batuhanmudur1
Üye
Öncelikle Merhaba,
Yaşım 18 boyum 1.83 ve 6 aydır fitness yapıyorum. 4 ayda 136 Kilodan 83 kiloya düşmeyi başardım ve bunu başarırken bana L-Carnitine Yardımcı Oldu.
Ben Spor Salonumdaki Hocamdan Memnun Değilim Sadece ucuz diye gidiyorum şuan ki salonuma.
Düzgün Beslenemiyorum. Sabaha Kadar Oturuyorum ve Öğlen 2-3 gibi kalkıyorum bundan dolayı doğru düzgün beslenemiyorum günde 2 öğün
yiyebiliyorum.HERHANGİ BİR SUPLEMENT KULLANMAM GEREKİYORMU?
Bana Program Hazırlamakta Yardımcı Olucak Arkadaşlar Arıyorum fitnessdan terimlerinden anlamıyorum ama fit bir vücuda sahip olmak için
çalışıyorum. Ben Vücudumdaki Yağ Oranını Düşürmek İstiyorum Ve Kas İnşaa Etmek istiyorum.Zaten Eski Ve Yeni Halimin Fotoğrafını Atıcağım Sizlere.
BANA BU KONUDA YARDIMCI OLUCAK ARKADAŞLARA
ŞİMDİDEN TEŞEKKÜR EDERİM.
[DOUBLEPOST=1432174932][/DOUBLEPOST]Bana Bu Konuda Yardım Olacak Arkadaşlara Şimdiden Teşekkür Ediyorum.
Yaşım 18 boyum 1.83 ve 6 aydır fitness yapıyorum. 4 ayda 136 Kilodan 83 kiloya düşmeyi başardım ve bunu başarırken bana L-Carnitine Yardımcı Oldu.
Ben Spor Salonumdaki Hocamdan Memnun Değilim Sadece ucuz diye gidiyorum şuan ki salonuma.
Düzgün Beslenemiyorum. Sabaha Kadar Oturuyorum ve Öğlen 2-3 gibi kalkıyorum bundan dolayı doğru düzgün beslenemiyorum günde 2 öğün
yiyebiliyorum.HERHANGİ BİR SUPLEMENT KULLANMAM GEREKİYORMU?
Bana Program Hazırlamakta Yardımcı Olucak Arkadaşlar Arıyorum fitnessdan terimlerinden anlamıyorum ama fit bir vücuda sahip olmak için
çalışıyorum. Ben Vücudumdaki Yağ Oranını Düşürmek İstiyorum Ve Kas İnşaa Etmek istiyorum.Zaten Eski Ve Yeni Halimin Fotoğrafını Atıcağım Sizlere.
ŞİMDİDEN TEŞEKKÜR EDERİM.