Yağ oranım düşük fakat karnımı bi türlü düzeltemiyorum

droxia

Üye
Merhaba, yaşım 21 ve düzenli olarak spor salonuna gitmekteyim. Yediklerime dikkat ediyorum ve karbonhidrat ve şekeri minumum günlük ihtiyac düzeyinde tüketip protein kaynaklı besleniyorum aynı zamanda amino kullanıyorum fakat bi türlü karın bölgesini düzeltemiyorum hafif bi göbek var ve karın kasları hiç belli olmuyor, haftanın 3 günü karın çalışıyorum.

Boy:1.72
Kilo: 68.1
Kas oranı: 65.0
Yağ oranı: 3.1
Su oranı: 47.6
 
Son düzenleme:
Hayır ya doğru yazdım toplam 3.1 kg yağ vucuda oranında %4.5 tanita ile ölçüldüm. 10gün öncede 3.3 tü 1ay öncede 5ti
 
%4-%5 yag orani insan sagligini tehdit edebilecek bir deger tabi prof.bir sporcu degilseniz, bizce bir yanlislik var bu iste mumkunse birkac resim cekip koyun buraya degerlendirelim

Lg Smart World
 
e51fdefeac1422ba2bcf96d90fd1744f.jpg


Şu adamın %5-%7 arası iken hafif gobekli birinin %3 olma ihtimali saçma geliyor bana
 
Selamlar,
Yağ oranın %3 değil. Olamaz. Bunu body buildinge dün başlamış bir insan bile söyleyebilir.

Yağ oranı ölçümlerinin büyük bölümü safsata. Bir hastaneye gidip ölçüm yaptırmadıkça çıkan sonuçlara aşağı yukarı ''üfürük'' gözüyle bakabilirsin. Zaten sorunun da yağ oranıyla ilgisi yok.

Karın çalışmanın karın kaslarının görünmesiyle, bir başka deyişle six-pack yapmakla neredeyse hiç ilgisi yok. Haftada 10 gün de karın çalışsan (ki bu epey zor olur :)) karın kasların görünmeyebilir. ''Karın kasları mutfakta yapılır'' diye bir söz vardır, doğrudur da. Beslenmene daha çok dikkat etmeli ve daha az kalori alarak yağ oranını düşürmelisin. Bu işin başka çaresi yok.

Kısacası: Çalışmanı değiştirmene gerek yok. Daha az ve sağlıklı ye.
 
Durum bu arkadaşlar tartıda bi sorun olacağını düşünmüyorum tamam belki yağ miktarını düşük gösteriyo olabilir fakat salona beraber gittiğimiz arkadaşında yağ oranı benden daha fazla olmasına rağmen göbeği yok ve karın kasları azda olsa belli oluyor
 
En az %14 yag var su vucutta kendini kandirma bosuna %3 felan diyip biraz yag oranlari ve goruntulerine bak

Benim kendimi kandırdığım falan yok ben tartının çıkardığı sonucu söylüyorum ve bi yerden duyduğuma göre en doğru ölcümü tanitanın yaptığı söyleniyor. Yinede bi hastaneye gidipte ölcüm yaptırıcam anlamadığım ölcümlerde neden böyle ve eğer tartı bozuksa bende niye az çıkartıp benden daha az yağlı gözüken birinin daha yüksek çıkıyor ?
Buyur kanıtı:
 
Son düzenleme:
1. O kiloda o boyda %3 yag oranı demek en az 5 yılık bi calisma ister

ca4f8bd7f86d4100bfc051d75cfa040b.jpg


Tartıda cikmis olabilir ona bisey demiyorum ama yanlis demey bile dilim varmiyo
 
entresan ya bende zaten doğruluğuna inanmıyorumda sadece bendemi yanlış çıkıyor acaba anlamadım ki ben bi hastanede ölcüm yaptırıyım bide olmadı
 
Aslında tanita yaklasık degerler gosterir aynı yerde bidaha tartıl ama spordan once olsun mutlaka spordan oncede yemek yememis ol
 
sadece bi kere olmadı ki bu başladığımda 8.5 ti yağ oranım her ay git gide düştü ve şuan durum böyle tartılcağım zaman spora başlamadan önce tartılıyorum zaten
 
Back
Yukarı