Yeni basladim lütfen yardımcı olun.

Konusu 'Beslenme' forumundadır ve Frightos tarafından 14 Mart 2019 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 4 üye.
  1. Frightos
    Offline

    Frightos Üye

    Katılım:
    14 Mart 2019
    Mesajlar:
    5
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    3
    Herkese merhaba arkadaşlar genel bilgilerimi verip hemen sormak istediklerime geceyim.
    Yas:28
    Boy:173 _ kilo:60
    Omuz:112
    Göğüs:92
    Kol:33/32
    Karın :75
    Kalca:89
    Basen:49
    Üstatlarım ,hocalarim ben uzun zamandir düşündüğüm seyi 1 hafta önce hayatima soktum spora basladim. Amacim kilo almak hacim kazanmak ve her erkek gibi bunlari tatli bir miktarda kas yaparak yapmak.simdi salona yazildim ilk gun hoca girer girmez yukardaki ölçüleri aldi yazdi. Bana program yazdi pazartesi-sali-persembe-cuma 3 gün off . Arkadaslar hoca bana yiceksin yiceksin kusana kadar yiceksin dedi bende ilk gunden itibaren kendimi beslenme konusunda değiştirmeye basladim bir gunde asagi yukari beslenmem;
    Kahvaltı 4 yumurta tam- bir corba kaşığı lor peyniri-2 dilim ekmek yanında domates zeytin falan bazen sucuk kafama göre ve kahvaltı sonu 100 gr yulaf ezmesine 200 ml süt biraz badem bir kasik bal blendirda cekip içiyorum sonra gecye kadar 3 öğün daha yiyorum bunlar saatleri sabit degil ama o 3 öğün hep ayni pilav yada makarna yanina 100 gr tavuk yada bir konserve ton baligi aralarda ise cok tahilli iki dilim ekmek arasina fistik ezmesi ve arada ne bulursam kuruyemiş tir muzdur belli olmuuor ne bulursam restoranda garsonum ve bu beslenmeyi bile zor bela yapıyorum kahvaltıda sorun yok bir öğünü gece yiyorum ondada sorun yok ama kalan iki öğünü yanima alip götürüyorum zamani ne zaman bulursam oyle yiyorum simdi merak ettiğim bu tur bi beslenme ile kilo alabilirmiyim kalori eksigim kaliyormu kalmıyor mu tam emin değilim açıkçası tam anlamiyla gramaj hesaplarina giremiyorum bana onerebileceginiz yuksek kalorili biseyler varmi rondodan cekip icebilecegim karisimlar varmi ha birde sadece antrenman günleri spordan hemen sonra şoktan icim protein sut alıyorum sadece 4 gün antrenmandan sonra içiyorum antrenmandan sonra öğün kacirmamaya çalışıyorum hemen protein almaya bakıyorum. Son olarak ilk baslangic fotolarim cokmu zayifim nereme yuklenmeliyim her turlu yorum fikir onerileri bekliyorum
     

    Ekli Dosyalar:

  2. Frightos
    Offline

    Frightos Üye

    Katılım:
    14 Mart 2019
    Mesajlar:
    5
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    3
    Kimseden bir cevap gelmesse yıkılırım . O kadar hevesle sordum yazdim
     
  3. Güç aşkı
    Offline

    Güç aşkı Üye

    Katılım:
    20 Ağustos 2018
    Mesajlar:
    305
    Beğenileri:
    70
    Ödül Puanları:
    28
    Cinsiyet:
    Bay
    google play store dan veya benzeri yerden cep telefonuna fat secret uygulamasını indir; o programa her öğün yediğin besinleri yazıyorsun, amacını yazıyorsun; senin bazal metabolizma hızını ve alman gereken kalori miktarını ölçüyor; buna göre kalori açığın mı fazlan mı olup olmadığını rahatlıkla anlayabilirsin. Böylelikle ayarlamalarını yapabilirsin.
     
  4. Agent47
    Offline

    Agent47 Üye

    Katılım:
    20 Mart 2016
    Mesajlar:
    154
    Beğenileri:
    34
    Ödül Puanları:
    38
    Cinsiyet:
    Bay
    Evet zayıfsın ama doğru beslenmeyle iyi bi vücudun olur yağ atma gibi derdin yok kütle kazanmaya bak. Beslenme programın iyi duruyor karbonhidrat hesaplarından pek anlamam ama protein hesabını iyi yap fazla yağlanmamak için. Boş zamanlarında forma da göz atmayı unutma yeni bilgiler öğrenirsin
     
  5. SemihhCoskunn
    Offline

    SemihhCoskunn Üye

    Katılım:
    15 Temmuz 2018
    Mesajlar:
    26
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    3
    Cinsiyet:
    Bay
    Zayıf olduğun için bir tık daha rahat yiyebilirsin. Ama bir süre sonra bence hesaplı olarak ye.
     

Sayfayı Paylaş