kilomu koruyarak sıkılaşmak istiyorum

Konusu 'Bayanlar Özel - Fitness ve Antrenman' forumundadır ve imaginamente tarafından 21 Haziran 2015 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. imaginamente
    Offline

    imaginamente Üye

    Katılım:
    21 Haziran 2015
    Mesajlar:
    2
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    Cinsiyet:
    Bayan
    Meslek:
    öğrenci
    Yer:
    İzmir
    Merhaba arkadaşlar. ben 4 senedir vejetaryenim, bol sebze tüketiyorum ve bolca hareket ediyorum ama onun dışında bir spor yapmıyorum. boyum 163cm kilomsa 47-48. amacım kilo almadan hatta belki biraz daha incelerek sıkılaşmak, yeni başlayacağım için yanlış bir şey yapmak istemiyorum. bunun için diyetimde neleri değiştirmem gerekir veya nasıl bir antrenman uygulamam gerekir yardımcı olur musunuz???
     
  2. UfkKcn
    Offline

    UfkKcn Üye

    Katılım:
    4 Haziran 2015
    Mesajlar:
    55
    Beğenileri:
    22
    Ödül Puanları:
    0
    Cinsiyet:
    Bay
    Kilonuzu azaltmanın aksine arttırmalısınız bence bu kilolarda olduğunuza göre bayan olduğunuzu varsayarak konuşuyorum;
    Sıkılaşmak için yağ oranınızı düşürmelisiniz. Bunun içinde protein ağırlıklı beslenmelisiniz vejeteryan olduğunuzu söylediniz ama ne derece vejeteryan sadece et mi yemiyorsunuz yoksa hiçbir hayvansal gıdayı tüketmiyormusunuz bilmekte fayda var belirtirseniz üzerine konuşabiliriz belki


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  3. imaginamente
    Offline

    imaginamente Üye

    Katılım:
    21 Haziran 2015
    Mesajlar:
    2
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    Cinsiyet:
    Bayan
    Meslek:
    öğrenci
    Yer:
    İzmir
    Süt ve süt ürünleri tüketiyorum..yani kilo almamaktan kastım ince bi yapım var onu kaybetmemek çok kaslı olmaya niyetim yok tek isteğim dediğin gibi yağ oranını azaltmak
     
    UfkKcn bunu beğendi.
  4. UfkKcn
    Offline

    UfkKcn Üye

    Katılım:
    4 Haziran 2015
    Mesajlar:
    55
    Beğenileri:
    22
    Ödül Puanları:
    0
    Cinsiyet:
    Bay
    Kas yapmak çok uzun zamanlar alan ve özellikle bayanlar için çok zor ilerleyen bir süreçtir. İlk olarak bu şehir efsanesini aklınızdan çıkarın. Ağırlık çaşışmak diyet yapmak yada spor yapmak sizi kaslı ve çirkin bir görünüme götürmez aksine daha estetik ve yağsız bir görünüme kavuşturur.
    Konumuza dönersek beslenme şeklinizi değiştirip protein alımını arttırmalısınız alabileceğiniz en iyi ve sağlıklı protein lor peyniri ve yumurta beyazı olacaktır. Sebze tüketiminizi azaltmayın, aldığınız karbonhidratların maksimum kaliteli olmasına dikkat edin. Margarin gibi yağlardan uzak durun. Basit şeker tüketiminizi kesin.
    Kaliteli yağlar, karbonhidratlar, proteinler bu işin % 70idir
    Kısacası beslenme beslenme beslenme sonrasında spor sonrasında dinlenme.
    Bunları mümkün olduğunca düzene koyarsanız kısa zamanda yağ oranınızı düşürüp kas kütlenizi arttırarak o istediğiniz ince formuda kaybetmeden çok daha estetik ve sağlıklı vücuda sahip olabilirsiniz daha detaylı konuşmak isterseniz kafanıza takılan şeyleri yazmaya devam edin lütfen.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
    derin_aker bunu beğendi.
  5. derin_aker
    Offline

    derin_aker Bölüm MOD Yönetici Bölüm MOD

    Katılım:
    17 Eylül 2014
    Mesajlar:
    205
    Beğenileri:
    287
    Ödül Puanları:
    73
    Cinsiyet:
    Bayan
    Yer:
    istanbul
    Merhabalar.Aslında sıkılaşmak dediğimiz şey yağ oranını düşürmek ve kas oranını arttprmaktır.sıkı bir vücut için kas kütlesi şarttır.zaten iki seçenek var ya kas ya yağ. Size tavsiyem kaslanmaktan korkmayın çünkü kadınlar testesteronu erkeklere kıyasla daha az salgıladığından madonna gibi bir görüntüye ulaşmanız için ağır antrenman yapmanız ve takviye almanız gerekir.bu sebeple korkmadan ağırlık antrenmanlarına başlayın.tam tersi kaslandığınızda ( ki bu görüntüyü asla çirkin yapmayacaktır) vücut sıkılaşacaktır.beslenme planında özellikle antrenman sonrası ve sabahları protein şart.et tüketemiyorsanız mercimek gibi kuvvetli besinlerden faydalanın.yiyebiliyorsanız balık ( somon özellikle) tercih edebilirsiniz.ağırlıklardan sakın korkmayın.sıkı bir vücut için bu gerekli.onun dışında pilatese yönelebilirsiniz.

    GT-I9500 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
     

Sayfayı Paylaş