Zor Bi Dönemdeyim Bilgi Yardımı

Konusu 'Beslenme' forumundadır ve FitGenç tarafından 5 Ocak 2019 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. FitGenç
    Offline

    FitGenç Üye

    Katılım:
    20 Haziran 2017
    Mesajlar:
    4
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    11
    Cinsiyet:
    Bay
    Arkadaşlar zor bi dönemden geçiyorum hayatım için önemli olan bi sınava hazırlanıyorum ve antremanlarım ve beslenmem baya aksamay başladı formumda kayıpların olduğunu farkına varıyorum haftada 2 veya 3 defa az zamanlı antrenman yapabilme fırsatım oluyor ama vaktimin bir çoğu okulda ve kütüphanede geçiyor ve sınava yaklaşık daha 5-6 ayım var formumu ileriye taşıyamayacağımı biliyorum bu durumdayken tek amacım formumda kayıp olmamasını istiyorum sizce beslenmemde nasıl değişiklikler yapmalıyım hangi supplementler bana yardımcı olabilir off dönemlerde bildiğiniz püf noktaları varmı bana yardımcı olursanız sevinirim herkese iyi akşamlar dilerim.
     
  2. suygun00
    Offline

    suygun00 Üye

    Katılım:
    15 Mart 2015
    Mesajlar:
    32
    Beğenileri:
    9
    Ödül Puanları:
    18
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    Kırıkkale
    Antrenman yoğunluğunun azaldığı ya da hiç yapamadığım dönemlerde yağlanmamak için hafif düzeyde kalori kısıtlaması,IF ve low carb diyet yapıyorum.
    Olabildiğince açlık süresini uzatmak(IF),karbonhidratları azaltmak yağ yakımını destekliyor ayrıca formunu koruman için(açlık,vücut tamiri) en iyi yöntem bence.
     
  3. FitGenç
    Offline

    FitGenç Üye

    Katılım:
    20 Haziran 2017
    Mesajlar:
    4
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    11
    Cinsiyet:
    Bay
    Vücut ektomorf açlık süresi fazla olunca kilo kaybı ve aynı zamanda kas kaybı olacağını düşünüyorum.
     
  4. suygun00
    Offline

    suygun00 Üye

    Katılım:
    15 Mart 2015
    Mesajlar:
    32
    Beğenileri:
    9
    Ödül Puanları:
    18
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    Kırıkkale
    kalori açığı oluşturmazsan olmaz,IF'i detaylı araştırmanı öneririm.
     

Sayfayı Paylaş