fitness yapıcam ama boy uzamasının durmasından korkuyorum

Konusu 'Vücut Geliştirme & Fitness' forumundadır ve volkan14 tarafından 1 Aralık 2014 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 4 üye.
  1. volkan14
    Offline

    volkan14 Üye

    Katılım:
    1 Temmuz 2013
    Mesajlar:
    37
    Beğenileri:
    3
    Ödül Puanları:
    18
    arkadaşlar ben 16 yaşında 1:80 boyundayım 78 kiloyum terasımda boks idmanı programı yapıyorum ama ağırlık çalışmıyorum boy uzamasının duracağından dolayı ama zayıflarken deri sıkılaşması için boks idmanı(10 dk koşu bandı 10 dk ip atlama 5 raund torba ant. 2 raund tekme antrenmanı şınav mekik barfix son) yetermi ağırlık aletleri var ama korkuyorum işte veya yapacaksam da bana boy uzamasına ve kıkırdaklara zarar vermeyen hareketler önerirmisiniz. teşekkürler
     
  2. okankucuk
    Offline

    okankucuk Üye

    Katılım:
    22 Ekim 2014
    Mesajlar:
    10
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Cinsiyet:
    Bay
    kardesim fitness boy uzatmaz diye bisi yoktur mutlaka uzarsin hem zaten boyun 180
     
  3. volkan14
    Offline

    volkan14 Üye

    Katılım:
    1 Temmuz 2013
    Mesajlar:
    37
    Beğenileri:
    3
    Ödül Puanları:
    18
    185 olsa daha iyi olur kardeşim bilmiyorum işte aca etkiler mi
     
  4. kandemirabi
    Offline

    kandemirabi Üye

    Katılım:
    1 Aralık 2014
    Mesajlar:
    7
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    11
    Cinsiyet:
    Bay
  5. volkan14
    Offline

    volkan14 Üye

    Katılım:
    1 Temmuz 2013
    Mesajlar:
    37
    Beğenileri:
    3
    Ödül Puanları:
    18
    terasımda yaptım böle bişey asılabilirm ters sizce normal fitness yaptıktan sonra bunu yapsam boyu engelleme de sıkıntı kalırmı
     
  6. zeo64
    Offline

    zeo64 Co-Moderator Yönetici Co-Moderator

    Katılım:
    18 Eylül 2011
    Mesajlar:
    1.470
    Beğenileri:
    1.424
    Ödül Puanları:
    123
    Meslek:
    Kocaeli Üni.Bilg.Müh.Öğrencisi
    Yer:
    Kocaeli / Uşak
    ağırlık çalışmanın boy uzamana bir zararı olacagını düşünmüyorum,street workout'u araştırabilirsin.
     
  7. DaMountain
    Offline

    DaMountain Üye

    Katılım:
    23 Haziran 2014
    Mesajlar:
    79
    Beğenileri:
    17
    Ödül Puanları:
    8
    Cinsiyet:
    Bay
    100kg+ squat deadlift yapmadıkça bişi olmaz ;)
     

Sayfayı Paylaş