calikusu32
Üye
spor salonumun ölçülerime göre hazırlamış olduğu program bu arkadaşlar. Daha önce hiçbir spor geçmişim yokken 3 ay önce bu program vasıtasıyla bodybuildinge başladım. amacım manken vücudu yapmak şekle girmek. öyle aman aman kas yapma derdinde değilim ama vücut çalıştığımın belli olmasını istiyorum. boy 2m kilo 77kg göbek bölgemde ve kalçada yağlanma birikmiş durumda ölçülerimden de anlayacağınız üzere. 3 ay doldu ve vücudumda fazla bir değişiklik gözlemleyemiyorum yağ yakma dışında. Sizce nerede yanlışım var ve programda ne gibi değişiklik önerirsiniz. tablodaki rakamlar aynı gün çalışılanlar yani 1ler 1 günde 2ler 1 günde 3ler 1günde sonra başa dönüyor. kardiyo ise hergün ağırlık antremanından önce. Aktif olarak tenis oynuyorum haftada 1 gün.