Omuz BasLarı ve Trapez i birbirinden ayirma!

Konusu 'Vücut Geliştirme & Fitness' forumundadır ve julian123 tarafından 26 Şubat 2013 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 4 üye.
  1. julian123
    Offline

    julian123 Üye

    Katılım:
    3 Kasım 2012
    Mesajlar:
    3
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    yaklasık 7-8 aydır bu sporla ilgiliyim.Resimlerde videolarda hep görüyorum.Trapezler ile omuz basları ayrılmış on numara resmen öküzümsü bir görüntü.Bu konuda detaylı bi bilgisi oLan varsa değerli bilgilerini bizimle paylaşabilirmi acaba?
     
  2. StormBlast
    Offline

    StormBlast Üye

    Katılım:
    1 Mayıs 2011
    Mesajlar:
    923
    Beğenileri:
    1.057
    Ödül Puanları:
    103
    Kimsenin böyle bir şey için özel bir calısma yaptığını/yapacağını düşünmüyorum . Sen kaslarını yeterince geliştirdiğinde zaten istesen de istemesen de oyle bir görüntü ortaya cikacaktir. Kısacası bunun için farklı bir şeyler yapmaya gerek yok
     
  3. zeo64
    Online

    zeo64 Co-Moderator Yönetici Co-Moderator

    Katılım:
    18 Eylül 2011
    Mesajlar:
    1.470
    Beğenileri:
    1.424
    Ödül Puanları:
    123
    Meslek:
    Kocaeli Üni.Bilg.Müh.Öğrencisi
    Yer:
    Kocaeli / Uşak
    şimdi şöyle birşey var omuz başlarının iri olması için formu düzgün koruyarak ve tekrar sayılarını artırıp ağırlığı az olan çalışma stiline ihtiyacımız var.eğer doğru bilip omuzda çok ağır girmeye çalışıyorsan,bu hem omuz gelişimini yavaş kılacaktır hemde ağırlıktan dolayı form bozulduğu için trapeze aşırı yük binecektir.ayrıyeten trapezde çalışınca trapez aşırı gelişecek,omuz geri kalacaktır buda olumsuz görünüş oluşturacaktır.dikkate alın derim.
     
  4. ByVendetta
    Offline

    ByVendetta Üye

    Katılım:
    10 Temmuz 2012
    Mesajlar:
    248
    Beğenileri:
    162
    Ödül Puanları:
    53
    Meslek:
    Psikolog
    Yer:
    Antalya
    Omuz için çalışma tarzı genellikle zeo64 arkadaşımızın da dediği gibi hareketin formunu bozmadan,kaldıramayacağından fazla ağırlık olmadan yapılan 8-12 tekrarlı çalışmalardır zaten zamanla çalışacağın kilo gittikçe artacaktır.
     

Sayfayı Paylaş