Vücut ağırlığı

Konusu 'Yeni Başlayanlar Bölümü' forumundadır ve eehfe4 tarafından 10 Ekim 2016 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 4 üye.
  1. eehfe4
    Offline

    eehfe4 Üye

    Katılım:
    20 Ağustos 2016
    Mesajlar:
    434
    Beğenileri:
    93
    Ödül Puanları:
    38
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    Vücut ağırlığı ile body yapicam ama barfix ve şınav sayım çok az.
    Barfix 5
    Şınav 17
    Ne yapmalıyım ?
     
  2. idris
    Offline

    idris Üye

    Katılım:
    15 Ağustos 2016
    Mesajlar:
    27
    Beğenileri:
    6
    Ödül Puanları:
    13
    Cinsiyet:
    Bay
    agirlikli sinav yapmani oneririm 4x10 gibi
    barfixte 4x5 yapabilirsin
    tekrar sayisinin yuksek olmasi pek ise yaramaz belli bi yerden sonra
    vucut belli bi direnc altina kaldikca gelisir
    sen sayini artirinca kas gelisimin cok azalicak fakat agirlikli ve set sonunda cok zorlanicak sekilde yaparsan gelisebilrsin
    agirlik olarak canta takabilirsin ici dolu sekilde
    barfix ve sinav sayini arttirmak icin alta vericegim linke goz atabilirsin , verdigim setlere uymani oneririm set sonunda cok zorlanicak sekilde bi agirlik secmelisin
    Ve sadece bu hareketleri yapma evde vucut gelistirme ile ilgili internetten cok fazla hareket bulabilirsin ayni sekilde programda


    http://www.kitleseldikta.com/konu-6...-200-mekik-200-squat-200-lunges-programi.html
     
  3. eehfe4
    Offline

    eehfe4 Üye

    Katılım:
    20 Ağustos 2016
    Mesajlar:
    434
    Beğenileri:
    93
    Ödül Puanları:
    38
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    Teşekkürler ben bizzat calisthenics istiyorum. ;-) Ama dumbbell kullanacağım kol için.Bildiğin bir calisthenics programı varmı ?
     
  4. Emreyesildagy09
    Offline

    Emreyesildagy09 Üye

    Katılım:
    25 Şubat 2017
    Mesajlar:
    282
    Beğenileri:
    41
    Ödül Puanları:
    28
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    Oslo
    bro nasıl 17 şınav az :D ben 10da tükeniyorum hareket iyavaş yap bence hani kasları sıkıştır 2 saniye bekle 3 saniyede yavaş yavaş in aşşağı ben öyle yapıyorum kas gelişimi için etkiliymiş
    birde ağırlıkla calisthenicsi çok karıştırma bence ben denemiştim kötü oldu yani mesela dambıl bar felan diyorum yoksa ağırlık kemeri alıp yada sırtına ağırlık koymakla alakası yok :D gücüm olsa kemer hazır :D
     
  5. eehfe4
    Offline

    eehfe4 Üye

    Katılım:
    20 Ağustos 2016
    Mesajlar:
    434
    Beğenileri:
    93
    Ödül Puanları:
    38
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    Vay be 1 yıl geçmiş şu an 40 şınava 15 barfiks yapıyorum.
     
    Emreyesildagy09 bunu beğendi.
  6. Emreyesildagy09
    Offline

    Emreyesildagy09 Üye

    Katılım:
    25 Şubat 2017
    Mesajlar:
    282
    Beğenileri:
    41
    Ödül Puanları:
    28
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    Oslo
    helal hocam :D Bende bugün evde antremanlara başladım salonumun günü bitti 35 dakika antreman canımı çıkardı 10 dkda esneme yaptım
     
  7. Gorillaxxx
    Online

    Gorillaxxx Üye

    Katılım:
    30 Nisan 2017
    Mesajlar:
    302
    Beğenileri:
    56
    Ödül Puanları:
    28
    Cinsiyet:
    Bay
    hocam barfiks nizami barfiks mi
     
  8. eehfe4
    Offline

    eehfe4 Üye

    Katılım:
    20 Ağustos 2016
    Mesajlar:
    434
    Beğenileri:
    93
    Ödül Puanları:
    38
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    Aynen dostum
     
  9. Gorillaxxx
    Online

    Gorillaxxx Üye

    Katılım:
    30 Nisan 2017
    Mesajlar:
    302
    Beğenileri:
    56
    Ödül Puanları:
    28
    Cinsiyet:
    Bay
    Barfiks çok zor artıyor ayda 1 -1.5 artıyor benim sizce normal mi bu sayı bench press falan her hafta artıyor nerdeyse
     
  10. eehfe4
    Offline

    eehfe4 Üye

    Katılım:
    20 Ağustos 2016
    Mesajlar:
    434
    Beğenileri:
    93
    Ödül Puanları:
    38
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    Şu an kaç barfiks yapabiliyorsun ?
     
  11. Gorillaxxx
    Online

    Gorillaxxx Üye

    Katılım:
    30 Nisan 2017
    Mesajlar:
    302
    Beğenileri:
    56
    Ödül Puanları:
    28
    Cinsiyet:
    Bay
    Barfiksi idman sonunda yaptığım için 5-6 çıkıor şu aralar ama idmanın başında yapsam 8-9 olur heralde
     
  12. eehfe4
    Offline

    eehfe4 Üye

    Katılım:
    20 Ağustos 2016
    Mesajlar:
    434
    Beğenileri:
    93
    Ödül Puanları:
    38
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    İyi dostum zaten 12-13 sonra kolay kolay artmaz.
    Bir ara her gün barfiks çekmiştim yani koridordan her geçtiğimde 1-2 tane çekiyordum ve öyle arttırmıştım.
     

Sayfayı Paylaş