Egzersizim nasıl olmalı yardım lütfen

Konusu 'Vücut Geliştirme & Fitness' forumundadır ve canreyiz tarafından 23 Şubat 2015 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. canreyiz
    Offline

    canreyiz Üye

    Katılım:
    21 Şubat 2015
    Mesajlar:
    30
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    16
    Cinsiyet:
    Bay
    Merhabalar. Yaşım 18 boyum 170 kilom 60 kg. Jatomi fitness salonuna yazilicam 1 senelik. Daha önce 1.5 ay bi spor salonuna gitmiştim ordaki hocam gainbolic6000 önermişti kilo almam için. Ben hem kilo almak istiyirum hem de kas yapmak istiyorum karın kaslarım belirgin olsun istiyorum mesela. Yanlış anlamayın hemen olsun istemiyorum. 1 sene yazılıcam dediğim gibi. Okuduğum kadarıyla kilo almak için karbonhidrat gerekiyor. Ama kas yapıp yağ yakmak için de karbonhidratı kesip protein kullanmak gerekiyo. Benim derdim biraz cılızım kollarım ince 30 cm civarı. Size sormak istediğim ne yapmalıyım önce karbonhidrat takviyesi alıp kilo aldıktan sonra mı protein takviyesine geçmeliyim yoksa başka önereceğiniz birşey var mı(Protein,karbonhidrat takviyesini markasıyla beraber yazabilirseniz çok iyi olur ). Birde antreman programım aşağıdaki gibi yani önceki spor salonu vermişti. Bu program nasıl sizce uygun mu yoksa fazla mı gelir yoksa eksik bir yanı var mıdır? Programdakilerin üstüne ek hergün ısınma 10 dk bisiklet 10 dk koşu yapıyorum antreman sonrası da gün aşırı mekik hareketleri yapıyorum nasil sizce?
    [​IMG]
     
  2. canreyiz
    Offline

    canreyiz Üye

    Katılım:
    21 Şubat 2015
    Mesajlar:
    30
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    16
    Cinsiyet:
    Bay
    Yok mu ya koca forumda yardımcı olucak ?
     
  3. canreyiz
    Offline

    canreyiz Üye

    Katılım:
    21 Şubat 2015
    Mesajlar:
    30
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    16
    Cinsiyet:
    Bay
    Yok mu koca forumda kimse ya
     
  4. canreyiz
    Offline

    canreyiz Üye

    Katılım:
    21 Şubat 2015
    Mesajlar:
    30
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    16
    Cinsiyet:
    Bay
    Koca forumda yardımcı olabilicek 1 kişi bile yok mu ?
     
  5. sinful
    Offline

    sinful Üye

    Katılım:
    30 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    139
    Beğenileri:
    48
    Ödül Puanları:
    38
    Merhaba ;
    Öncelikle boyuna göre çok zayıfsın .Yeni başlayanlar için ne kadar da çabuk supplement öneriyorlar anlamış değilim. Öncelikle senin gainner a ihitiyacın yok. Öncelikli olarak düzgün beslenmeye ihityacın var . Burada kimse sana beslenme programı yazamaz sadece neler yemen gerektiği ile ilgili bilgi verebilir. Öncelikle min 5-6 öğün yemelisin . Kalori alımın %35 protein %45 karbonhidrat ve %30 yağ şeklinde olmalı. Karbonhidrat kaynakların yulaf , bulgur, tam tahıllı makarna , lapa prinç , patates haşlaması gibi kaliteli karbonhidratlar ( zayıf olduğun için öğün başına 50-80 gr arası karbonhidrat) , protein , et , tavuk , hindi ,balık gibi protein kaynakları . yap olarakta zeytinyağı , keten tohumu yağı , avakado, balık yağı gibi yararlı yağlar tüketmelisin Bol yeşillik yemelesin çünkü proteini çözen yeşiil sebzelerdir. .Bu araştırmaları yapıp kendi beslenme programını kendine göre ayarlamalısın. Sporda 6. ayını tamamladıktan sonra gainnar , protein tozuna yönelebilirsin.

    Program ile ilgili olarak salondaki hocaların dediklerini yap fakat hangi hareket ne işe yarar öğrenmeye çalış. Ayrıca youtuba'dan SAvaş cebeci videolarını takip et .Savaş hoca çok yararlı bilgiler veriyor, eksiklerini oradan tamamlayabilirsin. Sadece bir kişinin dediklerine inanma sürekli araştır. Kaldı ki 1 sene de istediğin sonuçları elde edemeyebilirsin. Bu spor bir yaşam biçimi olmalı , dışarıdan yemek yerine kendin ve ya annenin senin için özel hazırladığı öğünleri tüketmelisin. Gerektiğinde okula kendi yemeğini götürmelisin.

    Sorularınla ilgili forumu araştırırsan çok yararlı bilgilere ulaşacaksındır.
     

Sayfayı Paylaş