Yeni başladım|Tanita Vücut analizi,Diyet ve Fitness tavsiyesi

Merhaba arkadaşlar Yaş: 20 Boy : 1.74 Kilo:70 Yağ oranım %20
Ben bir salona yazıldım haftada 4 gün görseldeki gibi idman yapıyorum.(Henüz 2 defa yaptım.)
Acaba bu şekilde mi devam etmeliyim yoksa farklı tavsiyelerde bulunabilecek var mı ?
İdman :
NDb6Xa.jpg
https://i.hizliresim.com/6N674k.jpg

Beslenme:https://i.hizliresim.com/r1dBAz.jpg
Tanita Vücut analizi :
aYBJ7g.jpg
https://i.hizliresim.com/dBqjzZ.jpg
 
Son düzenleme:
bence önce kas çalıma süren şöyle olmalı
1.bacak
2.sırt
3.göğüs
4.omuz
5.kol
tarzında en sonda karın yap esne.eğer büyük kaslarını ilk önce çalışırsan daha ağır kg kaldırırsın ve kaslanırsın ayrıca yağ da yakarsın.
 
bence önce kas çalıma süren şöyle olmalı
1.bacak
2.sırt
3.göğüs
4.omuz
5.kol
tarzında en sonda karın yap esne.eğer büyük kaslarını ilk önce çalışırsan daha ağır kg kaldırırsın ve kaslanırsın ayrıca yağ da yakarsın.
Teşekkür ederim hocam bazıları da kas çalışma sadece kardiyo yap diyor.Bu konu hakkında ne dersiniz
 
Teşekkür ederim hocam bazıları da kas çalışma sadece kardiyo yap diyor.Bu konu hakkında ne dersiniz
Onu kim diyor bilmiyorum ama cahil olduğuna eminim.Sen sadece kardiyo yaparsan zayıflasan bile şu ankinden daha kötü görünüme sahip olabilirsin.Bunun örnek fotoğraflarıda var.Kardiyonu ya antrenman öncesi 20-30 dakika yada sonrası yapman iyi olur.Haftada 2-3 gün yeter.Başarılar :)[DOUBLEPOST=1527616769][/DOUBLEPOST]
Merhaba arkadaşlar Yaş: 20 Boy : 1.74 Kilo:70 Yağ oranım %20
Ben bir salona yazıldım haftada 4 gün görseldeki gibi idman yapıyorum.(Henüz 2 defa yaptım.)
Acaba bu şekilde mi devam etmeliyim yoksa farklı tavsiyelerde bulunabilecek var mı ?
İdman :
NDb6Xa.jpg
https://i.hizliresim.com/6N674k.jpg

Beslenme:https://i.hizliresim.com/r1dBAz.jpg
Tanita Vücut analizi :
aYBJ7g.jpg
https://i.hizliresim.com/dBqjzZ.jpg
Şunu yazmadan geçemeyeceğim.Makinelerde çalışma pek tavsiye edilmiyor.Çünkü makinede direk bastığın için denge felan sağlamadan verimi daha az alırsın.Sana önerim eğer dumbellda hareketlere alışık değilsen çok yüksek kilo ile değil orta bir kilo ile başla ve hareketin formunu yakala.Youtube'da hareket formlarına bak ve kendininkiyle karşılaştır.Form oturunca artık ağır kilolarla çalışabilirsin. :)[DOUBLEPOST=1527616947][/DOUBLEPOST]
Merhaba arkadaşlar Yaş: 20 Boy : 1.74 Kilo:70 Yağ oranım %20
Ben bir salona yazıldım haftada 4 gün görseldeki gibi idman yapıyorum.(Henüz 2 defa yaptım.)
Acaba bu şekilde mi devam etmeliyim yoksa farklı tavsiyelerde bulunabilecek var mı ?
İdman :
NDb6Xa.jpg
https://i.hizliresim.com/6N674k.jpg

