Kıllanma

Konusu 'Yeni Başlayanlar Bölümü' forumundadır ve Ali Özbey tarafından 13 Ağustos 2019 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. Ali Özbey
    Offline

    Ali Özbey Üye

    Katılım:
    13 Ağustos 2019
    Mesajlar:
    2
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Arkadaşlar ben vücuda başlayalı 2 ay oldu.2. aydan sonra protein tozu kullanmaya başladım ama anlamadığım şekilde pazı ve omuz tarafımda azda olsa kıllanma başladı ve bu benim şuan canımı sıkıyor.Daha çok ilerlemesini istemiyorum acaba protein tozu nedeniyle mi oldu ?Lütfen sadece bilgisi olan yazarsa sevinirim.
     
  2. Despa
    Offline

    Despa Üye

    Katılım:
    30 Eylül 2018
    Mesajlar:
    224
    Beğenileri:
    119
    Ödül Puanları:
    53
    Protein tozuyla olacak şey değil. Eğer ki doping kullanıyorsanız hormonal dengesizlikler buna yol açabiliyor bilginiz olsun. Özellikle 2 ay gibi bir sürede doğal nedenlerden aklıma pek bir şey gelmiyor.
     
  3. Ali Özbey
    Offline

    Ali Özbey Üye

    Katılım:
    13 Ağustos 2019
    Mesajlar:
    2
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Doping falan da kullanmıyorum aslında
     

Sayfayı Paylaş