yuzme yag yakar mı

Konusu 'Geri Dönüşüm Kutusu' forumundadır ve mirposs tarafından 30 Mayıs 2014 başlatılmıştır.

Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.
Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 5 üye.
  1. mirposs
    Offline

    mirposs Üye

    Katılım:
    3 Mayıs 2014
    Mesajlar:
    99
    Beğenileri:
    7
    Ödül Puanları:
    18
    Cinsiyet:
    Bay
    Sa arkadaslar yuzme yağ yakarmi ? Birde forumdan bir arkadas bir konuyo vucudun kendini korumasi icin yag tabakasi yapiyormus hatta yuzuculerdede belli etmiyomus o yuzden kaslar dogrumu bu bilgi emin olamadim ? Yani yuzup gobekdeki hafif yaglari eritirsekde baklavalae gozukmezmi?
     
  2. TTTT
    Offline

    TTTT Üye

    Katılım:
    25 Aralık 2013
    Mesajlar:
    182
    Beğenileri:
    174
    Ödül Puanları:
    43
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Ögrenci
    Yer:
    Ankara
    24 saat yüz baklavan yine gözükmez dostum tabiki güzel bir kardiyo olup vücutunu şekillendirir ama beslenme karın kasında 1 numara yani beslenmezsen 60 kilodada karın kasın çıkmaz yağsız olmak lazım güzel beslenip kardiyo niyetine yüzersen çok iyi olur tabi
     
    mirposs bunu beğendi.
  3. mirposs
    Offline

    mirposs Üye

    Katılım:
    3 Mayıs 2014
    Mesajlar:
    99
    Beğenileri:
    7
    Ödül Puanları:
    18
    Cinsiyet:
    Bay
    Yok beslenme zaten olcak da hani vucut boyle bir tepki veriyorsa gercekten gozukmezmi yag tabakasi yapiyormus ic organlari korumasi icin yazioduda
     
  4. rdofb
    Offline

    rdofb Üye

    Katılım:
    28 Mayıs 2014
    Mesajlar:
    6
    Beğenileri:
    3
    Ödül Puanları:
    13
    Cinsiyet:
    Bay
    yüzme su içinde yapıldığı için vücudun bi adaptosyonudur vücudu yağlandırdığı doğru ama adamlar 6 yaşında başlıyolar yüzmeye yüzücü omzu denen bi hastalık bile var hatta ama sen fit bi vücut için yüzmeyi tercih edebilirsin kardeşim mesela 400 metre yüzmek çok iyi forma sokar kalori yaktırır
     
    mirposs bunu beğendi.
  5. mirposs
    Offline

    mirposs Üye

    Katılım:
    3 Mayıs 2014
    Mesajlar:
    99
    Beğenileri:
    7
    Ödül Puanları:
    18
    Cinsiyet:
    Bay
    Hah sorum da burdan iste karin kasi yapabilirmiyim ben ? Yaglanma yaptigi icin kaslar gozukmez diye korkuyorum da ?
     
  6. letsgoheat96
    Offline

    letsgoheat96 Üye

    Katılım:
    18 Eylül 2011
    Mesajlar:
    73
    Beğenileri:
    16
    Ödül Puanları:
    18
    Yaglanma filan yapmaz imkanin varsa kardiyo olarak yuzebilirsin
     
    mirposs bunu beğendi.
  7. rdofb
    Offline

    rdofb Üye

    Katılım:
    28 Mayıs 2014
    Mesajlar:
    6
    Beğenileri:
    3
    Ödül Puanları:
    13
    Cinsiyet:
    Bay
    sende yağlanma yapmaz emin ol yüzme bütün kas gruplarını çalıştırır yüzme+karın çalıştınmı ideal kilodaysan zaten karın bölgesi belirginleşir ama yüzmeyi tam stil yüzebiliyomusun
     
    mirposs bunu beğendi.
  8. wrestler
    Offline

    wrestler Super Moderator Yönetici Super Moderator

    Katılım:
    4 Şubat 2007
    Mesajlar:
    3.192
    Beğenileri:
    3.244
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    TOKAT
Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.

Sayfayı Paylaş