Vücut Gelişimi ve BCAA hk.?

Konusu 'Vücut Geliştirme & Fitness' forumundadır ve TxMaco tarafından 7 Ağustos 2019 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. TxMaco
    Offline

    TxMaco Üye

    Katılım:
    28 Eylül 2018
    Mesajlar:
    18
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    13
    Cinsiyet:
    Bay
    İyi geceler dilerim. Şu an kilo verme ve yağ yakma dönemindeyim. 80 kg'dan 69.9 kiloya düştüm yaklaşık 2.5 ayda. 172 boyum var ve 68 olunca durmak istiyorum. Açıkçası proteine dikkat ettiğim için kas kaybı yaşamadım aksine gelişim oldu ve oldukça hoşuma gitti bu durum. Ben 68 kg olduktan sonra BCAA kullanıp kas kütlesi kazanmayı düşünüyorum ancak acemiyim ve fikir almak istiyorum. Kilo verdim, yağ yaktım ancak hatlı bir karın bölgesi istediğim için bu yola girmeyi düşündüm çünkü hala bir miktar yağ var kasların üstünde. 68kg'da kilomu korumak için yaklaşık 1550 kalori almam gerekiyor yanlış hatırlamıyorsam. Günlük besinlerimden ne kadar kalori almalıyım ve antremandan önce ne kadar bcaa kullanmalıyım bu 68 kg'ı korumak için? Ya da en iyi yol nedir bcaa kullanıp hatlı bir vücut için? Bu söylediklerim dışında daha iyi olduğunu düşündüğünüz yol var mı?
    Extra bir soru: 68 kg olduğumu varsayarsak bcaa kullanıp ve yağsız şekilde diyet yapmadan günlük kalori ihtiyacımı karşılarsam yağ yakabilir miyim? Yani kilo vermeden yağ yakıp kas yapımı mümkün mü?
     
  2. brfnbrfn
    Offline

    brfnbrfn Bölüm MOD Yönetici Bölüm MOD

    Katılım:
    21 Nisan 2018
    Mesajlar:
    218
    Beğenileri:
    93
    Ödül Puanları:
    38
    Cinsiyet:
    Bayan
    yağ yakımı icin diyet yapmanız şart diyebiliriz.. Bu spor malesef diyetsiz olmuyor :))
    Bcaa'ları genellikle diyet döneminde kas kaybını minimize etmek icin tavsiye ederiz.Evet gereken kalori 1550 civarı fakat, fiziksel aktivite oranınız ve yaptığınız egzersizler de kalori açığı yaratacak.. Bunuda hesaba katın :)
    Temiz beslenerek de yağ oranını düşürüp kas oranı arttırmanız mümkün
     
  3. 33serkan33
    Offline

    33serkan33 Üye

    Katılım:
    16 Ekim 2018
    Mesajlar:
    410
    Beğenileri:
    126
    Ödül Puanları:
    53
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    MEMUR
    Yer:
    MERSİN
    Sen bcaa yı çok yanlış anlamışsın , bcaa sadece diyette kullanılan bir supplement değildir ayrıca soruyu soran arkadaşın 1550 kaloriye ihtiyacı olduğunu nerden ölçtünde onaylıyorsun , yağ oranı düşürmek diyet yapmak demekki diyet yaparken kas gelişimi eğer şanslıysan yok denecek kadar azdır
     
  4. brfnbrfn
    Offline

    brfnbrfn Bölüm MOD Yönetici Bölüm MOD

    Katılım:
    21 Nisan 2018
    Mesajlar:
    218
    Beğenileri:
    93
    Ödül Puanları:
    38
    Cinsiyet:
    Bayan
    Sadece diyette kullanılan degil,genellikle diyet döneminde tercih edildiğinden bahsettim.
    1.72 boy 70 kg biri icin ortalama 2000 kalori kilo korumak icin,1550 kcal evet fazlası ile de ideal yağ yakımı icin(hiç aktivitesi olmayan birini baz alırsak)
    Ayni zamanda kas kazanımı içinde örneğin clean bulkta vs de uygulanan şeyde bir "diyet"
    Kilo almak veya vermek olsun. 1500 kalorilik diyette var 2500 kalorilik diyette var. Günlük makrolarınız uyuyorsa vitamin mineralleriniz alınıyorsa diyette fructose vs kullanılıyorsa kas gelişimi neye göre az olur? Naturel birinin kas kazanımı ne kadar zorsa kas kaybı da o kadar zor bana sorarsanız.
    Artık çoğu sporcunun da tercih ettiği popüler bir sistem ayni zamanda sinir kalori + clean .
     
    Son düzenleme: 23 Ağustos 2019

Sayfayı Paylaş