Hack yapamadığım için

Konusu 'Geri Dönüşüm Kutusu' forumundadır ve BisikletciMert tarafından 4 Şubat 2014 başlatılmıştır.

Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.
Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 11 üye.
  1. BisikletciMert
    Offline

    BisikletciMert Üye

    Katılım:
    1 Kasım 2012
    Mesajlar:
    954
    Beğenileri:
    135
    Ödül Puanları:
    53
    Ya beyler ben hack yapamadığım için üzülüyom bu işe 2008 sonralarında başladım pc den anlıyom o zamanlar pc msn hack yapardım
    şimdi web hack yapamıyorum üzülüyom yapamadığım için beni bi rahatlatın ya çok üzülüyom internete girmek bile istemiyom
     
  2. TycoLoN
    Offline

    TycoLoN Üye

    Katılım:
    20 Kasım 2013
    Mesajlar:
    145
    Beğenileri:
    55
    Ödül Puanları:
    38
    Cinsiyet:
    Bay
    Büyüyünce geçer takma kafana
     
    Hayalet- bunu beğendi.
  3. BisikletciMert
    Offline

    BisikletciMert Üye

    Katılım:
    1 Kasım 2012
    Mesajlar:
    954
    Beğenileri:
    135
    Ödül Puanları:
    53
  4. Neoactrain
    Offline

    Neoactrain Üye

    Katılım:
    2 Şubat 2014
    Mesajlar:
    46
    Beğenileri:
    11
    Ödül Puanları:
    18
    Allah başka dert vermesin kardeş.
     
  5. alperenbozkurt
    Offline

    alperenbozkurt Üye

    Katılım:
    3 Ocak 2013
    Mesajlar:
    31
    Beğenileri:
    8
    Ödül Puanları:
    18
    Cinsiyet:
    Bay
    Oncelikle web hackle eline ne gecicek yani misyonun ne? Saga sola saldirip eglence amacli eger amacin bu degilse basit istir ama web hack pc hacke gore tehlikeli isyir yani sitenin icerigini degistirmek birisinin pcsine girmekten daha tehlikelidir cezasi daha agirdir bunlari goze aliyosan sana kaynak verebilirim
     
  6. dArkinTheCoRe
    Offline

    dArkinTheCoRe Üye

    Katılım:
    5 Şubat 2014
    Mesajlar:
    0
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Cinsiyet:
    Bay
    bence web hack pc hack yapacaksan dini konularda alay eden sitelerde ve buna benzer kaynaklarda değerlendir bu yönünü ben de denemek isterdim ama bilmiyorum içeriğin nasıl oldugunu kaynakta yok kullanabileceğim olsa inan yapmak isterdim bayrağımıza leke sürmeye çalışan web siteleri için
     
  7. Zyrus
    Offline

    Zyrus Üye

    Katılım:
    3 Ocak 2014
    Mesajlar:
    3
    Beğenileri:
    3
    Ödül Puanları:
    3
    Cinsiyet:
    Bay
    umarım hayatının ileriki dönemlerinde de en büyük sorunların bunun gibi olur ...............
     
  8. McCurry
    Offline

    McCurry Üye

    Katılım:
    22 Nisan 2013
    Mesajlar:
    97
    Beğenileri:
    24
    Ödül Puanları:
    18
    olur böyle vakalar
     
  9. BisikletciMert
    Offline

    BisikletciMert Üye

    Katılım:
    1 Kasım 2012
    Mesajlar:
    954
    Beğenileri:
    135
    Ödül Puanları:
    53
    evet isterim
     
  10. novizenj
    Offline

    novizenj Üye

    Katılım:
    11 Aralık 2008
    Mesajlar:
    444
    Beğenileri:
    378
    Ödül Puanları:
    73
    hack squat yap
     
  11. BlueStahli
    Offline

    BlueStahli Üye

    Katılım:
    21 Temmuz 2012
    Mesajlar:
    48
    Beğenileri:
    27
    Ödül Puanları:
    28
    Cinsiyet:
    Bay
    hayır yani hack yapınca eline ne geçiçek başın göğemi ericek anlamıyorum ki?
     
  12. Ferhat_V
    Offline

    Ferhat_V Üye

    Katılım:
    26 Kasım 2010
    Mesajlar:
    145
    Beğenileri:
    81
    Ödül Puanları:
    38
    Yer:
    istanbul
    sakinn..klavyeni yavaşça yere bırak..


    o yaşlarda çok takılırdık bizde bu işlere hepsi boş iş geç bunları kendini bilgisayar donanım yazılım alanında geliştir..site hacklesen ne geçicek eline..
     
  13. bycaner
    Offline

    bycaner Üye

    Katılım:
    14 Haziran 2013
    Mesajlar:
    406
    Beğenileri:
    141
    Ödül Puanları:
    53
    Cinsiyet:
    Bay
    heykır okan bi yardım etsin sana
     
  14. BisikletciMert
    Offline

    BisikletciMert Üye

    Katılım:
    1 Kasım 2012
    Mesajlar:
    954
    Beğenileri:
    135
    Ödül Puanları:
    53
  15. shaq
    Offline

    shaq MOD Yönetici Moderator

    Katılım:
    21 Nisan 2010
    Mesajlar:
    2.426
    Beğenileri:
    1.575
    Ödül Puanları:
    123
    Değerli üyemiz;
    Konunuz kilitlenip kapatılmıştır.

    Konu kilitleme sebepleri;

    - Konu forum kurallarına aykırıdır.

    Lütfen 1 dakikanızı ayırarak forum kurallarını okuyunuz. Forum kurallarını okumak için buraya tıklayınız!
    Anlayışınız için teşekkür ederiz.

    Saygılarımızla
    BodyForumTR Ekibi
     
Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.

Sayfayı Paylaş