Beslenme:https://i.hizliresim.com/r1dBAz.jpg
Tanita Vücut analizi :
aYBJ7g.jpg
https://i.hizliresim.com/dBqjzZ.jpg
Şunu da ekleyeyim hatta :D Beslenme de tavuk göğüsü demiş ben onun yerine hindi göğüs öneririm.Tavuk göğsünde hormon olduğu %100 bir şey ve hormon vücut için zararlı.Hindi göğüsünün tadı hiç değilse biraz daha et gibi.Fiyatı biraz daha pahalı ama emin ol sağlık için o küçük miktardan vazgeçilir :)
 
Son düzenleme:
Onu kim diyor bilmiyorum ama cahil olduğuna eminim.Sen sadece kardiyo yaparsan zayıflasan bile şu ankinden daha kötü görünüme sahip olabilirsin.Bunun örnek fotoğraflarıda var.Kardiyonu ya antrenman öncesi 20-30 dakika yada sonrası yapman iyi olur.Haftada 2-3 gün yeter.Başarılar :)[DOUBLEPOST=1527616769][/DOUBLEPOST]
Şunu yazmadan geçemeyeceğim.Makinelerde çalışma pek tavsiye edilmiyor.Çünkü makinede direk bastığın için denge felan sağlamadan verimi daha az alırsın.Sana önerim eğer dumbellda hareketlere alışık değilsen çok yüksek kilo ile değil orta bir kilo ile başla ve hareketin formunu yakala.Youtube'da hareket formlarına bak ve kendininkiyle karşılaştır.Form oturunca artık ağır kilolarla çalışabilirsin. :)[DOUBLEPOST=1527616947][/DOUBLEPOST]
Şunu da ekleyeyim hatta :D Beslenme de tavuk göğüsü demiş ben onun yerine hindi göğüs öneririm.Tavuk göğsünde hormon olduğu %100 bir şey ve hormon vücut için zararlı.Hindi göğüsünün tadı hiç değilse biraz daha et gibi.Fiyatı biraz daha pahalı ama emin ol sağlık için o küçük miktardan vazgeçilir :)
Çok teşekkür ederim :) Ben de öyle düşündüm aslında 0 kas ile yağları eritirsem cılız bir görüntü çıkacak ortaya :) Peki her gün yemeli miyim hindi veya tavuk göğsü yoksa antremana gittiğim günler daha mı önemli.Bir de diyete tam olarak uyamazsam eksik kalan proteinleri protein tozu olarak almam önerildi salonda.Bu konu hakkında da bilgi verebilir misiniz.
 
Çok teşekkür ederim :) Ben de öyle düşündüm aslında 0 kas ile yağları eritirsem cılız bir görüntü çıkacak ortaya :) Peki her gün yemeli miyim hindi veya tavuk göğsü yoksa antremana gittiğim günler daha mı önemli.Bir de diyete tam olarak uyamazsam eksik kalan proteinleri protein tozu olarak almam önerildi salonda.Bu konu hakkında da bilgi verebilir misiniz.
Protein tozu protein tozu eksikliği için kullanılabilir ama ihtiyacın olduğunu düşünmüyorum.Zaten hindi vs yiyeceksin.Her gün hindi yemeli misin sana göre değişir başka ne yiyeceğine bağlı kalorini ve proteinini vs ayarlayacak başka yemek yiyeceksen zorunda değilsin.Ama her gün kalori ve makrolarını almalısın.
 
sadece kardiyo yapmak gibi bir hataya düşme. beslenme programına özelliklede protein alımına uymalısın. tabiki her gün illa hindi yiyeceksin diye bir şey yok gün içinde değişik protein kaynaklarından ihtiyacını karşılaman daha sağlıklı olur. bunlara rağmen ihtiyacın olan proteini alamıyorsan protein tozu düşünebilirsin. antrenman olarak kesinlikle fullbody öneririm dostum. hem yağ yakımın daha hızlı olur hem de adaptasyonun.
 
Back
Yukarı