nihatgulec96
Üye
Merhaba abilerim ve arkadaşlarım, benim yaşım 18, boyum 1.85 ve kilom 118.
3 vücut tipi varmış bunu öğrendim ve benim ektomorf olmadığımı anlamam zaten 1 saniye sürdü
Şimdi endomorfların kemikleri kalın ve yağlanmaya meyilli ve metabolizma hızı normalden biraz daha düşük deniliyor.
Kemiklerim çok aşırı olmasa da biraz kalın ama el bileklerimle baş parmağımı ve orta parmağımı birleştirmeye kalktığımda zor da olsa birbirine değiyor.
Tamam kabul metabolizmam aşırı hızlı değil, ama yavaş da değil, ben bu hale akşamları abur cubur yemekten ve hareketsizlikten geldim.
Ama bir şey'i çözemedim, metabolizmam bir endomorf gibi biraz yavaş değil, bunu nereden biliyorum ?
Geçen yazdan önceki yaz, 2000 kalorilik ama protein'i yeterli olsa da düzensiz bir diyetle ve günde 1 saat sporla 2.5 ayda 25 kilo vermiştim (125'den 100'e düşmüştüm.)
Sonra spor'u falan bırakınca yavaş yavaş tekrardan kilo aldım ama gördüğüm rakam en fazla 122 idi.
Beslenmeme biraz dikkat edince (sadece abur cuburu kesince) 2 haftada 4 kilo verdim.
Ama tam bir endomorf olduğumu düşünmüyorum.
Sadece fikrinizi almak istedim, bu işe yıllarını vermiş abilerim ve arkadaşlarım benim vücut tipimin nasıl olduğunu kolayca yorumlayabilirler sanırım.
Not: Yağlı çirkin vücudumun fotografını atmak istemesem de atmak zorundayım. Verdiğim geçici rahatsızlıktan dolayı özür dilerim
Not 2: Verdiğim rahatsızlıktan dolayı tekrar özür dilerim.
3 vücut tipi varmış bunu öğrendim ve benim ektomorf olmadığımı anlamam zaten 1 saniye sürdü
Şimdi endomorfların kemikleri kalın ve yağlanmaya meyilli ve metabolizma hızı normalden biraz daha düşük deniliyor.
Kemiklerim çok aşırı olmasa da biraz kalın ama el bileklerimle baş parmağımı ve orta parmağımı birleştirmeye kalktığımda zor da olsa birbirine değiyor.
Tamam kabul metabolizmam aşırı hızlı değil, ama yavaş da değil, ben bu hale akşamları abur cubur yemekten ve hareketsizlikten geldim.
Ama bir şey'i çözemedim, metabolizmam bir endomorf gibi biraz yavaş değil, bunu nereden biliyorum ?
Geçen yazdan önceki yaz, 2000 kalorilik ama protein'i yeterli olsa da düzensiz bir diyetle ve günde 1 saat sporla 2.5 ayda 25 kilo vermiştim (125'den 100'e düşmüştüm.)
Sonra spor'u falan bırakınca yavaş yavaş tekrardan kilo aldım ama gördüğüm rakam en fazla 122 idi.
Beslenmeme biraz dikkat edince (sadece abur cuburu kesince) 2 haftada 4 kilo verdim.
Ama tam bir endomorf olduğumu düşünmüyorum.
Sadece fikrinizi almak istedim, bu işe yıllarını vermiş abilerim ve arkadaşlarım benim vücut tipimin nasıl olduğunu kolayca yorumlayabilirler sanırım.
Not: Yağlı çirkin vücudumun fotografını atmak istemesem de atmak zorundayım. Verdiğim geçici rahatsızlıktan dolayı özür dilerim
Not 2: Verdiğim rahatsızlıktan dolayı tekrar özür dilerim.