Kas yapmak hacim kazanmak için...

Konusu 'Beslenme' forumundadır ve asukacs tarafından 5 Aralık 2018 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. asukacs
    Offline

    asukacs Üye

    Katılım:
    10 Ekim 2014
    Mesajlar:
    26
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    13
    Cinsiyet:
    Bay
    Kas yapmak hacim kazanmak için Haftada 3 gün idmana gidiyorum... Antreman gününün sabahı 1 su bardağı yulaf ezmesi, 3 haşlanmış yumurta, antreamandan yarım saat öncede 1 bardak yulaf ezmesi 3 haşlanmış yumurta,turşu yiyorum... Antremandan yarım saat sonra da 200 - 250 gram haşlanmış tavuk göğsü yiyorum.. Sizce beslenmem yeterli mi?
     
  2. Taylan3
    Offline

    Taylan3 Üye

    Katılım:
    22 Ağustos 2018
    Mesajlar:
    112
    Beğenileri:
    33
    Ödül Puanları:
    28
    Cinsiyet:
    Bay
    yağlanma sıkıntın yoksa sabah 75gram yulaf 350-400ml süt 1 kaşık fıstık ezmesi 1 tane muz blendırdan geçirip içiyorsun yanınada istedigin kadar yumurta spor öncesi solnrası ögünde karbonhidratını protenini eşit miktarda alıyorsun 150gram pilav 150gram tavuk şekilidne örnek* bu beslenmenin yanına sebze meyve ve ara öğün olarak kuruyemiş atıyorsun ve büyüyorsun.
     
    asukacs bunu beğendi.
  3. Rivn
    Offline

    Rivn Üye

    Katılım:
    30 Kasım 2018
    Mesajlar:
    26
    Beğenileri:
    11
    Ödül Puanları:
    3
    Cinsiyet:
    Bay
    Makarna ve Pilava da öncelik ver, yulafla olmaz sadece bu iş. Erişte gibi bir sürü alternatif karbonhidrat'tan faydalanabilirsin.
     
    respect2us.23 bunu beğendi.
  4. asukacs
    Offline

    asukacs Üye

    Katılım:
    10 Ekim 2014
    Mesajlar:
    26
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    13
    Cinsiyet:
    Bay
    Karbonhidratın kaslara nasıl faydası var kısaca söyleye bilir msiniz. Bunun bilincinde olup çalışmak daha motive eder
     
  5. Rivn
    Offline

    Rivn Üye

    Katılım:
    30 Kasım 2018
    Mesajlar:
    26
    Beğenileri:
    11
    Ödül Puanları:
    3
    Cinsiyet:
    Bay
    Fazla karbonhidrat kaslarda su tutumunu destekler. Antreman öncesi alınan fazla karbonhidrat hem pump olmanı, hem de sana daha fazla enerji vererek daha fazla güç formunda çalışmanı sağlar. Bulkta karbonhidrat fazla yüksek tutulup bu enerjiyle antreman şiddeti yükseltilip kasları yıkıma uğratıp inşa edilir. Definasyon'da düşük karbonhidrat diyetiyle düşük enerjiyle düşük antreman şiddeti ile kasları koruyarak yağlarımızı yakma formuna sokarız. Tüm döngü bundan ibarettir :)
     
    asukacs bunu beğendi.

Sayfayı Paylaş