Hızlı Yağ Yakım El Kitabı

Konusu 'Yağ Yakımı ve Kilo Verme' forumundadır ve Achilles1980 tarafından 8 Aralık 2010 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 47 üye.
  1. ernesto33
    Offline

    ernesto33 Üye

    Katılım:
    3 Şubat 2011
    Mesajlar:
    538
    Beğenileri:
    263
    Ödül Puanları:
    73
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    Varşova/Polonya
    Yağ oranı %20-25 olan birinde carnitine işe yarar ama %12 lik bi vg cide hiçbir işe yaramaz.Vücüt yağ düştükçe kıtlığa girecek sanıyor depoyu boşaltmamakta diretiyor.

    Bu diyete casein alınca başlıcam.Yoksa ne kas kalır ne bişey zaten hava cehennem..
     
  2. DganC.
    Offline

    DganC. Üye

    Katılım:
    24 Ocak 2013
    Mesajlar:
    98
    Beğenileri:
    23
    Ödül Puanları:
    18
    Linkler gitmiş. Link verebilicek olan varmı ?
     
  3. lawbali
    Offline

    lawbali Üye

    Katılım:
    5 Mart 2013
    Mesajlar:
    20
    Beğenileri:
    3
    Ödül Puanları:
    0
    linkleri bir arkadaş yenileyebilir mi?
     
  4. fpacham
    Offline

    fpacham Üye

    Katılım:
    16 Mayıs 2013
    Mesajlar:
    13
    Beğenileri:
    4
    Ödül Puanları:
    13
    bence guzel bir diyet sıstemı degıl yag yakıcaz dıye haftada 5 gun yaptıgımız antremanı 2 ye dusurmek sacma fakat yenı baslayanlar ıcın gecerlı olabilir
     
  5. emrah_yazgan
    Offline

    emrah_yazgan Üye

    Katılım:
    11 Şubat 2010
    Mesajlar:
    165
    Beğenileri:
    38
    Ödül Puanları:
    38
    Paylaşım için teşekkürler, linkleri de yenileyebilirmiyiz?
     
  6. P4TR01T
    Offline

    P4TR01T Üye

    Katılım:
    6 Temmuz 2015
    Mesajlar:
    4
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Cinsiyet:
    Bay
    Uygulayıp iyi netice alan yok her halde.
     
  7. velizrsln
    Offline

    velizrsln Üye

    Katılım:
    4 Ağustos 2015
    Mesajlar:
    77
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    18
    Cinsiyet:
    Bay
    merhaba ben l karnitin aldım 500mg nasıl kullanılıyor?
     
  8. Cihan Karahanlı
    Offline

    Cihan Karahanlı Üye

    Katılım:
    24 Ocak 2017
    Mesajlar:
    2
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Cinsiyet:
    Bay
    Bu kitabı nerede bulabilirim acaba ? internette pdf'i mevcutmudur?
     
  9. sebtom
    Offline

    sebtom Üye

    Katılım:
    17 Nisan 2017
    Mesajlar:
    7
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    3
    Cinsiyet:
    Bay
  10. ucgen
    Offline

    ucgen Üye

    Katılım:
    21 Ağustos 2004
    Mesajlar:
    43
    Beğenileri:
    6
    Ödül Puanları:
    18
    Meslek:
    TEKNİSYEN
    Yer:
    BURSA
    yarım saat hızlı antreman yarım saat kardio of günlerde 1 saat tempolu yürüyüş bol su tükettiğinizde çok hızlı kilo kaybı oluyor haftada 1 değilde bazen günde yarım kilo gidiyor.
     
  11. Cgrbayram
    Offline

    Cgrbayram Üye

    Katılım:
    17 Mayıs 2017
    Mesajlar:
    2
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Cinsiyet:
    Bay
    Peki kardeşim ben aslen güreşçiym elimin kesilmesiyle bi kaç ay güreş yapamayacak bu süre içinde vücut geliştirmeye başladım vücudum geniş duruyor karın bölge falan öyle toplu bi göbek değil ama yan yağlar Ve midede yağlanma var ben ağırlık idmana yapamıyorum elim yüzünden hiit kardiyo yapıyorm günlük koşu bandında beş şey beslenmede eskisi gibi değil artık dikkat ediorm bna yağ yatırımı ??
     
  12. ucgen
    Offline

    ucgen Üye

    Katılım:
    21 Ağustos 2004
    Mesajlar:
    43
    Beğenileri:
    6
    Ödül Puanları:
    18
    Meslek:
    TEKNİSYEN
    Yer:
    BURSA
    yarım saat tempolu egzersiz yağ yaktırır koşmak hızlı yuruyuş mekik bel çevirme gibi.. tabiki bilinçli beslenme herşeyden önemli .
     
  13. okangurkan
    Offline

    okangurkan Üye

    Katılım:
    27 Ekim 2012
    Mesajlar:
    2
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    11
  14. cekhemir
    Offline

    cekhemir Üye

    Katılım:
    21 Şubat 2015
    Mesajlar:
    104
    Beğenileri:
    18
    Ödül Puanları:
    28
    Cinsiyet:
    Bay
    el kitabına keme küme gerek yok adam akıllı low carb diyet yüksek cardiyo düzenli uyku ve dogrru supplementle hedefe ulasırsınız
     
    Fatih ŞNL bunu beğendi.
  15. 58rase58
    Offline

    58rase58 Üye

    Katılım:
    20 Ekim 2018
    Mesajlar:
    29
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Cinsiyet:
    Bay
    Arkadaşlar deneyen varsa tecrübelerini paylaşabilir mi?

    Sent from my SM-N920C using Tapatalk
     
  16. malp
    Offline

    malp Üye

    Katılım:
    25 Nisan 2018
    Mesajlar:
    2
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    3
    Cinsiyet:
    Bay
    Hesap makinesini atabilecek varmı link patlamış
     
    DaiMoNer bunu beğendi.
  17. Serdarselim88
    Offline

    Serdarselim88 Üye

    Katılım:
    30 Ekim 2018
    Mesajlar:
    9
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Cinsiyet:
    Bay
    Kilo kaybetmeden sadece yağ yakmak icin yada minunum kilokaybederek yag yakmak icn ne yapabilirim cunku zaten zayif birisiyim ama yag oranım yuksek zayiflamadan yag vermek istiyorum
     

Sayfayı Paylaş