Göğüs gelişimim :(

Konusu 'Vücut Geliştirme & Fitness' forumundadır ve UmuTSvs tarafından 6 Nisan 2014 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. UmuTSvs
    Offline

    UmuTSvs Üye

    Katılım:
    6 Nisan 2014
    Mesajlar:
    1
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Cinsiyet:
    Bay
    Arkadaşlar 16 yaşındayım 4 aydır body yapıyorum protein tozuda kullanıyorum.haftada 3 günlük bir antreman programım var sizden yardımım şu olacak göğüslerimin dolgun hacimli yani büyük ve şekilli olmasını istiyorum.kendimi çok fazla zorluyorum yani kaslarımı şaşırtacak şekilde.Kilom düşük hiçbir şekilde kilo alamayanlardanım(4-5) öğün yememe rağmen neyse antreman programım şu :
    incline bench press 4x12-10-8-6
    Bench dumbell press: 4x12-10-8-6
    bench dumbell fly: 4x12-10-8-6
    pullover : 4x10 yardımınız için teşekkür ederim.
     
  2. Blonde
    Offline

    Blonde Üye

    Katılım:
    30 Ocak 2013
    Mesajlar:
    2.010
    Beğenileri:
    752
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    Ankara
    Yeni başlayanlar için beslenme tekniği | BodyForumTR Vücut Geliştirme Forumu

    Bench pressi 1. Sıraya alip 2. Sıraya dumbell fly 3. Sıraya incline press koyman daha iyi olur. Dumbell pullover yeterince kütle yapmadan yapmak saçma olur. Onu çıkarıp başka bir tane izole hareket ekleyebilirsin. Göğüsün hacimli olmasini istiyorsan bulk yapman lazım . Beslenmde bir yerde sıkıntı vardır linki incele
     

Sayfayı Paylaş