Definasyon

Konusu 'Beslenme' forumundadır ve Richarlison tarafından 30 Ocak 2019 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. Richarlison
    Offline

    Richarlison Üye

    Katılım:
    31 Ekim 2018
    Mesajlar:
    157
    Beğenileri:
    23
    Ödül Puanları:
    18
    Cinsiyet:
    Bay
    Merhaba definasyon icin dikkat edilmesi gerekenler nelerdir tavsiyelerinizi bekliyorum definasyonu yapmis basarilu olmus arkadaslarin yorumlarini bekliyorum
     
  2. Richarlison
    Offline

    Richarlison Üye

    Katılım:
    31 Ekim 2018
    Mesajlar:
    157
    Beğenileri:
    23
    Ödül Puanları:
    18
    Cinsiyet:
    Bay
    Benim beslenme seklin su sekilde

    Sabah 3 tam 3 beyazi yumurta suzme peynir tam yagli sanirim yesil zeytin 10 adet 2 adet cavdar dilimi
    Oglen bulgur veya pirinc sicak yemek nohut veya bezelye veya fasulye gibi bazen 200 gr tavuk oda eve gidersem oğlen 2 adet kuru kayisi 2 adet kuru erik
    Ara ogun muz 1 adet bulgur veya pirinc veya makarna is yerinde ne cikarsa spor oncesi
    Aksam 200 gr tavuk gogus yogurt tam yagli
    Sizce nasil beslenmem definasyon icin. Ayrica kalori yetmedini dusunuyorum bazen aksama beyaz pirinc ekliyorum 130gr kadar onla anca 2200 oluyo bazen olmuyor
     
  3. Richarlison
    Offline

    Richarlison Üye

    Katılım:
    31 Ekim 2018
    Mesajlar:
    157
    Beğenileri:
    23
    Ödül Puanları:
    18
    Cinsiyet:
    Bay
    Guncel tavsiyenizi bekliyorum
     
  4. 33serkan33
    Offline

    33serkan33 Üye

    Katılım:
    16 Ekim 2018
    Mesajlar:
    276
    Beğenileri:
    72
    Ödül Puanları:
    28
    Cinsiyet:
    Bay
    pirinçler ,bulgurlar,nohut fasulyeler, muzlar ,maKARnalar!!! bu nasıl definasyon yiyecekleri hele ki işyerinde ne çıkarsa diye bir definasyon yok. Eğerki amacın yağ yakıp kası korumak ise protein ağırlıklı beslenip bünyene göre çok az yağ ve karbonhidrat almalısınki mbu da kalitelilerinden yani karbonhidrat diye gidip pizza yenmez yahut yağ diye ayçiçek yağı kullanılmaz vs vs vs...
     

Sayfayı Paylaş