Sağlıklı ve orantılı kilo almaya çalışıyorum, önerileriniz?

Konusu 'Kadınlara Özel - Fitness ve Antrenman' forumundadır ve aslitekerci tarafından 5 Eylül 2018 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen kişi sayısı 1 user .
  1. aslitekerci
    Offline

    aslitekerci Üye

    Katılım:
    5 Eylül 2018
    Mesajlar:
    1
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Cinsiyet:
    Bayan
    Merhabalar! Ben evde 1 gün alt vücut 1 gün karın egzersizleri olmak üzere haftada 4-5 gün spor yapıyorum. (Kısa süreli fitness geçmişim oldu, eğitmenim doğru yaptığımı söyledi.) Kalori sayaç uygulamaları yardımıyla da günlük 1500 kalori üzeri almaya çalışıyorum. Yağ oranım düşük, yaptığım sporların etkisini ortalama ne kadar sürede görürüm? Tavsiye edeceğiniz günlük kalori hedefime ulaşmamı sağlayacak besinler neler? Cevaplarınızı bekliyorum? :)

    Bu arada kilom 43 boyum 162.
     
  2. diez
    Offline

    diez ADMIN Yönetici Admin

    Katılım:
    18 Ocak 2006
    Mesajlar:
    12.941
    Beğenileri:
    14.935
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    Çorum
    çok geç bir
    çok geç bir cevap olacak ama kimse cevap vermemiş şimdi fark ettim..sanırım cevap gelmemesinin en büyük nedeni çok genel sorular sormanız ..
    yaptığınız sporun etkisini görmek cümlesindeki etkiden kastınız nedir..yani beklentiniz nedir özetle? ne olursa olsun kilo almak mı, yağsız kas kütlesi ile uzun vadede kilo almak mı?
    kalori için besinler konusunda genelde yenilmemesi uzak durulması gerekenler sayılır..kısaca ; beyaz un kökenli tüm gıdalar..şekerli içecekler yiyecekler..
    akşam yemeğinden sonra yenilen yemekler..
    sağlıklı olanlar kabaca ; sebze ve yemekleri (kalori hesabında yağı tam ölçmeniz lazım hesap çok şaşar) meyveler (meyve tatlıları arada bir cheat yemeği olabilir)
    zeytin yağı, balık yağı, tereyağı, kuru yemiş ve baharat yağları (kolestrol içerir ve kolestrol hormon dengesi için çok çok önemlidir) gibi sağlıklı yağlar..
    çiğ kuruyemişler, süt ürünlerinden yoğurt ve kefir.
    et türleri..ekmek yiyeceğim derseniz tam buğday tam tahıl ekmekleri (çok aşırıya kaçmadan ve gerçek olacak)
    baklagiller vs vs vs
     

Sayfayı Paylaş