Biceps Çalışması Boyuma Zarar Verir Mi?

Konusu 'Yeni Başlayanlar Bölümü' forumundadır ve Haxcı tarafından 31 Ocak 2015 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 9 üye.
  1. Haxcı
    Offline

    Haxcı Üye

    Katılım:
    16 Kasım 2014
    Mesajlar:
    249
    Beğenileri:
    4
    Ödül Puanları:
    28
    Arkadaşlar ön kolumu geliştirmek istiyorum.Barfix çekiyorum ama yetmiyor.7,5 veya 8 kglik dumbella biceps curl,hummer curl gibi hareketleri yapmak istiyorum fakat hep boyuma zarar vereceğini düşündüğüm için çalışmadım.Eğer çalışırsam boyuma zararı olur mu ? Gelişmeyi falan yavaşlatır mı ?

    Yaş 17 boy 1.70.
     
  2. SemihCebraiL
    Offline

    SemihCebraiL Üye

    Katılım:
    21 Haziran 2012
    Mesajlar:
    588
    Beğenileri:
    257
    Ödül Puanları:
    73
    :D squat yaparken zarar verir mi diye soranı çok gördüm de biceps i ilk defa görüyorum :D çalış bişey olmaz
     
    hitman59, doxux, Created By Loss ve diğer 1 kişi bunu beğendiniz.
  3. Haxcı
    Offline

    Haxcı Üye

    Katılım:
    16 Kasım 2014
    Mesajlar:
    249
    Beğenileri:
    4
    Ödül Puanları:
    28
    Hacı daha önceden 15kglik dumbelim vardı elime aldımı bile omurgamın zorlandığı belli oluyordu.Şimdi 2 tane 7,5kg alınca yine 15 kg olucak.Uzama omurgadan oluyor diye biliyorum o yüzden korkuyorum.
     
  4. Haxcı
    Offline

    Haxcı Üye

    Katılım:
    16 Kasım 2014
    Mesajlar:
    249
    Beğenileri:
    4
    Ödül Puanları:
    28
    Arkadaşlar daha çok kişi birşeyler söylerse sevinirim.
     
  5. husocan07
    Offline

    husocan07 Üye

    Katılım:
    26 Haziran 2012
    Mesajlar:
    113
    Beğenileri:
    40
    Ödül Puanları:
    38
    Boy uzamasını etkilemez ama için rahat edecekse hareketleri oturarak yap


    iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
     
  6. Haxcı
    Offline

    Haxcı Üye

    Katılım:
    16 Kasım 2014
    Mesajlar:
    249
    Beğenileri:
    4
    Ödül Puanları:
    28
    Peki bilek çalıştıktan sonra ön kol çalışsam problem olur mu ?
     
  7. SemihCebraiL
    Offline

    SemihCebraiL Üye

    Katılım:
    21 Haziran 2012
    Mesajlar:
    588
    Beğenileri:
    257
    Ödül Puanları:
    73
    bilek kısmı dediğin yani forearm kısmından sonra biceps yani pazu kısmı çalışsam bir sorun olur mu demek istiyorsun, önkol kısmını çalıştırırken biceps te çalışır ısındırmış olursun
     
  8. Haxcı
    Offline

    Haxcı Üye

    Katılım:
    16 Kasım 2014
    Mesajlar:
    249
    Beğenileri:
    4
    Ödül Puanları:
    28
    Dirsekleri bi sehpaya koyup dumbellı sadece bilekle yapıyoruz ya bir iç bir de dış bilek hareketi var adını unuttum.O hareketle iç ve dış bilek çalıştıktan sonra pazu kısmını çalışsam zararı olur mu ?
     
