Karbonhidrat h.k

Konusu 'Beslenme' forumundadır ve BillyTheKid tarafından 24 Kasım 2013 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. BillyTheKid
    Offline

    BillyTheKid Üye

    Katılım:
    18 Haziran 2013
    Mesajlar:
    36
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    3
    Merhaba,

    Diyet yaparken karbonhidrat alimi gerekli midir?

    Kafamda sürekli karbonhidratin kilo aldiracagi düsüncesi oldugu icin olabildigince uzak durmaya calisiyorum. (ekmek, makarna v.s.)
    Eger gerekli ise ne tür ve ne sekilde almamiz gerekir?

    Saygilar.
     
  2. Blonde
    Offline

    Blonde Üye

    Katılım:
    30 Ocak 2013
    Mesajlar:
    2.010
    Beğenileri:
    752
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    Ankara
  3. yalnızkovboy_89
    Offline

    yalnızkovboy_89 Üye

    Katılım:
    5 Nisan 2009
    Mesajlar:
    916
    Beğenileri:
    378
    Ödül Puanları:
    73
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Endüstriyel Otomasyon
    Yer:
    İstanbul
    Diyette olsanızda karbonhidrata her daim ihtiyacınız vardır.Önemli olan karbonhidrat açığınızı kopmlex karbonhidrat kaynaklarından karşılamanızdır.Karbonhidratı ne zaman aldığınızda çok önemlidir.Almanız gereken karbonhidrat miktarını parçalara bölmelisiniz.En yüksek miktarı sabah kahvaltınızda ve idmandan önceki öğününüzde, en düşük miktarı ise en son öğününüzde almalısınız.
     
  4. BillyTheKid
    Offline

    BillyTheKid Üye

    Katılım:
    18 Haziran 2013
    Mesajlar:
    36
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    3
    Mesela dogal yollardan almak istesem hangi besinlere yönelmem gerekiyor? Ve hangi ölcülerde?
     
  5. Blonde
    Offline

    Blonde Üye

    Katılım:
    30 Ocak 2013
    Mesajlar:
    2.010
    Beğenileri:
    752
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    Ankara
    Kepekli makarna haşlanmış patates kepekli pirinç bulgur pilavı yulaf ezmesi bunlardan sağlayabilirsin komplex karbo ihtiyacını. Yanlız ölçüm yaparken dikkat et bu saydıklarımızın çoğu pişirince 3 kat artar miktarı ( su çektiği için)
     

Sayfayı Paylaş