Yulaf yerine ne yenebilir?

Konusu 'Beslenme' forumundadır ve xdogukanx tarafından 27 Ekim 2018 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 7 üye.
  1. xdogukanx
    Offline

    xdogukanx Üye

    Katılım:
    4 Aralık 2017
    Mesajlar:
    54
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    8
    Cinsiyet:
    Bay
    Arkadaşlar sabahları yulaf yemek lazim tadı iğrenc. Her sekilde denedim yine de igrenc bi tadı var. Bunun yerine kahvaltida halk ekmegin organk tam bugday ekmeğini yiyodum ama bazilair yaglandirir dedi. Yulafin yerine ne yiyebilirim yaglanmadan? Lütfen tarif önermeyin cidden her türlüsunu denedim olmuyo yiyemiyorum. Teşekkürler
     
  2. Pollysad
    Offline

    Pollysad Üye

    Katılım:
    21 Ağustos 2017
    Mesajlar:
    135
    Beğenileri:
    45
    Ödül Puanları:
    38
    Cinsiyet:
    Bay
    Bu kadar takılma bence. Tam buğday ekmeğinide yiyebilirsin. Ayrıca yağlandırmaz, kim dediyse onu dikkate alma, tabiki abartmadan yediğin surece. Fazla yersen yulaf ta yağlandırır. Ben yulafı kilo almak için yiyorum mesela. Yulaf vazgeçilmez bi besinde değildir ayrıca. Alternatif patates haşlamasıda yiyebilirsin, kendi zevkine göre
     
  3. Taylan3
    Online

    Taylan3 Üye

    Katılım:
    22 Ağustos 2018
    Mesajlar:
    99
    Beğenileri:
    25
    Ödül Puanları:
    18
    Cinsiyet:
    Bay
    yulaf konusunda çok alternatifsiz millet benden sana tavsiye shake yapıp iç örnek olarak 50gram yulaf 300ml süt muz fıstık ezmesi şeklinde blendırdan geçir iç sindiirimi kolay :)
     
  4. xdogukanx
    Offline

    xdogukanx Üye

    Katılım:
    4 Aralık 2017
    Mesajlar:
    54
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    8
    Cinsiyet:
    Bay
    Hocam bilmiyorum ama yulaf beni spordan soğutuyor. Dedigim halk ekmegin organik tam buğday ekmeğini bilen varmı
     
  5. cgtyeg
    Offline

    cgtyeg Üye

    Katılım:
    6 Ağustos 2016
    Mesajlar:
    13
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    13
    Tam buğday ekmeğin glisemik değeri(Gİ) 49 değerinde ve benim bildiğim kaliteli karbonhidrat sınıfına giriyor. Aşırıya kaçılmadığı sürece yağlandıracağını sanmıyorum. Glisemik değeri 55'in altında olan besinler düşük glisemik değeri olarak söyleniyor. Yani, pek endişelenmene gerek yok. Daha çok işlenmiş gıdalar yağlandırır ki toplumun büyük kısmı işlenmiş gıdaları hayatından çıkarmış değil.
    Ha, yine endişe ediyorsan Shake hazırlayıp muz, yulaf vb doğal gıdalarla bir tarif yapabilirsin.
     
  6. Mennisiah
    Offline

    Mennisiah Üye

    Katılım:
    27 Ağustos 2018
    Mesajlar:
    74
    Beğenileri:
    15
    Ödül Puanları:
    8
    Cinsiyet:
    Bay
    4-5 tane yumurta yiyebilirsin sabahları. Ben öyle yapıyorum. Yulafıda bazı günler.
     
  7. xdogukanx
    Offline

    xdogukanx Üye

    Katılım:
    4 Aralık 2017
    Mesajlar:
    54
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    8
    Cinsiyet:
    Bay
    Hocam yumurtayı da yiyorum mutlska ama karbonhidrat da almak lazim ondan
    --- Mesaj birleştirildi, 4 Kasım 2018 ---
    Hocam glisemik index mevzusu öyle de. Yine de korkuyo insan. Benim yedigim halk ekmeğin organik olan tam buğdayı tadı felan ekşimsi baya saf organik yazıyor uzerinde ama insan emin olamıyor
     
  8. coder
    Offline

    coder Üye

    Katılım:
    3 Aralık 2006
    Mesajlar:
    463
    Beğenileri:
    133
    Ödül Puanları:
    53
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    istanbul
    Fıstık ezmesi deneyebilirsin. Fıstık ezmesini evde yaparsan daha iyi olur. Katkısız %100 doğal bir besin kaynağı elde etmiş olursun.
     
  9. Buhara91
    Offline

    Buhara91 Üye

    Katılım:
    7 Ağustos 2017
    Mesajlar:
    65
    Beğenileri:
    12
    Ödül Puanları:
    18
    Cinsiyet:
    Bay
    Dostum yulaf yerine kesinlikle organk tam bugday ekmeği yiyebilirsin. Diyeti kendine zehir etmene gerek yok zaten bir farkı yok bende eğer karb için makrolarını tamamlayabiliyorsan sıkıntı yok. Şunu farkediyorum o kadar tek düze besinlerle spor yapılmaya çalışılıyor ki bunu anlamıyorum. "Nic Palladino" diye bir youtuber var istersen onu izle sürekli video paylaşıyor günlük yediğini içtiğini adam model zaten ve fiziği çok iyi. O zaman anlıyorsun bizlerin ne kadar kastığını beslenme konusunu.
     

Sayfayı Paylaş