Sıkılaşmak/Yağ yakımı

Konusu 'Kadınlara Özel - Fitness ve Antrenman' forumundadır ve _fitmay_ tarafından 2 Mart 2017 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. _fitmay_
    Offline

    _fitmay_ Üye

    Katılım:
    24 Ocak 2017
    Mesajlar:
    23
    Beğenileri:
    3
    Ödül Puanları:
    3
    Cinsiyet:
    Bayan
    merhaba öncellikle benim programım yağ yakma üzerine kurulu. 1 gün kardiyo, 1 gün kardiyo+ağırlık. Haftada toplam 4 gün. Yağ oranımı düşürmeye çalışıyorum, kilom ideal olduğu için kilomu korumak istiyorum.

    Ancak şöyle bir sorun var. Hoca beni resmen kardiyoya boğdu. Ağırlık makinelerinde 1x12 yaptırıyor, ben kas kütlemide geliştirmek istiyorum ancak 1x12 ile kas geliştirmenin mümkün olduğunu düşünmüyorum açıkcası. En azından 3x15, 4x20 idealdir kanaatindeyim yağ yakıp kas kütlesi arttırmak için. Şimdi planım 3x15 ile kas kütlemi geliştirmek, 1 günümüde kardiyoya ayırarak yağ yakımını gerçekleştirip kalori açığı yaratmak. Yaşım gereği metabolizmam hızlı ve çok hareket eden bir insanım. Ve kilomuda korumak istiyorum. O yüzden 2000-2500 civarı besleniyorum, altına düşmüyorum. Sizin düşünceleriniz neler?

    -Yaşım 17, 170 boyundayım 59 kiloyum. Kızım.
     
  2. Güç ve Fitness
    Offline

    Güç ve Fitness Üye

    Katılım:
    27 Ocak 2017
    Mesajlar:
    256
    Beğenileri:
    117
    Ödül Puanları:
    43
    Cinsiyet:
    Bay
    1) Hocayı değiştirin 2) Salonu değiştirin 3) 2000-2500 kalori ile kalori açığı oluşturmanız uzak ihtimal 4) Makro takip etmeye başlayın 5) Haftada 3 tüm vücut programına geçin, 5x5 tarzı.
     

Sayfayı Paylaş