yanlışlıkla bacak kası yaptım helpp

Konusu 'Kadınlara Özel - Fitness ve Antrenman' forumundadır ve lilium tarafından 20 Aralık 2017 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. lilium
    Offline

    lilium Üye

    Katılım:
    18 Aralık 2017
    Mesajlar:
    33
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    8
    Cinsiyet:
    Bayan
    sanırım genetik yatkınlık vardı ben de çalıştırınca patladı quadricepslerim. ama kalçamı büyütemedim gitti . sizce izole kalça mı çalışmalıym daha çok yoksa bileşik hareketler mi bacakları da çalıştıran..çok izole hareketler de gelişimi yavaşlatır dediler kararsız kaldım ikisinden mix yaptım. hangi hareketler mutlaka olmalı büyütmek ve dikleştirmek için
     
  2. cihanasliulas06
    Offline

    cihanasliulas06 Üye

    Katılım:
    9 Ekim 2017
    Mesajlar:
    5
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    13
    Isole kalca çalışarak daha cabuk istedigin sonuca ulasabilirsin lunge (ozellikle agirlikla cok guzel hissettirir) ve adi simdi tam aklima gelmedi yere sirt ustu uzanıp kalcani kaldırıp indirdiğin bir hareket vardi bunlari hissedip yakana kadar yapmanı tavsiye ederim tekrar usulu degilde zaman usulu ilerle yanana kadar , yandıktan sonra 2 5 arasi tekrarla ve birak. Tabi tümü çalışsın izole istemiyorum dersende squat en guzel çözüm senin icin..

    SM-G930F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
     
  3. ulaire
    Offline

    ulaire Üye

    Katılım:
    21 Mart 2013
    Mesajlar:
    1.739
    Beğenileri:
    971
    Ödül Puanları:
    123
    Herhangi bir yeri büyütmek için önce yemek lazım :) daha önce sorduğunda da söylenmişti sanırım ama bizim türk kadınının kalça profili belli çokta bişey bekleme :) o YouTube, Instagram vs gördüklerinin çoğunluğu silikonlu yada estetiklidir, fazla takılma. Birde bazı poz ve kıyafet kullanımına göre (misal şortu göbeğe kadar çekme gibi) olduğundan daha dik ve büyük gözükebiliyor.

    Moto G (4) cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
     
  4. goodfellas9
    Offline

    goodfellas9 Üye

    Katılım:
    12 Mayıs 2016
    Mesajlar:
    380
    Beğenileri:
    271
    Ödül Puanları:
    73
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Psikolog
    Kalça profili belli söylemine kesinlikle katılmıyorum gayet iyi Türk bikini fitness modeller var ve gayet iyi sonuçlar elde edebilen insanlar var. Bunun dışında hip thrust gibi alternatif hareketlere yönelerek kalçanızı izole edebilirsiniz ama kütle almak için kilo almanız gerektiği konusu doğru bunu da kontrollü şekilde yaparsanız istediğiniz yağ oranıyla istediğiniz seviyeye ulaşabilirsiniz.
     

Sayfayı Paylaş