jagged
Üye
Arkadaşlar başlayalı 1,5 ay oldu 110 kiloyum ve cardio+makinelerde ağırlık çalışması+mekik yapıyorum beslenme olarakta protein ağırlıklı besleniyorum ve fastfood+şekerli içecekleri hayatımdan çıkarttım yaklaşık 6-7 kilo verdim. Bi kaç sorum var size. Fotoğrafları ekliyorum en kısa sürede ölçüleride yazacağım.
1. Bu vücut toparlanabilir vaziyette mi?
2.Kiloluyken yağ yakarken kas kütlemi arttırabilmek için ekstra önerileriniz var mı?
[/url][/IMG]
[/url][/IMG]
Arka Kol
Sırt
Ön
ÖN KOL
ÖN2
YAN
1. Bu vücut toparlanabilir vaziyette mi?
2.Kiloluyken yağ yakarken kas kütlemi arttırabilmek için ekstra önerileriniz var mı?
Arka Kol
Sırt
Ön
ÖN KOL
ÖN2
YAN