Arkadaslar herkese merhaba. bu benim ilk mesajım ama forumu takibim bu konuyla sınırlı kalmayacak çünkü incelemelerime göre forum oldukça aktif ve insanlar birbirileriyle ilgilenip bilgi alışverişinde bulunuyor.burayı sevdim..
Ben 1986 doğumluyum. 169 boyundayım.sigarayı bıraktım 6 ay once ve 74 kilodan 82 ye çıktım. Görüntü olarak şişman görünmesem de aşırı derecede pis bir göbeğim var bütün kilolar orada toplanmış sanki. Yıllardır birlikte oldğum kız arkadaşım kilo aldıktan sonra bana ilgisini azalttı.Yüzüme söylemiyor ama tahmin ediyorum. Çünkü beğendiği erkek tipi atletik ve kaslı yapıdaki erkekler.Bende göbek konusunda coşunca beni eskisi gibi beğenmediğini farkettim ve bu durum oldukça psikolojimi bozdu.
Sizden isteğim şu; işim gereği akşam 11 gibi evde olabiliyorum ve haftanın bir günü izinim var.Spora çok vakit harcayamıyorum. Çok iştahlıyım. Tüm bu negatif faktörlere rağmen supplement kullanarak, evde mekik şınav gibi yontemlerle ve günlük 4 öğün yemegi 2 bucuk öğüne düşürerek kilo vermek istiyorum. Çok azimliyim bu benim için gurur meselesi oldu anlatabiliyormuyum.
Forumda çok çeşit yağ yakıcılar var bunlar kas eritiyor mu ayrıca hangisinden baslamam lazım hangi marka ne kadar kullanmam lazım hiçbir bilgim yok bu konuda çok cahilim. Beni yönlendirirseniz sağlığınıza duacı olurum. Teşekkürler arkadaşlar.
Ben 1986 doğumluyum. 169 boyundayım.sigarayı bıraktım 6 ay once ve 74 kilodan 82 ye çıktım. Görüntü olarak şişman görünmesem de aşırı derecede pis bir göbeğim var bütün kilolar orada toplanmış sanki. Yıllardır birlikte oldğum kız arkadaşım kilo aldıktan sonra bana ilgisini azalttı.Yüzüme söylemiyor ama tahmin ediyorum. Çünkü beğendiği erkek tipi atletik ve kaslı yapıdaki erkekler.Bende göbek konusunda coşunca beni eskisi gibi beğenmediğini farkettim ve bu durum oldukça psikolojimi bozdu.
Sizden isteğim şu; işim gereği akşam 11 gibi evde olabiliyorum ve haftanın bir günü izinim var.Spora çok vakit harcayamıyorum. Çok iştahlıyım. Tüm bu negatif faktörlere rağmen supplement kullanarak, evde mekik şınav gibi yontemlerle ve günlük 4 öğün yemegi 2 bucuk öğüne düşürerek kilo vermek istiyorum. Çok azimliyim bu benim için gurur meselesi oldu anlatabiliyormuyum.
Forumda çok çeşit yağ yakıcılar var bunlar kas eritiyor mu ayrıca hangisinden baslamam lazım hangi marka ne kadar kullanmam lazım hiçbir bilgim yok bu konuda çok cahilim. Beni yönlendirirseniz sağlığınıza duacı olurum. Teşekkürler arkadaşlar.