  9. Ckavustran
    Offline

    Ckavustran Üye

    Katılım:
    5 Ekim 2014
    Mesajlar:
    168
    Beğenileri:
    84
    Ödül Puanları:
    38
    Cinsiyet:
    Bay
    Biceps çalışırken kiloya bağlı evet boya zarar verebilir.Benim mesela kiloma göre biceps gücüm fazla olduğundan ağır kiloyla girdiğimde omurgamın kısaldığını baskı uygulandığını hissediyorum
     
  10. Savino89
    Offline

    Savino89 Üye

    Katılım:
    11 Ekim 2014
    Mesajlar:
    527
    Beğenileri:
    223
    Ödül Puanları:
    53
    Cinsiyet:
    Bay
    Ağırlığı yerden kaldırırken omurgana zarar verebilirsin dikkatli bir şekilde alıp oturarak çalışırsan birşey olmaz . Aslında ayaktada düzgün çalıştığında çok sıkıntı olmaz ama şimdi son tekararı çıkarmak için yapıcağın yanlış omurgana etki eder oturarak daha kontrollü olur .
     
  11. Haxcı
    Offline

    Haxcı Üye

    Katılım:
    16 Kasım 2014
    Mesajlar:
    249
    Beğenileri:
    4
    Ödül Puanları:
    28
    Arkadaşlar başlamak konusunda kararsız kaldım.Bir kaç kişi daha bişeyler yazarsa sevinirim.Şimdi aklıma şu geldi.Bir tane 7,5 kglik dumbell alsam önce sağ kolla biceps curl sonra sol kolla biceps curl yapıp sonra tekrar sağ kolla hummver curl ve sol kolla hummercurl yapsam nolur.Bunun zararı olur mu ?
     
  12. zeo64
    Offline

    zeo64 Co-Moderator Yönetici Co-Moderator

    Katılım:
    18 Eylül 2011
    Mesajlar:
    1.470
    Beğenileri:
    1.424
    Ödül Puanları:
    123
    Meslek:
    Kocaeli Üni.Bilg.Müh.Öğrencisi
    Yer:
    Kocaeli / Uşak
    hiçbir hareket boyuna zarar vermez takılmayalım artık şu boy şeysine.
     
    doxux bunu beğendi.
  13. Haxcı
    Offline

    Haxcı Üye

    Katılım:
    16 Kasım 2014
    Mesajlar:
    249
    Beğenileri:
    4
    Ödül Puanları:
    28
    Kaç kiloyla çalışmalıyım ? Şimdi 6 kg ile 3 set 10 tekrar çıkarıyorum ama hummer curl için güç kalmıyor.Nasıl olmalı ?
     
  14. Body06
    Offline

    Body06 Üye

    Katılım:
    10 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    553
    Beğenileri:
    194
    Ödül Puanları:
    53
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    Ankara
    Merhaba,

    Antrenmanlarında gereksiz ağırlıklardan kaçınırsanız bu spor boyunuza negatif bir etki yapmaz.
    Arkadaşların da dediği gibi siz kendinizi rahatlatmak için hareketleri oturarak yapabilirsiniz.
    Soruyu zeo64 nickli arkadaşa sormuşsunuz; ancak hoşgörüsüne dayanarak, kendi düşüncemi söylemek istiyorum;
    Bir hareketi kaç kiloyla kaldırman gerektiğini en iyi sen bilebilirsin.

    İyi akşamlar,
     
    zeo64 bunu beğendi.
  15. Apachee
    Offline

    Apachee Üye

    Katılım:
    19 Mayıs 2014
    Mesajlar:
    33
    Beğenileri:
    6
    Ödül Puanları:
    3
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    İzmir-Bornova
    kardeşim zaten 17 yaşındasın boyun bu saaten sonra fazla uzamaz ayrıca bu spor neden boy uzamanı durdursunki insan vücudu çekince uzayan ağırlık kaldırınca kısalan bişey değilki
     
  16. batur17
    Offline

    batur17 Üye

    Katılım:
    6 Kasım 2014
    Mesajlar:
    9
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Cinsiyet:
    Bay
    Kardeşim gücü biceps den almayıp ağır geldigi icin belden guc alıyosundur
     

Sayfayı Paylaş