Nanobolix Nanomass Gainer

Konusu 'Kilo Aldırıcılar' forumundadır ve Despo tarafından 27 Temmuz 2010 başlatılmıştır.

Bu ürün sizce nasıl ?

  1. Başarılı

    oy sayısı 15
    42,9%
  2. Orta karar

    oy sayısı 14
    40,0%
  3. Başarısız

    oy sayısı 6
    17,1%
Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 20 üye.
  1. iskelet
    Offline

    iskelet Üye

    Katılım:
    26 Ocak 2012
    Mesajlar:
    3
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    ürünü alalı 10 gün oldu 8 gündür kullanıyorum 1 kg gibi bi artış oldu vücudumda fakat ben 450ml sütle 2 çorba kaşığı kullanıyodum kutudan çıkan ölçeği 10 gün sonra nihayet bulabildim :) 4 ölçek kullanmam gerekiyomuş 150 gram için ürün en fazla 10 gün daha dayanacak 2 kg alabileceğimi düşünüyorum. daha önce mass gainer kullandım multipower marka sadece yarım kilo aldım 1 ayda
     
  2. kaosfare
    Offline

    kaosfare Üye

    Katılım:
    20 Şubat 2010
    Mesajlar:
    83
    Beğenileri:
    10
    Ödül Puanları:
    18
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    garson
    Yer:
    izmir
    tam 1 hafta oldu bu hafta sonu bıtecek urun daha olculmedım gainer genel olarak guzel tadı fılan suyla rahat ıcılıyor ama tek kötü yanı gainer'ı içtikten sonra yemek yıyemıyorum sekerlı bıraz sanırım o kesıyor ıstahımı
     
  3. kaosfare
    Offline

    kaosfare Üye

    Katılım:
    20 Şubat 2010
    Mesajlar:
    83
    Beğenileri:
    10
    Ödül Puanları:
    18
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    garson
    Yer:
    izmir
    ürün 2 haftada bitti arkadaslar tadı ilk hafta cok iyiydi sula gayet güzel gitti çikolatalı ama 2. hafta resmen zorlaya zorlaya içtim sanırım çikolata baygınlık yaptı kilo konusuna gelirsek h,ç kilo alamadım sabit kilomda kalmısım ve ürün çok şekerli bence zaten içindeki şeker oranıda yazılmamıs yani bilindik türk malı bence üstüne biraz daha koyup daha ıyılerı alınabılır
     
  4. sampetrum
    Offline

    sampetrum Üye

    Katılım:
    30 Ocak 2012
    Mesajlar:
    52
    Beğenileri:
    3
    Ödül Puanları:
    18
    arkadaşlar ben 1. ayda bu ürünü kullandım 6 kilo aldım 2. ay tavsiye ile gain bolic aldım ve hiç bi katkı olmadı 3. ay yine nanobolix almayı düşünüyorum
     
  5. xstore
    Offline

    xstore Üye

    Katılım:
    12 Mart 2012
    Mesajlar:
    29
    Beğenileri:
    3
    Ödül Puanları:
    13
    Cinsiyet:
    Bay
    Daha önce kullandığım ve memnun kaldığım bu ürünü tekrar aldım.farklı supl. kullandım fakat bu ürün gibi etkili olmadı. bakalım yine aynı etkiyi göstericekmi.
     
  6. F.Özpolat
    Offline

    F.Özpolat Üye

    Katılım:
    21 Mayıs 2014
    Mesajlar:
    1
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Cinsiyet:
    Bay
    Arkadaşlar Merhaba,

    Aranıza yeni katılmış bulunmaktayım. Ürünü yaklaşık 3 aydır kullanmaktayım. Yaptığım işten dolayı gün içinde çok yol yürümekteyim. Mesai sonrası salona gidiyorum. Ürünü günde 3 sefer ağırlıkla öğün sonrasına 350 ml. süte 1,5 ölçek karıştırarak kullanmaktayım. Özellikle ilk ay çok hızlı sonuç aldım. Kilo almam ilk aya göre yavaşladı. Sizlerle salona ilk başladığım günkü ölçülerim ve 2 aylık sonuçları paylaşıyorum. Sormak istediğiniz herhangi bir sorunuz varsa elimden geldiğince yardımcı olmaya çalışırım.
    --- Mesaj birleştirildi, 21 Mayıs 2014 ---
    fotoğraf.JPG
     
  7. michaelarda
    Offline

    michaelarda Üye

    Katılım:
    5 Ağustos 2010
    Mesajlar:
    24
    Beğenileri:
    6
    Ödül Puanları:
    13
    Meslek:
    II.Kademe Fitness Eğitmeni
    Yer:
    İskenderun
    Arkadaşlar çook uzun zaman olmuş foruma girmeyeli işten güçten, kısaca şunu söylemek istedim.

    Arkadaşlar bu ürünü gözü kapalı alın gerçekten, hacimlenme konusunda o kadar işe yaradı ki 68 kilodan 75lere kadar bu ürünle çıkmıştım.
    Zaten ürün sanki cicibebenin toz hali gibi tadıyla formuyla.

    Süper ürün Gainer'lar arasında ilk 3 favorimde yer almakta...
     
  8. korkutt
    Offline

    korkutt Üye

    Katılım:
    11 Ekim 2012
    Mesajlar:
    52
    Beğenileri:
    7
    Ödül Puanları:
    18
    Cinsiyet:
    Bay
    Herkese merhaba.
    Ürünün kendi sitesinden soru sordum telefonla aradılar güzel güzel konuştular sorularımı yanıtladılar. Marka hardline gibi yurtdısından hammadde gelip burada paketlenme üzerine kurulu. Almanya, yeni zelanda filan ülkeler söyledi arayan kişi. Kendi sitelerinde taksit yok ben de gg'den sipariş geçtim az önce. Bunu da sordum; tabi istediğiniz yerden alın gg gibi sitelerde satıcının profiline girip %'sine bakıp güvenirseniz geçin sipariş sıkıntı yok dedi.
    velhasıl 2 güne gelir. 3 hafta gibi bir sürede ürünü bitirip 4. haftada durumu paylaşırım.
    Sağlıcakla...
     
  9. İsmail genç
    Offline

    İsmail genç Üye

    Katılım:
    6 Nisan 2016
    Mesajlar:
    2
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Cinsiyet:
    Bay
     
  10. Karapinarresmi
    Offline

    Karapinarresmi Üye

    Katılım:
    22 Mart 2016
    Mesajlar:
    16
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Cinsiyet:
    Bay
    Hocam bu urunden memnun kaldinizmi kilo aldınızmi
     
  11. Halil06
    Offline

    Halil06 Üye

    Katılım:
    13 Şubat 2016
    Mesajlar:
    11
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    11
    Cinsiyet:
    Bay
    Arkadaşlar bu ürün hepsiburada'da %50 indirim olmuş.Fiyatı 56 TL. Almak istiyorum ama işte anne engeline takılmasak.18 Yaşımıza geldik kadın alırsan eve almam seni diyor :)
     
  12. BigMen
    Offline

    BigMen Üye

    Katılım:
    26 Ocak 2016
    Mesajlar:
    69
    Beğenileri:
    8
    Ödül Puanları:
    18
    Cinsiyet:
    Bay
    Link alabilirmiyim dostum araştırdımda bulamadım 56 liraya?
     
  13. Halil06
    Offline

    Halil06 Üye

    Katılım:
    13 Şubat 2016
    Mesajlar:
    11
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    11
    Cinsiyet:
    Bay

Sayfayı Paylaş