Kollarını Büyütmek İsteyenler İçin

Konusu 'Vücut Geliştirme & Fitness' forumundadır ve TaylanDilekci tarafından 20 Mart 2015 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 8 üye.
  1. TaylanDilekci
    Offline

    TaylanDilekci Üye

    Katılım:
    19 Mart 2015
    Mesajlar:
    12
    Beğenileri:
    4
    Ödül Puanları:
    0
    Cinsiyet:
    Bay
    Merhaba Arkadaşlar.
    Kolları inatçı olanlar (gelişemeyenler) veya daha hızlı geliştirmek isteyenler için bi video yaptım.



    Antrenman programını en kısa zamanda vericem takipte kalınız.
    Ek açıklamaları kapatmadan izleyin söylemeyi unuttuğum şeyler yazıyor.
    İlk videom hatalı kelimeler olursa kusura bakmayın umarım işinize yaramıştır. :)
     
  2. Blonde
    Offline

    Blonde Üye

    Katılım:
    30 Ocak 2013
    Mesajlar:
    2.010
    Beğenileri:
    752
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    Ankara
  3. Bekci
    Offline

    Bekci Üye

    Katılım:
    13 Temmuz 2013
    Mesajlar:
    3.333
    Beğenileri:
    6.154
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    EU
    Süper,4 gözle şu kollardaki yağları eritip 1 ayda 3 cm büyüten programıı bekliyoruz.
    --- Mesaj birleştirildi, 22 Mart 2015 ---
    Keşke videonda kollarında görünseydi daha güzel olurdu.
     
  4. gbz21
    Offline

    gbz21 Üye

    Katılım:
    18 Ağustos 2014
    Mesajlar:
    213
    Beğenileri:
    152
    Ödül Puanları:
    53
    Cinsiyet:
    Bay
    Ülkede ağırlık çalışıpta eğitim videosu çekmeyen kalmadı heralde..Bu arada yaş kaç 13 14 felan mı
     
    Juiceles bunu beğendi.
  5. TaylanDilekci
    Offline

    TaylanDilekci Üye

    Katılım:
    19 Mart 2015
    Mesajlar:
    12
    Beğenileri:
    4
    Ödül Puanları:
    0
    Cinsiyet:
    Bay
    Evet yaşım 14 küçümseyebilirsiniz.
    Genetik limitinize ulaşmadıysanız sizde videoda dediğim gibi 2-3cm alabilirsiniz.
    Benim yağda öyle çok fazla değildi yani sadece define olmasını kapatacak kadar.
    Hala videodada görünmüyor kameradan olduğunu düşünüyorum zaten definasyona giricem yazın ( okullar kapanır kapanmaz :D )
    ---------
    Programı videoya almam kısa sürer ama nereye yazarak anlatacağımı filan düşünüyorum belki de videoda ben olmam bilgisayardan resimler şeklinde yazar sesli anlatım yaparım.
    Bunun hakkında öneride buluursanız sevinirim :)
     
  6. Blonde
    Offline

    Blonde Üye

    Katılım:
    30 Ocak 2013
    Mesajlar:
    2.010
    Beğenileri:
    752
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    Ankara
    Abi bunlar hep bonzaiden valla yazık günah genç arkadaşlara :D :D 1 ayda yağ yakmış üstüne de 3 cm kol eklemiş :D

    Şaka bi yana yaşınla dalga gecmiyorum seninle de dalga gecmiyorum yanlis ölcüm yapmissin dostum erken yasta baslamakla hayatinin en dogru kararini yapmissin iyi sporlar
     
    Bekci bunu beğendi.
  7. Ckavustran
    Offline

    Ckavustran Üye

    Katılım:
    5 Ekim 2014
    Mesajlar:
    168
    Beğenileri:
    84
    Ödül Puanları:
    38
    Cinsiyet:
    Bay
    Atıyosan at şu programı artık
     
    Bekci bunu beğendi.
  8. FiziCisT
    Offline

    FiziCisT Üye

    Katılım:
    23 Şubat 2015
    Mesajlar:
    84
    Beğenileri:
    118
    Ödül Puanları:
    43
    Cinsiyet:
    Bay
    Işte program beyler
    Damacanayla biceps curl x50
    Close grip damacana preas x50
    Bu programdan sonra artık kapınıza gelen sucudan damacanalari alırken usenmeyeceksiniz

    HTC One cihazımdan gönderildi
     
    Blonde bunu beğendi.
  9. WHQSX
    Offline

    WHQSX Üye

    Katılım:
    4 Mart 2015
    Mesajlar:
    20
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    0
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    Darıca, Kocaeli, Turkey
    Kolların büyümesi için çoğu kişi Bicepse dikkat eder ve ona odaklanır ama bu doğru bilinen yanlışlardan başka bir şey değildir. Kollarımızın 2/3'ü Tricepsdir. Bu bağlamda kolunu büyütmek istiyen Triceps çalışmalıdır ancak sadece kolları çalıştırmayı önermiyorum. Vücut her yeriyle bir bütündür.
     
    Nanza bunu beğendi.

Sayfayı Paylaş