ayni anda 2 farkli agirlikla calismak..

Konusu 'Yeni Başlayanlar Bölümü' forumundadır ve emregrlk tarafından 22 Ocak 2013 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. emregrlk
    Offline

    emregrlk Üye

    Katılım:
    1 Mart 2010
    Mesajlar:
    31
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    ya beyler ben bu sporu daha once 2 kez baslayip biraktim. bu sefer birakmaya hic niyetim yok. slmdi ben spor salonunda bodye basliyacagim ama evdede calismak istiyorum. ama evde ki dumbelllar 4 er kilo bi tane de 10 kiloluk var. 1)acaba ayni harejetleri salonda yuksek agirliklarla yaparken evde 4 er kilo ile tekrar etsem bi zarari olur mu?2) sekillenmeyi bozar mi ? 3)bide ayni bolgeyi farkli hareketlerle ekstra calistirsam fayda gorurmuyum? tesekkur ettim simdiden..
     
    Son düzenleme: 22 Ocak 2013
  2. zeo64
    Offline

    zeo64 Co-Moderator Yönetici Co-Moderator

    Katılım:
    18 Eylül 2011
    Mesajlar:
    1.470
    Beğenileri:
    1.424
    Ödül Puanları:
    123
    Meslek:
    Kocaeli Üni.Bilg.Müh.Öğrencisi
    Yer:
    Kocaeli / Uşak
    spor salonunda çok ağır çalışıp üstüne evde de çalışırsanız overtraining riski var bunu göz önünde bulundurun.ayrıca böyle yapma sebebiniz spor salonuna daha az gitmek ise aynı gün birden fazla bölgeyi çalıştırarak 4-5 günlük bir program oluşturabilirsiniz.
     
    emregrlk bunu beğendi.
  3. emregrlk
    Offline

    emregrlk Üye

    Katılım:
    1 Mart 2010
    Mesajlar:
    31
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    ya evet aslında spor salonuna cok gidemediğimden böyle birşeyi düşündüm. ama biraz da evde böyle boş dururken çalışmak eglenceli oluyo elime alıyorum 4 kg ları normal programdaki agırlıkları cok tekrarlı giriyorum. ama şüpheye düstüm zararı olur mu diye
     
  4. SiR_Arawn
    Offline

    SiR_Arawn Üye

    Katılım:
    25 Eylül 2010
    Mesajlar:
    2.325
    Beğenileri:
    838
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    İzmir/Buca
    Zararlı olur tabi senin programına göre diyelim ki sen pazartesi günü biceps çalıştın evdede biceps etkiliyen hareket yapıyorsun kas gelişimine olumsuz etkide bulunmuş olucaksın ama sen bence şuan evdede çalışıp daha hızlı kas artışı oluşucağı düşüncesindesin ve bu yazıyı bu yüzden yazdın ama sana tavsiyem sadece programını antrenörüne söylersen hacime yönelik ve daha biraz çeşitli hale getirirse salondan eve gelince yorgunluğun bayağı olur evde öyle kaldırıcak fazla enerjin olmaz.Salonda girebildiğin en ağır kiloları son tekrarlarında girmeye çalış bu zordur işte bunu başar sonra evde bişey yapmana gerek yok :)
     
    emregrlk bunu beğendi.
  5. zeo64
    Offline

    zeo64 Co-Moderator Yönetici Co-Moderator

    Katılım:
    18 Eylül 2011
    Mesajlar:
    1.470
    Beğenileri:
    1.424
    Ödül Puanları:
    123
    Meslek:
    Kocaeli Üni.Bilg.Müh.Öğrencisi
    Yer:
    Kocaeli / Uşak
    sana evdeki hevesini enerjini atmak için şunları önerebilirim.

    onlarca çeşit karın hareketi var,kendine göre bir program oluşturup evde 2günde bir karın çalışabilirsin.

    eğer bilek güreşi sevdalısıysan 3-4 günde bir bilek ve kolun değişik bölümlerine vuran hareketleri yapabilirsin(ama dikkat et kol antrenmanlarının üstünden 3-4 gün geçsin)

    bunları daha da artırabilmek senin elinde.ama sir_arawn'in ve benim ortak söylediğimiz noktaya overtraining tehlikesine dikkat.
     

Sayfayı Paylaş