Yeni başladım. Yardımlarınıza ihtiyacım var.

Merhaba herkese.
Öncelikle, İsmim Ömer.
29 yaşındayım.
185 boy, 85 kg. Sadece biraz göbeğim var :)
Yeni başlayanlar için çok bol soru işareti olan bir sürecin başındayım.
Bir süredir forumda yazılanları okuyorum ama kafa karışıklığımı bazı konularda gideremediğim için başlık açma ihtiyacı hissettim.
Yakınımda olduğu için eminim bir çoğunuzun gittiği Mac-Fit'e başladım. 1 ay oldu.
Hocaların çok ilgili olduğunu söyleyemicem. Hiç ilgili değiller:)
Şu anda mevcut programım şöyle:
Leg extension
Leg curl
Pulldown
Seated Row
Chest Press
Lateral raise
Abdominla crunch beach
Bu programı karışık olarak yapıyorum. Tamamı 3x15.
Program öncesi 20 dk bisiklet. Program sonrası 10 dk yürüyüş yapıyorum.

Benim öncelikli problemim şu aslında. 1 aydır devam ediyorum ama kendimi tatmin edemedim.
Bacak ve çekme hareketlerinde problem yok. Ancak itme hareketlerinde aşırı zorlanıyorum. Çekmede örneğin 35 kg yapabilirken, omuz hareketlerinde / itme hareketlerinde 15 kg da 3 seti tamamlayamıyorum.
Birde verimsiz geçtiğini düşünüyorum. 35 kg çekme, 3x15 yapıyorum. Ama mesela 55 kg 8x3 te yaşadığım yanmayı yaşayamıyorum. Ama 35 kg üstünde 3x15 tamamlayamıyorum. Gücüm yetmiyor.
Bu programda devam mı etsem yoksa burada bahsedilen piramit vs gibi değişik programlara mı yönelsem?
Birde göbek problemim var. Kilomdan memunum düşmesini istemiyorum. Düşerse zayıf görünüyorum hoşuma gitmiyor. Ama göbek olduğu gibi duruyor. Bisikleti sırf bu yüzden yapıyorum. Ekstra birşey yapmalı mıyım?

Bilmiyorum anlatabildim mi, biraz uzun oldu. Umarım okuyan ve yardımcı olan arkadaşlarım olur.
Teşekkürler.
 
Merhaba herkese.
Öncelikle, İsmim Ömer.
29 yaşındayım.
185 boy, 85 kg. Sadece biraz göbeğim var :)
Yeni başlayanlar için çok bol soru işareti olan bir sürecin başındayım.
Bir süredir forumda yazılanları okuyorum ama kafa karışıklığımı bazı konularda gideremediğim için başlık açma ihtiyacı hissettim.
Yakınımda olduğu için eminim bir çoğunuzun gittiği Mac-Fit'e başladım. 1 ay oldu.
Hocaların çok ilgili olduğunu söyleyemicem. Hiç ilgili değiller:)
Şu anda mevcut programım şöyle:
Leg extension
Leg curl
Pulldown
Seated Row
Chest Press
Lateral raise
Abdominla crunch beach
Bu programı karışık olarak yapıyorum. Tamamı 3x15.
Program öncesi 20 dk bisiklet. Program sonrası 10 dk yürüyüş yapıyorum.

Benim öncelikli problemim şu aslında. 1 aydır devam ediyorum ama kendimi tatmin edemedim.
Bacak ve çekme hareketlerinde problem yok. Ancak itme hareketlerinde aşırı zorlanıyorum. Çekmede örneğin 35 kg yapabilirken, omuz hareketlerinde / itme hareketlerinde 15 kg da 3 seti tamamlayamıyorum.
Birde verimsiz geçtiğini düşünüyorum. 35 kg çekme, 3x15 yapıyorum. Ama mesela 55 kg 8x3 te yaşadığım yanmayı yaşayamıyorum. Ama 35 kg üstünde 3x15 tamamlayamıyorum. Gücüm yetmiyor.
Bu programda devam mı etsem yoksa burada bahsedilen piramit vs gibi değişik programlara mı yönelsem?
Birde göbek problemim var. Kilomdan memunum düşmesini istemiyorum. Düşerse zayıf görünüyorum hoşuma gitmiyor. Ama göbek olduğu gibi duruyor. Bisikleti sırf bu yüzden yapıyorum. Ekstra birşey yapmalı mıyım?

Bilmiyorum anlatabildim mi, biraz uzun oldu. Umarım okuyan ve yardımcı olan arkadaşlarım olur.
Teşekkürler.
Merhabalar ömer bey çekmede 35 kilo basmanız itmedede 35 basicaginiz anlamına gelmez.eger 35 kiloda 3 seti tamamlayamiyorsaniz ağırlığı düşürmeniz gerektiği anlamına gelir.ama ben yok 35le devam etmek istiyorum derseniz sakatlıklara yol açacağını unutmamanizi tavsiye ederim[emoji6]bunun için 3 seti tamamlayabilceginiz bir ağırlığı seçin.bunun dışında tekrar sayısını 8 ila 12 arasında tutarsaniz daha etkili sonuçlar alırsınız.kilo verince zayıf goruneceginizi düşünüyorsanız.kilo verdikten sonra kas kütlesi yaparsanız kaslar sizi gayet iri yarı gösterecektir.zaten bodybuildingin amacı kas kütlesi yapmaktır[emoji6]iyi sporlar dilerim [emoji4]

GT-I9500 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Aslinda benim cevabimi aradigim soru bu.
Daha hafif agirliklarla 3x15 mi devam etmeliyim? Yoksa daha agir agirliaklarla 3x8 mi yapmaliyim?
Yeni basladigim icin agir ve 3x8 benim icin sorun olur mu?
Tesekkurler.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Aslinda benim cevabimi aradigim soru bu.
Daha hafif agirliklarla 3x15 mi devam etmeliyim? Yoksa daha agir agirliaklarla 3x8 mi yapmaliyim?
Yeni basladigim icin agir ve 3x8 benim icin sorun olur mu?
Tesekkurler.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Tabiki ağır agirlikla 3×8 yapmalısınız

GT-I9500 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Back
Yukarı