıcaksın yakinda diyor :D tavuğuma laf atıyolar gece 11 de tost basıyolar :D zamanında günde 6 tost yediğimi bilirim her tost görüşümde eski zamaanlar aklıma geliyo :D sabah okula gitmeden 2 tost oglen gelince 2 tost aksam yemegi begenmezsem 2 tost :D O zaman laf atmiyoalrdi cok tost yeme diye tavuk yiyoruz saglıklı besleniyoruz yaranamıyoruz arkadaş :D
     
    Eresbos bunu beğendi.
  6. Eresbos
    Offline

    Eresbos Üye

    Katılım:
    24 Ağustos 2013
    Mesajlar:
    882
    Beğenileri:
    546
    Ödül Puanları:
    103
    Yer:
    istanbul
    aynen :D bende börekleri yerken "ye evladim,erkek cocuusun ye" diyorlardi. tavuk yumurta yiyince tedirgin eder olduk :D

    GT-I8150 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
     
    escapist92 bunu beğendi.
  7. Blonde
    Offline

    Blonde Üye

    Katılım:
    30 Ocak 2013
    Mesajlar:
    2.010
    Beğenileri:
    752
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    Ankara

Sayfayı Paylaş