Hız antrenmanı vücut geliştirmeyi olumsuz etkiler mi ?

Konusu 'Vücut Geliştirme & Fitness' forumundadır ve Güç aşkı tarafından 30 Aralık 2018 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. Güç aşkı
    Offline

    Güç aşkı Üye

    Katılım:
    20 Ağustos 2018
    Mesajlar:
    148
    Beğenileri:
    29
    Ödül Puanları:
    28
    Cinsiyet:
    Bay
    Merhaba. Bugün itibariyle makinalarla, ağırlıklarla, hız antrenmanı yapmaya başladım. 1 rpm in %50 siyle 6, 7 set 3, 4 hızlı tekrarlar şeklinde çalışıyorum.

    Ama acaba merak ediyorum. Sırf böyle çalışsam var olan kaslarım erir mi ? Beni böyle bir düşünce aldı çünkü sanki fazla çalışılmıyormuş gibi geldi bana. 3 4 tekrar malum.
     
  2. ulaire
    Online

    ulaire Üye

    Katılım:
    21 Mart 2013
    Mesajlar:
    1.270
    Beğenileri:
    632
    Ödül Puanları:
    123
    %50 ile 3-4 tekrarda birşey anlamazsın büyük olasılıkla en azından bende öyle oluyor. Benimde uyguladığım programda yüksek hacim gününde %63 ile 5x10 var, ilk 3-4 tekrar tüy gibi çıkıyor. Kas erimesi yada kaybı o kadar kolay değil o konuda rahat ol :)
     
  3. kaldıray
    Offline

    kaldıray Üye

    Katılım:
    7 Nisan 2009
    Mesajlar:
    850
    Beğenileri:
    205
    Ödül Puanları:
    53
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    fotoğraf
    Yer:
    marmaris
    Zamanında bana herkülde Özer hoca kuvvet kondisyon kuvvette devamlılık programı verdi. Rıza hoca uygulattı. Görenler nooldu hocam çocuk size küfür mü etti diyordu. Bana hiç çalışmamışım gibi gelmiyordu. Programını bir gözden geçirttirmen gerekir belki.
     
  4. Güç aşkı
    Offline

    Güç aşkı Üye

    Katılım:
    20 Ağustos 2018
    Mesajlar:
    148
    Beğenileri:
    29
    Ödül Puanları:
    28
    Cinsiyet:
    Bay
    Bahse konu programda çalıştığın ağırlıklarda Set ve tekrar sayılarını öğrenebilir miyim ?
     
  5. kaldıray
    Offline

    kaldıray Üye

    Katılım:
    7 Nisan 2009
    Mesajlar:
    850
    Beğenileri:
    205
    Ödül Puanları:
    53
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    fotoğraf
    Yer:
    marmaris
    18 yıl oldu süperset seri yüzde altmışlarda 10 tekrar dı sanki hareket tarzları bana şimdiki aklımla yüzde altmış crossfit yüzde kırk powerlift hatırlatıyor o zaman tarz marz bilmiyordum Rıza BATUR pis pis sırıtınca sıkıyorsa yapma hocalarıma saygılar.
     

Sayfayı Paylaş