Yardımcı olur musunuz ?

Konusu 'Yeni Başlayanlar Bölümü' forumundadır ve ZarZor tarafından 7 Şubat 2019 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 4 üye.
  1. ZarZor
    Offline

    ZarZor Üye

    Katılım:
    7 Şubat 2019
    Mesajlar:
    5
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    İlk olarak vücut tipimi öğrenmek istiyorum ama internet üzerinden testler yaptığımda 1 inde ektomorf 1 inde mezemorf çıkıyorum. .

    Boyum 1.74 yaşım 25 ve kilom 67 - 70 arası gelip gidiyor . Ne çok cilizim nede yapılıyım böyle orta halli diyelim. Baş parmağım ve orta parmagim ile bileğimi kavradığımda parlaklarımın uçları tam deyiyor. Onun dışında omuzlarım biraz geniş normalinden.
    Onun dışında bir kaç defa başlayıp bırakmak zorunda kalmıştım arkadaşlarımdan daha çabuk yoruluyorum.
    şimdiden teşekkür ederim .
     
  2. 33serkan33
    Offline

    33serkan33 Üye

    Katılım:
    16 Ekim 2018
    Mesajlar:
    193
    Beğenileri:
    47
    Ödül Puanları:
    28
    Cinsiyet:
    Bay
    Abim şuraya bir belden yukarı çıplak foto atsana millet baksın ona göre yorum yapsın :)
     
  3. ZarZor
    Offline

    ZarZor Üye

    Katılım:
    7 Şubat 2019
    Mesajlar:
    5
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Yani şuanda çalışıyorum fotoğraf cekilemem de eskilerden bitane buldum inşallah ise yarar yardımlarınız için şimdiden teşekkür ederim
    IMG_20190207_130611.png
     
  4. 33serkan33
    Offline

    33serkan33 Üye

    Katılım:
    16 Ekim 2018
    Mesajlar:
    193
    Beğenileri:
    47
    Ödül Puanları:
    28
    Cinsiyet:
    Bay
    sen neden taktın vücut yapına, vücut yapın bayağı güzel sağlam spor ile adam olur bu vücut öyle ne yaparsan yap gitmeyen göbek yağında yok abartılı :)
     
  5. ZarZor
    Offline

    ZarZor Üye

    Katılım:
    7 Şubat 2019
    Mesajlar:
    5
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Hocam antrenmanları bilinçli olarak yapmazsan bir işe yaramazmis. Yani vücut şekillerine göre antrenman ve beslenme programı hazırlamayı düşünüyorum ama gel görelim hiç kimse yardımcı olmadı bu konuda
     
  6. XperiaUser
    Online

    XperiaUser Üye

    Katılım:
    10 Ocak 2019
    Mesajlar:
    17
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    3
    Cinsiyet:
    Bay
    Yanlış yönlendirme yapmak gibi olmasın ama vücut tipin şudur budur diye çok takılmadan normal olarak başlangıç yap bence. Örneğin ben üniversiteye gittiğim yıllarda çubuk kraker gibiydim :)) 55 kg civarlarındaydım. Boyum da 178civarı idi .Şu an kilo 70 oldu (boy 180) ve o zamanki halimden eser yok diyebilirim. Yani o yıllarda ektomorf görüntüsü vardı. Ama şu an çok farklı .Düzenli sporla beraber değişiyor. Bi kaç ay geçsin fotoğraf ekleyeceğim
     
    ZarZor bunu beğendi.
  7. ZarZor
    Offline

    ZarZor Üye

    Katılım:
    7 Şubat 2019
    Mesajlar:
    5
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Hani darısı bana reis ne demişler azimle işeyen mermeri delermis
     
  8. ZarZor
    Offline

    ZarZor Üye

    Katılım:
    7 Şubat 2019
    Mesajlar:
    5
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    1
  9. Güç aşkı
    Offline

    Güç aşkı Üye

    Katılım:
    20 Ağustos 2018
    Mesajlar:
    243
    Beğenileri:
    48
    Ödül Puanları:
    28
    Cinsiyet:
    Bay
    Vücudun ektomofr mu endomorf mu olduğu spor dan sonra değiştiğini sanmıyorum. Çünkü Bilgehan koç hoca gibi dev bir adam bile ben ektomorf um dedi. Bu daha çok kemik yapısıyla ilgili. Ben de 108 kiloyum ama ektomorf um diyorum; kemiklerim ince.
     
  10. XperiaUser
    Online

    XperiaUser Üye

    Katılım:
    10 Ocak 2019
    Mesajlar:
    17
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    3
    Cinsiyet:
    Bay
    Yanlış yönlendirme olmasın demiştim başta :) dediğiniz doğru olabilir ben de bilgilenmek istiyorum zaten bu konuda. Ben sadece kendimden örnek vermiştim :) (tekrar belirteyim yanlış yönlendirme bilgi vermek gibi olmasın)
     

Sayfayı Paylaş