Klasik bir programda compound hareketleri 5x5 yapmak

Konusu 'Vücut Geliştirme & Fitness' forumundadır ve lpr2411 tarafından 9 Kasım 2018 20:40 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. lpr2411
    Offline

    lpr2411 Üye

    Katılım:
    24 Kasım 2017
    Mesajlar:
    64
    Beğenileri:
    13
    Ödül Puanları:
    8
    Cinsiyet:
    Bay
    Klasik bir programdan kastım örneğin omuzda ohp ardından lateral raise shrug veya göğüste bench ardından cable egzersizlerinden bahsediyorum.
    Acaba örneğin göğüs biceps gününde bench'i veya omuz bacak gününde ohp'i 5x5 yapmak aynı sonucu verir mi yoksa 5x5 tamamen farklı bir çalışma şekli mi? Benim amacım ağırlıklarımızı biraz daha arttırmak. Bu arada aynı kas grubunu en fazla 4-5 günde bir çalışırım.
     
  2. ulaire
    Offline

    ulaire Üye

    Katılım:
    21 Mart 2013
    Mesajlar:
    1.097
    Beğenileri:
    522
    Ödül Puanları:
    123
    Wendler ın buna benzer bir programını görmüştüm tnation da. Alt üst splitinde squat,deadlift, bench press ve ohp var, her gün ayrı hareketi ağır girip diğerlerini yüksek hacimde veriyordu. Misal squat 5/3/1 deadlift 5*10 şeklinde. Oldukça etklili olduğunu yazıyordu. tnation.com a girip big but boring diye aratırsan ayrıntıları vardı ordan bir fikir elde edebilirsin belki.
     

Sayfayı Paylaş