Antrenman sonrası beslenme(no supplement)

Konusu 'Beslenme' forumundadır ve Ayd N Kiraz tarafından 27 Nisan 2015 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. Ayd N Kiraz
    Offline

    Ayd N Kiraz Üye

    Katılım:
    13 Ocak 2015
    Mesajlar:
    107
    Beğenileri:
    13
    Ödül Puanları:
    28
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    İstanbul
    Evet arkadaşlar başlıkta da belirttiğim gibi antreman sonrası beslenmeyi supplement olmadan nasıl hallederim?
    -spor salonu evime 2 saat uzaklıkta.
    -eve geldikten sonra ana öğünümü halledebilirim.
    İllaki benim problemim çoğu kişide vardır.Bazı kişilerde sırf bu yüzden spor salonuna kayıt yaptırmak istemiyor.Malum spor salonuna aylık verdiğimiz ücretten sonra herkesin ekonomik gücü supplementlere yetmeyebiliyor.
    Herkese teşşekürler.:)
     
  2. Can Askin
    Offline

    Can Askin Üye

    Katılım:
    17 Ağustos 2014
    Mesajlar:
    36
    Beğenileri:
    7
    Ödül Puanları:
    1
    Cinsiyet:
    Bay
    Antremandan Hemen sonra hızlı emilim için Yumurta Tüketebilirsin bir tam yumurtada 6 gr protein var 3 tane yesen 3x6 = 18 gr protein
    -Lor Peyniri tüketebilirsin ( yağsız-tuzsuz olanından ) ondada 100 gr ortalama 18 gr protein bulunur üstelik ucuz kilosu 4-5 tl falandır ( Lor peynirini ayran gibi evde robotta geçirip suyla karıştırıp shake yapabilirsin)
    3 Yumurta + 100 gr lor = 36 gr doğal protein eder 18 gr yumurta hızlı sindirilir, diğer 18 gr lor vücudu daha uzun vadede besler eve gidince de ana ögünle tamamlarsın
     
    Ayd N Kiraz bunu beğendi.
  3. zeo64
    Online

    zeo64 Co-Moderator Yönetici Co-Moderator

    Katılım:
    18 Eylül 2011
    Mesajlar:
    1.470
    Beğenileri:
    1.424
    Ödül Puanları:
    123
    Meslek:
    Kocaeli Üni.Bilg.Müh.Öğrencisi
    Yer:
    Kocaeli / Uşak
    en basiti meyveli süt.yanına jelibon vs. de ekleyebilirsin.örneğin 400ml süt + biraz jelibon ile hem insülini artırıp katabolik etkinin önüne geçeriz,hem de bir miktar protein almış oluruz.

    benim de idmandan sonra eve gidip öğünümü hazırlamam yaklaşık 2-3 saat sürüyor,o yüzden idman sonrası yediklerim 100 gram kruvasan(7 days'in var pratik paketlerde,tadını seviyorum) + 400 ml süt + 50/100gram jelibon.yaklaşık 800-1000 kalori.
     
    Ayd N Kiraz bunu beğendi.

Sayfayı Paylaş