Makro Yüzde (%) Değerleri Nasıl Olmalı

Konusu 'Beslenme' forumundadır ve Clean tarafından 30 Nisan 2017 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen kişi sayısı 1 user .
  1. Clean
    Offline

    Clean Üye

    Katılım:
    30 Nisan 2012
    Mesajlar:
    269
    Beğenileri:
    13
    Ödül Puanları:
    28
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Ogrenci
    Yer:
    Istanbul
    Öncelikle herkese merhabalar. Kısa keseceğim, skinny fat vücuda sahibim. Yaş 20 boy 177 kilo 79,5 bel 95 sağ kol 33,5 sol kol 33 yağ oranı tartıda 20,9. Amacım ramazana kadar yağ yakıp kaslarımı korumak. 1,5 aydır düzenli spor ve beslenmem var. Bugüne kadar genelde 1900-2000 kalori arası beslenip 1 ayda 86 dan 80 e kadar düştüm. Şu 2 haftadır beslenmemde sıkıntı olduğunu düşünüyorum. Kaloriyi 1800 e çekmeyi hedefliyorum. Önceden %40 protein %40 yağ %20 karb beslenmeye çalışıyordum fakat okuduğum için yemekhanede ne çıkarsa yiyorum o yüzden bu değerlere ancak yaklaşabiliyorum tamamen uygulayamıyorum. Şimdi ise yağdan kısmak istiyorum fakat ne kadar kısacağım bilmiyorum. Kafamda; %40 protein %30 yağ %30 karbonhidrat gibi bir dağılım var, 1800 kalori ile. Tekrardan söyleyeyim amacım yağ yakmak. Dediğim gibi skinny fat olduğum için, bilekler, kollar ince fakat göğüs bel aldı başını maşallah :). Son olarak haftada 3 gün full body girebildiğim ve nizami olarak yapabildiğim ağırlıklarla çalışıyorum ve ağırlık antrenmanından sonra 20 dakika interval yapmaya çalışıyorum. Okuduğunuz için teşekkür ederim :).
     
  2. Enez
    Offline

    Enez Üye

    Katılım:
    30 Nisan 2017
    Mesajlar:
    160
    Beğenileri:
    51
    Ödül Puanları:
    28
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    Elazığ
    1.5 aylık bi antreman zaten uzun süre olmadığı için bence kollarım nasıl gitmezden ziyade göbeğim nasıl daha çabuk erir diye düşünmeni öneririm
    yağı mümkün olduğunca kısıp sıfır şeker diyetine başlamalısın
    hayatına biraz yeşillik ekle salatalık roka maydanoz ve bol su tüketmeye çalış sofralardan "oh ne yedim be" demek yerine birazcık doymadan kalk ve az az sık sık yemeye odaklan.
    antreman olarakta, antremanlarını aksatma invertal bi kardiyo sistemi seni güzel yorabilir ama koşu bandına da takılı kalma
    varsa eliptical, spin bisikleti gibi çeşitli kardiyo aletlerinde de vakit geçirmeye bak
    kardiyolarını sabah aç karnına yapıp üzerine imkan varsa twist benzeri bel hareketleriyle şekilllendirmek iki kat verim almanı sağlayabilir
    ramazana kısa bir süre kaldı umarım o fazlalık bi an önce kaybolur
    kolay gelsin
     
  3. Clean
    Offline

    Clean Üye

    Katılım:
    30 Nisan 2012
    Mesajlar:
    269
    Beğenileri:
    13
    Ödül Puanları:
    28
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Ogrenci
    Yer:
    Istanbul
    Yorumun için çok teşekkür ederim. Dediğin gibi yapıcam yağı minimuma indiricem. Aldıklarımıda sağlıklı olarak ( zeytinyağı, ceviz badem ) alacağım. Şeker zaten diyetimde yok, sadece light süt ve tarçından gelir gelirse. Sebze buldukça haşlanmış olarak yiyorum ama bu %lik oranlar kafamı karıştırıyor. Son olaraksa bu twist hareketleri bele zarar diyorlar o konuda bilgin varsa yazarsan memnun olurum. Tekrardan çok teşekkürler.
     
  4. Clean
    Offline

    Clean Üye

    Katılım:
    30 Nisan 2012
    Mesajlar:
    269
    Beğenileri:
    13
    Ödül Puanları:
    28
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Ogrenci
    Yer:
    Istanbul
    Güncel.
     

Sayfayı Paylaş